Klopt.quote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de juiste persoon doe ik het zelfs gratis
Zie DM.quote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pics van je 2 oliebolletjes![]()
Ajacied422 lees je mee?quote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de juiste persoon doe ik het zelfs gratis
Hup Wrightquote:
Ik ga dat morgen pas doen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb gewoon zelf oliebollen gemaakt vanmiddag
pakje koopmans
Staat idd erg goed te gooienquote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef F.M.D. het volgende:
wright heeft het beste spel laten zien van iedereen. zou gewoon terecht zijn als hij in de finale staat. tegen lewis of van gerwen kan die ook winnen in deze vorm.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:53 schreef RemcoW23 het volgende:
En een kijkt met een hamster die op de bank pist
Ik vind die notering van 9 bij de bookies voor het winnen van het WK ook vrij hoog eerlijk gezegd. Zeker als je m zo bezig ziet.quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef F.M.D. het volgende:
wright heeft het beste spel laten zien van iedereen. zou gewoon terecht zijn als hij in de finale staat. tegen lewis of van gerwen kan die ook winnen in deze vorm.
Als je zo'n kop hebt boeit het je allang niet meer wat mensen van je vinden.quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
Wright speelt goed hoor, geen last van zenuwen
Dat is heel iets andersquote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je zo'n kop hebt boeit het je allang niet meer wat mensen van je vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |