quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:53 schreef Quoi het volgende:
Bij gebrek aan inschrijvingen voor nieuwe loopjes heb ik de OP aangepast qua Challenge 2014.
Werkt dit?
Oude staat nu bij verlopen challenges
Post met uitleg Swets onder de nieuwe geplaatst.
Niet alleen met sjoelen een geweldenaar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:53 schreef Quoi het volgende:
Bij gebrek aan inschrijvingen voor nieuwe loopjes heb ik de OP aangepast qua Challenge 2014.
Werkt dit?
Jouw creatie hoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet alleen met sjoelen een geweldenaar.
Daarin:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste 10k zijn dus gelopen dit jaar en het was een goed begin. Geen zware benen, pijntjes of mentale kneuzingen van de oliebollenloop, ofwel: geen gemiep.
En YUR liet het afweten![]()
auwquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:56 schreef Sjaapje het volgende:
Ik ben gisteren geboycot in mijn loopje van vandaag, Stilettohak in mijn gesandaalde voet geeft een blauw ei en pijn bij wandelen. Best wel blij ook want +30 graden en moet al aan het werk voordat het wat afkoeld.
Wat een stom artikelquote:
Dank je!quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:53 schreef Quoi het volgende:
Werkt dit?
Wat een geweldig artikelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:22 schreef Frsh het volgende:
Voor iedereen hier een ontzettend goed loopjaar toegewenst in 2014, met mooie paadjes, veel en snelle PR's en weinig struikelpartijen of blessures.
Ik ben net terug van een paar dagen Sauerland en Twente voor een apres-Kerst bezoekje en een klein O&N mini-vakantietje. 2 loopjes gedaan.
Verslagje van Oudjaarsdag:Wel jammer dat je de hoogteverschillen niet terug ziet in de samenvatting van endomundo. Dat is nou juist wat dit 'loopje' net dat beetje extra geeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nanook24 op 01-01-2014 17:38:58 ]"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Ben ik helemaal met je eens! Maar ik heb geen horloge, dus dat kan ik niet toevoegen ...quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:27 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Wel jammer dat je de hoogteverschillen niet terug ziet in de samenvatting van endomundo. Dat is nou juist wat dit 'loopje' net dat beetje extra geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |