Heerlijk taalgebruik. Mooi begin van 2014, ondanks dat je gezondheid niet optimaal is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 10:47 schreef Quoi het volgende:Mijn keel heeft nu een gebrek aan diameters
Dat omschrijft min of meer wat ik de afgelopen weken ook gehad heb… Ik wil straks voorzichtig weer een rondje gaan proberenquote:Op woensdag 1 januari 2014 10:47 schreef Quoi het volgende:
Een mooi 2014 voor jullie - met veel hardloop-hoogtepunten![]()
Helaas begin ik een beetje ziek te worden, voelde dat gister in de loop vd dag opkomen. Mijn keel heeft nu een gebrek aan diameters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van alles wat dus.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Jullie zijn duidelijk gemaakt voor sjoelenquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:32 schreef Quoi het volgende:
Zwabber
Gups ik hoop dat het bij mij niet zo lang duurt![]()
Fijn dat jij weer aan het lopen kan!
Heb iig sportief het oude jaar afgesloten als 2e van een éénmalige sjoelcompetitie. Winnaar was mrQ. Ik vrees dat we hierna echt nergens meer worden uitgenodigd
Hoop ik ook niet voor je! Ik ga het in ieder geval proberen! Ik heb m'n renkleding al aan, maar nu is How Do They Do It op tv, dus dat moet ik eerst even kijkenquote:Op woensdag 1 januari 2014 11:32 schreef Quoi het volgende:
Gups ik hoop dat het bij mij niet zo lang duurt![]()
Fijn dat jij weer aan het lopen kan!
quote:Op woensdag 1 januari 2014 12:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoop ik ook niet voor je! Ik ga het in ieder geval proberen! Ik heb m'n renkleding al aan, maar nu is How Do They Do It op tv, dus dat moet ik eerst even kijken
Belachelijk. Ik zie je over een uurtje op het Kurkhout voor een 10x400 en daarna de Balijbrug op. Tot zo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:21 schreef YUR het volgende:
Ik ben ook goed bezig vandaag: De eerste rustdag van 2014
Het was leuk! Het ging over aloë vera, abelones, vrachtschepen, wodka en vlaggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door LadyOracle op 01-01-2014 14:19:18 ]“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
Nee hoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:30 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Belachelijk. Ik zie je over een uurtje op het Kurkhout voor een 10x400 en daarna de Balijbrug op. Tot zo.
In de OP staat nog 2013. Ik heb er gewoon handmatig 2014 van gemaakt en zie dan wel een lijstje, maar hoe voeg je jezelf toe?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Staat de nieuwe challenge al in de OP? Zoveel al gaan lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:53 schreef Quoi het volgende:
Bij gebrek aan inschrijvingen voor nieuwe loopjes heb ik de OP aangepast qua Challenge 2014.
Werkt dit?
Oude staat nu bij verlopen challenges
Post met uitleg Swets onder de nieuwe geplaatst.
Niet alleen met sjoelen een geweldenaar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:53 schreef Quoi het volgende:
Bij gebrek aan inschrijvingen voor nieuwe loopjes heb ik de OP aangepast qua Challenge 2014.
Werkt dit?
Jouw creatie hoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet alleen met sjoelen een geweldenaar.
Daarin:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste 10k zijn dus gelopen dit jaar en het was een goed begin. Geen zware benen, pijntjes of mentale kneuzingen van de oliebollenloop, ofwel: geen gemiep.
En YUR liet het afweten![]()
auwquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:56 schreef Sjaapje het volgende:
Ik ben gisteren geboycot in mijn loopje van vandaag, Stilettohak in mijn gesandaalde voet geeft een blauw ei en pijn bij wandelen. Best wel blij ook want +30 graden en moet al aan het werk voordat het wat afkoeld.
Wat een stom artikelquote:
Dank je!quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:53 schreef Quoi het volgende:
Werkt dit?
Wat een geweldig artikelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:22 schreef Frsh het volgende:
Voor iedereen hier een ontzettend goed loopjaar toegewenst in 2014, met mooie paadjes, veel en snelle PR's en weinig struikelpartijen of blessures.
Ik ben net terug van een paar dagen Sauerland en Twente voor een apres-Kerst bezoekje en een klein O&N mini-vakantietje. 2 loopjes gedaan.
Verslagje van Oudjaarsdag:Wel jammer dat je de hoogteverschillen niet terug ziet in de samenvatting van endomundo. Dat is nou juist wat dit 'loopje' net dat beetje extra geeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nanook24 op 01-01-2014 17:38:58 ]"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Ben ik helemaal met je eens! Maar ik heb geen horloge, dus dat kan ik niet toevoegen ...quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:27 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Wel jammer dat je de hoogteverschillen niet terug ziet in de samenvatting van endomundo. Dat is nou juist wat dit 'loopje' net dat beetje extra geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |