Klopt.quote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de juiste persoon doe ik het zelfs gratis
Zie DM.quote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pics van je 2 oliebolletjes![]()
Ajacied422 lees je mee?quote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de juiste persoon doe ik het zelfs gratis
Hup Wrightquote:
Ik ga dat morgen pas doen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb gewoon zelf oliebollen gemaakt vanmiddag
pakje koopmans
Staat idd erg goed te gooienquote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef F.M.D. het volgende:
wright heeft het beste spel laten zien van iedereen. zou gewoon terecht zijn als hij in de finale staat. tegen lewis of van gerwen kan die ook winnen in deze vorm.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:53 schreef RemcoW23 het volgende:
En een kijkt met een hamster die op de bank pist
Ik vind die notering van 9 bij de bookies voor het winnen van het WK ook vrij hoog eerlijk gezegd. Zeker als je m zo bezig ziet.quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef F.M.D. het volgende:
wright heeft het beste spel laten zien van iedereen. zou gewoon terecht zijn als hij in de finale staat. tegen lewis of van gerwen kan die ook winnen in deze vorm.
Als je zo'n kop hebt boeit het je allang niet meer wat mensen van je vinden.quote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
Wright speelt goed hoor, geen last van zenuwen
Dat is heel iets andersquote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je zo'n kop hebt boeit het je allang niet meer wat mensen van je vinden.
neequote:
Moet Van Gerwen vandaag weer?quote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
v. Gerwen gaat vanavond winnen met 18 9-darters.
Ja, vanavond zijn laatste wedstrijd.quote:Op maandag 30 december 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet Van Gerwen vandaag weer?Die was gisteren ook al.
Goh..quote:Op maandag 30 december 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje opletten he Rene?quote:Op maandag 30 december 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dan mag ie morgenavond.quote:Op maandag 30 december 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft die het zwaar hequote:Op maandag 30 december 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hierna gelijk de halve finale tegen Lewis, die heeft nog een paar uur minder rust gehadquote:Op maandag 30 december 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
De inspanning die je moet leveren wordt wel onderschat bij het darten, al blijft het zo dat het een veredelde kroegsport is.quote:Op maandag 30 december 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
En die voetballers lopen te klagen als ze 2 keer in de week moeten spelen.
Mee eens. Dit is echt topsportquote:Op maandag 30 december 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
En die voetballers lopen te klagen als ze 2 keer in de week moeten spelen.
Ligt er aan waar natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is in Australië nu 7 uur 's ochtends.
Wedden dat Raymond Verheijen daar morgen een uitgesproken mening over heeftquote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hierna gelijk de halve finale tegen Lewis, die heeft nog een paar uur minder rust gehad
Volgens mij postte je die vanmiddag ook alquote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[Koert grap] Over Australie gesproken.. kom laatst bij een vriend van me en die vraagt of mijn kapper een Australier is want mijn had Sydney mooi zei hij.
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
22.00 uur pas Karina maar ik mag toch ook vroeg juichen.
Jep.. en zelf mogen beginnen.. gaat snelquote:Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
Het lijkt 2-1 in legs te gaan worden.
Nee.quote:
Klopt, ik vorm altijdm eerdere zinnen in mijn hoofd.. soms krijg je dan zo'n samenvoeging en niet kloppende woordenquote:Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij postte je die vanmiddag ook al![]()
En het is haar niet had.
Nee.quote:
Uh, oke.quote:Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, ik vorm altijdm eerdere zinnen in mijn hoofd.. soms krijg je dan zo'n samenvoeging en niet kloppende woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |