SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Voor het nageslacht namens Diaan73:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik heb maar even Sara opgezet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Zouden ze drie- en vijf-jarigen ook naar buro Halt sturen als ze met illegaal vuurwerk worden opgepakt?I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Als ik mee zou doen aan Wie is de Mol zou ik als eerste een rood scherm hebben
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Geef Mij Je Angst van André Hazes komt het volgende uur.
Staat die versie van Guus Meeuwis er ook nog in?![]()
Plaatje voor zometeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kleine Jongen is de enige van Hazes die ik wel trek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Was dat nou nodig?quote:
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kleine Jongen is de enige van Hazes die ik wel trek.![]()
![]()
Nee, onder de 12 ben je niet strafbaar.quote:Op maandag 30 december 2013 17:01 schreef djenneke het volgende:
Zouden ze drie- en vijf-jarigen ook naar buro Halt sturen als ze met illegaal vuurwerk worden opgepakt?
Je kunt wel naar Bureau stop en dan moet je een opstel schrijven
-XOXO-![]()
Ben benieuwd, bij Con te Partira riep mijn vogels steeds "Dag" of hij dat bij Time to say goodbye ook doet
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Ja, mijn negerquote:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kleine Jongen is de enige van Hazes die ik wel trek.![]()
![]()
Saraquote:Op maandag 30 december 2013 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb maar even Sara opgezet.Heb ik op gestemd
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Maar even serieus, ik heb na vanmorgen geen nieuws meer gehoord,, what's up with schumacher?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ik mag het hopen. Is dat dezelfde 5jarige als van gisteren?quote:Op maandag 30 december 2013 17:01 schreef djenneke het volgende:
Zouden ze drie- en vijf-jarigen ook naar buro Halt sturen als ze met illegaal vuurwerk worden opgepakt?![]()
Comaquote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef essnhills het volgende:
Maar even serieus, ik heb na vanmorgen geen nieuws meer gehoord,, what's up with schumacher?![]()
Volgens mij ligt hij in een kunstmatige coma voor 2 dagenquote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef essnhills het volgende:
Maar even serieus, ik heb na vanmorgen geen nieuws meer gehoord,, what's up with schumacher?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
In coma.quote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef essnhills het volgende:
Maar even serieus, ik heb na vanmorgen geen nieuws meer gehoord,, what's up with schumacher?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kritiek in het ziekenhuis toch?quote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef essnhills het volgende:
Maar even serieus, ik heb na vanmorgen geen nieuws meer gehoord,, what's up with schumacher?-XOXO-![]()
Kunstmatig?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Geen nieuws na vanmorgenquote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef essnhills het volgende:
Maar even serieus, ik heb na vanmorgen geen nieuws meer gehoord,, what's up with schumacher?![]()
![]()
Een soort Tarzan.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Volgens mij ligt hij in een kunstmatige coma voor 2 dagenAh, okquote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Volgens mij ligt hij in een kunstmatige coma voor 2 dagen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
'Kans op herstel Schumacher gering'quote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef essnhills het volgende:
Maar even serieus, ik heb na vanmorgen geen nieuws meer gehoord,, what's up with schumacher?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 17:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
'Kans op herstel Schumacher gering'
Gelukkig wel, ik moet er niet meer van die soort hier in de buurt krijgenquote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mag het hopen. Is dat dezelfde 5jarige als van gisteren?
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Ik wel, dat mag zo onderhand wel duidelijk zijnquote:Op maandag 30 december 2013 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet echt van de PSB
Ze worden in Nederland ook zwaar onderschat. Als ze in Engeland of Duitsland net zo'n Top 2000 zouden maken als in Nederland, stonden ze zeker met 10-15 nummers in de lijst en stond de hoogste zeker in de Top 300.
Sterker nog: West End Girls is een paar jaar geleden door luisteraars van de Engelse Radio 2 nog bekroond tot beste nummer van de periode 1985-1995.
Maar goed, er zijn wel meer bands die in Nederland worden onderschat. A-ha is ook zo'n voorbeeld.![]()
Ik was net begonnen met werken met die persconferentie, dus ik dacht misschien is daar nog wat boeiends gezegdquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jaquote:
Zwelling in zijn hoofd en ze houden hem in een kunstmatige comaquote:Op maandag 30 december 2013 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was net begonnen met werken met die persconferentie, dus ik dacht misschien is daar nog wat boeiends gezegd"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was net begonnen met werken met die persconferentie, dus ik dacht misschien is daar nog wat boeiends gezegd
Canary In A Coma...![]()
Time to sayyyyyy goooodbyeeeeeequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Waarom wilde je m graag in het zwart dan?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan is het rustig op werk, maar toch sta je de hele dag op je voeten. En net door de kou en harde wind naar huis de warme kamer in. Ik zak helemaal in hier![]()
Ik bestelde een lieve mooie man en de beschikbare uitvoering die bij mij paste was toevallig zwartquote:Op maandag 30 december 2013 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom wilde je m graag in het zwart dan?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:
Ik denk dat we het nu 2 dagen zonder moeten doen, tenzij het nog slechter gaatquote:Op maandag 30 december 2013 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was net begonnen met werken met die persconferentie, dus ik dacht misschien is daar nog wat boeiends gezegd![]()
Kipquote:
WOOOW
Op dit nummer was ik 2 jaar geleden te gast in het café![]()
![]()
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Enige mooie Haas S[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kip koteletten... gewoon een stuk kip met vel en bot. Gemarineerd en gebakken.quote:
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Hahaha okequote:Op maandag 30 december 2013 17:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kip koteletten... gewoon een stuk kip met vel en bot. Gemarineerd en gebakken."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik denk dat het een teken is. Er is iets bijzonders voor je weggelegd. Je moet dit niet zomaar negeren!quote:Op maandag 30 december 2013 17:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
WOOOW
Op dit nummer was ik 2 jaar geleden te gast in het café![]()
Mooi nummer manquote:Op maandag 30 december 2013 17:07 schreef Fred_B het volgende:
Nou, ik val wel met mijn neus in de boter.When I was a child I had a fever.
Hazes kan ik wel hebben hoorquote:Dit is een beetje zoals een volkszanger zou moeten zijn naar mijn idee
Niet die volendamse meuk
Het leveeeeennnnnnnn gaaaaattt vooooooooooooorbiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
*aanstekers*Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Je lijkt wel een kanskaartquote:Op maandag 30 december 2013 17:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk dat het een teken is. Er is iets bijzonders voor je weggelegd. Je moet dit niet zomaar negeren!
Neerlands enige volkszangerquote:Op maandag 30 december 2013 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hazes kan ik wel hebben hoorDit is een beetje zoals een volkszanger zou moeten zijn naar mijn idee
Niet die volendamse meuk
-XOXO-![]()
Wat een gelukquote:Op maandag 30 december 2013 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bestelde een lieve mooie man en de beschikbare uitvoering die bij mij paste was toevallig zwart[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ook Sims spelen net als iniminie?quote:Op maandag 30 december 2013 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik bestelde een lieve mooie man en de beschikbare uitvoering die bij mij paste was toevallig zwart"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Daar twijfel ik niet aan.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
* FritsFlits steekt app met aansteker in de lucht"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik las Alan Parsons Project.quote:Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef FritsFlits het volgende:
* FritsFlits steekt app met aansteker in de lucht![]()
![]()
* ArnieAlberts verbrandt zijn fikken met z'n aanstekerquote:Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef FritsFlits het volgende:
* FritsFlits steekt app met aansteker in de luchtNee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
Dit uur begint én eindigt trouwens met H6.![]()
![]()
![]()
* datismijnmening steekt echte aansteker in de lucht zoals het hoortquote:Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef FritsFlits het volgende:
* FritsFlits steekt app met aansteker in de lucht-XOXO-![]()
Toch nog doodquote:Op maandag 30 december 2013 17:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
* ArnieAlberts verbrandt zijn fikken met z'n aansteker"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ja dat zeg ik, zoals een volkszanger zou moeten zijnquote:Op maandag 30 december 2013 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neerlands enige volkszanger
dat is gers pardoel ookquote:When I was a child I had a fever.
Is weer 10min onder de zonnebankquote:Op maandag 30 december 2013 17:10 schreef waxmask het volgende:
En weer een kwartje voor Rachel..katjing...Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:
Kan het iets minder? Uit respect voor Dré uiteraard.quote:Op maandag 30 december 2013 17:10 schreef waxmask het volgende:
En weer een kwartje voor Rachel..katjing...De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Het is echt een teken voor Arnie, hij moet het nu doen! Niet langer twijfelen, ga ervoor!quote:Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
Dit uur begint én eindigt trouwens met H6.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Nee, gewoon het echte levenquote:Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ook Sims spelen net als iniminie?
Tja, ach.quote:Op maandag 30 december 2013 17:10 schreef waxmask het volgende:
En weer een kwartje voor Rachel..katjing...I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Stamp stamp klap
Stamp stamp klap
Stamp stamp klap
Stamp stamp klap
Stamp stamp klap
Stamp stamp klap
Stamp stamp klap
Stamp stamp klap![]()
![]()
en origineel van 5ive....Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Buddy you're a no man, poor man, pigeon with your eyes gonna make you some beast someday. BOEM BOEM KLAP.![]()
Peter Fox - Haus am See morgen tussen 6 en 7Wekkertje zetten dus
Zo, daar heb je op gewerkt, bakkert.quote:Op maandag 30 december 2013 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ook naar elkaar kijken....doe ik het goed, doe ik het goed
Ik las Helen Helminkquote:Op maandag 30 december 2013 17:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
* ArnieAlberts verbrandt zijn fikken met z'n aansteker![]()
Mooi manquote:Op maandag 30 december 2013 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zit lekker aan de sla met tomaten"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ik kop 'm dan maar in:
We Will We Will FOK! You![]()
![]()
![]()
Hier krijg ik slappe tepels van.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
ohja...thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 30 december 2013 17:13 schreef FritsFlits het volgende:
Ik zit lekker aan de sla met tomatenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 30 december 2013 17:13 schreef djenneke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hier krijg ik slappe tepels van.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 17:13 schreef djenneke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hier krijg ik slappe tepels van.
-XOXO-![]()
Net zoals:quote:Op maandag 30 december 2013 17:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan het iets minder? Uit respect voor Dré uiteraard.
- Het standbeeld
- De uitvaart
- De DVD van de uitvaart
- De Hitcompilatie met laatste 3 nummers
- De single van Zij gelooft in mij nét na z'n dood
- De nieuwe arrangementen op z'n kerstsingles
- De 1 jaar na de uitvaart-uitvaart (met afschieten vuurpijlen)
- De DVD van de Hazes 100
- De realitysoap naar aanleiding van opbouw standbeeld
- De serie rondom de opnames van 'Samen met Dré'
- De CD 'Samen met Dré' met al die artiesten (en z'n kinderen)
- De compilatiebox met liveconcerten die voor z'n dood nooit uitkwam
- De nieuwe CD-box met 1 nieuwe DVD met een niet uitgebracht concert
- De CD van z'n kinderen met covers/verkrachtigingen van zijn nummers
- (Wat ik nog verwacht) De DVD-box van 'Zoals u wenst mevrouw', die vreselijke comedyserie
En the story continues.
En ja, dit typte ik 1 liedje lang; Heel We Will Rock You.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Om adele kan je niet heen, maar dit was wel heel ergquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik heb geen zin om booschappen te doen of te koken... Maar ik weet niet wat dan wel...
oh ja, en ilse, ga weg.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Wat een saai liedje dit"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
De schoorsteen van Rachel moet ook roken.quote:Op maandag 30 december 2013 17:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Net zoals:
- Het standbeeld
- De uitvaart
- De DVD van de uitvaart
- (Wat ik nog verwacht) De DVD-box van 'Zoals u wenst mevrouw', die vreselijke comedyserie
En the story continues.
En ja, dit typte ik 1 liedje lang; Heel We Will Rock You.![]()
![]()
gelijk weer een doodse sfeer daar. en bedankt ielsWhen I was a child I had a fever.
Ik mis morgen Goodnight Saigon
Deze is mooi.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En oude maasweg
Ooh ja tuurlijk, I forgot:quote:Op maandag 30 december 2013 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De schoorsteen van Rachel moet ook roken.
- Het feit dat ze het met die Italiaan uitmaakte 'Uit respect voor Dré' (Lees: ze wil de naam Hazes niet kwijt)Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 17:15 schreef waxmask het volgende:
Ik denk dat we zo maar daar weer eens gaan eten in Helmond:
[ afbeelding ]
Er was onlangs toch ook nog een talentenjacht op zoek naar de nieuwe Dré?quote:Op maandag 30 december 2013 17:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Net zoals:
- Het standbeeld
- De uitvaart
- De DVD van de uitvaart
En the story continues.
En ja, dit typte ik 1 liedje lang; Heel We Will Rock You.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik mis vanaf 183 hopelijk niets meerquote:
Mwah, Bloed Zweet en Tranen misbruikte enkel ALLES waar die man ooit aan heeft gewerkt, ja.quote:Op maandag 30 december 2013 17:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er was onlangs toch ook nog een talentenjacht op zoek naar de nieuwe Dré?Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
quote:
Jij zou toch weg zijn? Of zet je dan de radio daar aan?quote:Op maandag 30 december 2013 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis vanaf 183 hopelijk niets meer"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik ga er bij mijn vrienden wel op aandringen Radio 2 aan te zetten de hele dag maar hopelijk ben ik niet op FOK! te vinden.quote:Op maandag 30 december 2013 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis vanaf 183 hopelijk niets meer![]()
Eigenlijk is alles in 1 liedje samen te vatten, iconisch (niet ironisch) genoeg van zijn laatste album;quote:Op maandag 30 december 2013 17:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er was onlangs toch ook nog een talentenjacht op zoek naar de nieuwe Dré?
Wishbone Ash
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tja, commercie, economie, makes the world go roundquote:Op maandag 30 december 2013 17:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mwah, Bloed Zweet en Tranen misbruikte enkel ALLES waar die man ooit aan heeft gewerkt, ja.
184 is wel (nog) beterquote:Op maandag 30 december 2013 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis vanaf 183 hopelijk niets meer
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wordt er dan eentje eerder wakkerquote:Op maandag 30 december 2013 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis vanaf 183 hopelijk niets meer![]()
Haus am See
Mooie rebusquote:Op maandag 30 december 2013 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik zou 'm in NWS-slowchat plaatsen, als ik jou was. Daar houden ze van rebussen.
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 17:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles in 1 liedje samen te vatten, iconisch (niet ironisch) genoeg van zijn laatste album;![]()
Haus am Seequote:Op maandag 30 december 2013 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wordt er dan eentje eerder wakker![]()
Haus am See
Daar ga ik denk volgend jaar op stemmenquote:Op maandag 30 december 2013 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wordt er dan eentje eerder wakker![]()
Haus am See"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik ben morgen tot een uurtje of 7 op FOK! te vinden.
Daarna bij vrienden een dikke joint roken en met zijn alle de top2000 luisteren![]()
-XOXO-![]()
Elk jaar weer dezelfde laffe 70's en 80's shit.
Dat ze Get Sucky van Daft Punk hoger durven zetten dan Unfinished Sympathy...![]()
Ik heb nog steeds maar 6 vakjes op mijn bingokaart vol, wanneer zijn die andere 8 dan geweest? Of zouden ze allemaal nog komen? Nah, vast niet![]()
Oudje hoor, ook op tweakers staat hijquote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooie rebusIk zou 'm in NWS-slowchat plaatsen, als ik jou was. Daar houden ze van rebussen.
Daar staat normaal wel de top 2000 aanquote:Op maandag 30 december 2013 17:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij zou toch weg zijn? Of zet je dan de radio daar aan?Gast waar we bij tot diep in de nacht zitten is zelf een grote fan van LARP-muziek, dus n00bie zou trots op 'm zijn.
Heb ik dit jaar al gedaanquote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Daar ga ik denk volgend jaar op stemmen
En zie: hij heeft niet eens een grafsteen!quote:
Dat deden ze vorig jaar toch niet...quote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef Mint_Clansell het volgende:
Elk jaar weer dezelfde laffe shit.
Dat ze Get Sucky van Daft Punk hoger durven zetten dan Unfinished Sympathy...
Ik ben overdag wel hier te vinden, ga pas rond het avonduur weg.quote:Op maandag 30 december 2013 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga er bij mijn vrienden wel op aandringen Radio 2 aan te zetten de hele dag maar hopelijk ben ik niet op FOK! te vinden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ga je ook larpen?quote:Op maandag 30 december 2013 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar staat normaal wel de top 2000 aanGast waar we bij tot diep in de nacht zitten is zelf een grote fan van LARP-muziek, dus n00bie zou trots op 'm zijn.
quote:
Ik moet helpen met inkopen doen en oliebollen bakken enzo.quote:Op maandag 30 december 2013 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben overdag wel hier te vinden, ga pas rond het avonduur weg.![]()
Top, ben steeds grotere fan geworden van dat nummer. Houdt normaal niet eens van duitsquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Je verkleden en gaan vechtenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
harpmuziek voor chinezenquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Prachtig.
en wat is dat dan? ik heb echt geen ideequote:Op maandag 30 december 2013 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Live Action Role Playing![]()
verkleedpartijtje voor mentaal achtergestelde volwassenenquote:When I was a child I had a fever.
Even voor de duidelijkheid: je merkt op dat elk jaar dezelfde jaren '70 en '80-shit in de lijst staat. En daarna beklaag je je erover dat een nummer uit 2013 hoger staat dan een nummer uit 1991.quote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef Mint_Clansell het volgende:
Elk jaar weer dezelfde laffe 70's en 80's shit.
Dat ze Get Sucky van Daft Punk hoger durven zetten dan Unfinished Sympathy...
Nee, het is heel duidelijk zo...![]()
![]()
Elkaar met zwaarden te lijf gaan, zoals in lotr"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Buitenspelen voor nerds.quote:Op maandag 30 december 2013 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en wat is dat dan? ik heb echt geen idee|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en wat is dat dan? ik heb echt geen idee
Geeft niet, hebben ze vast niet doorquote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oudje hoor, ook op tweakers staat hij![]()
![]()
Verkleed gaan als een bepaald personage.quote:Op maandag 30 december 2013 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en wat is dat dan? ik heb echt geen idee![]()
quote:
Achja fok he..quote:Op maandag 30 december 2013 17:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geeft niet, hebben ze vast niet door"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Mijn dochter zou anders stikjaloers zijn op die prinsessenjurkquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
en daar gebruik je dan muziek uit de top2000 voor ofzo?
-XOXO-![]()
Volgens mij gottic is wel populairquote:Op maandag 30 december 2013 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
en daar gebruik je dan muziek uit de top2000 voor ofzo?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ik dacht dat je ook iets als conplay had en dat het dat wasquote:Op maandag 30 december 2013 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verkleed gaan als een bepaald personage.
Maar ik ben hier godzijdank niet goed bekend mee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee maar moeilijke muziek en LARP worden allebei met nerds geassocieerd.quote:Op maandag 30 december 2013 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
en daar gebruik je dan muziek uit de top2000 voor ofzo?
In Iran kunnen ze trouwens niks met die rebus. Daar is de uitkomst: "We will, we will stone you". En dat vinden ze niet grappig, maar gewoon heel normaal.quote:![]()
Hahahahaquote:Op maandag 30 december 2013 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In Iran kunnen ze trouwens niks met die rebus. Daar is de uitkomst: "We will, we will stone you". En dat vinden ze niet grappig, maar gewoon heel normaal."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In Iran kunnen ze trouwens niks met die rebus. Daar is de uitkomst: "We will, we will stone you". En dat vinden ze niet grappig, maar gewoon heel normaal.
One of these nights![]()
O* One of these crazy odd nights
![]()
![]()
Eagles
Het lijkt mij pijnlijk en dodelijk saaiquote:Op maandag 30 december 2013 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is best prettig om onder een steen te leven geloof ik
Eagles, heb ik ook nog 7" van.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
* Elfletterig schakelt weer even in, om een paar nummers te horen die hij niet kent. Gevolgd door het fantastische "Baker Street" van Gerry Rafferty.![]()
Ik wil weer terug naar de tijd dat ik niets uit de Top 2000 kende en leuke liedjes ontdekte
quote:Op maandag 30 december 2013 17:23 schreef essnhills het volgende:
One of these nights![]()
O* One of these crazy odd nights
![]()
Waar ging je met Don naartoe?quote:Op maandag 30 december 2013 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
heb je ze weervanochtend onderweg in de auto 2 keer meegezongen met Don
![]()
![]()
Straks Immigrant Song
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Geen 3fm luisterenquote:Op maandag 30 december 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil weer terug naar de tijd dat ik niets uit de Top 2000 kende en leuke liedjes ontdekte
Gewoon een paar onder een steen gaan liggen. En dan hopen dat mensen heel veel recente liedjes de lijst in stemmen.quote:Op maandag 30 december 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil weer terug naar de tijd dat ik niets uit de Top 2000 kende en leuke liedjes ontdekte![]()
![]()
Lees leuke.quote:Op maandag 30 december 2013 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon een paar onder een steen gaan liggen. En dan hopen dat mensen heel veel recente liedjes de lijst in stemmen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind het juist fijn om de liedjes die ik ken eens per jaar te horenquote:Op maandag 30 december 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil weer terug naar de tijd dat ik niets uit de Top 2000 kende en leuke liedjes ontdekte![]()
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon een paar onder een steen gaan liggen. En dan hopen dat mensen heel veel recente liedjes de lijst in stemmen.
Ik ook.quote:Op maandag 30 december 2013 17:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het juist fijn om de liedjes die ik ken eens per jaar te horen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In het buitenland wonen, helpt vwb veel nieuwe binnenkomers ook welquote:Op maandag 30 december 2013 17:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon een paar onder een steen gaan liggen. En dan hopen dat mensen heel veel recente liedjes de lijst in stemmen.
Deze reeks heeft 230 lurkers[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oei... je hebt inderdaad een punt. Het komt pas goed als Woodkid, London Grammar, MS MR en anderen alsnog de Top 2000 in worden gestemd, volgend jaar.quote:![]()
Spreek jezelf tegen een beetjequote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Jaquote:Op maandag 30 december 2013 17:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Meelezers (met ons geleuter) die niets posten?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We come from the land of the ice and snow,
From the midnight sun where the hot springs flow.
![]()
![]()
![]()
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
AHAHAAAAAAAAAAHA[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Moet je niet door z'n kreet heen lullen!
Valhalla, I am coming!
Ohhh deze"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Mannen. Ik vraag mijn man waar hij zin in heeft.Zegtie: Moet je dat serieus vragen???
Ik bedoelde eten
Echt een larper die De Heerquote:Op maandag 30 december 2013 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
Moet je niet door z'n kreet heen lullen!"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Klinkt als iets waar the Chemical Brothers een leuke 2013-remix van zouden kunnen maken.
Moeten ze wel opschieten, want 2013 duurt nog ruim 30 uur.![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 17:27 schreef djenneke het volgende:
Mannen. Ik vraag mijn man waar hij zin in heeft.Zegtie: Moet je dat serieus vragen???
Ik bedoelde eten
eten kan daarna ook nog welquote:Op maandag 30 december 2013 17:27 schreef djenneke het volgende:
Ik bedoelde etenWhen I was a child I had a fever.
Hij bedoelde geen eten?quote:Op maandag 30 december 2013 17:27 schreef djenneke het volgende:
Ik bedoelde eten![]()
![]()
Wat een lul.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit is tegen de metal aan, dus mag niet.quote:Op maandag 30 december 2013 17:28 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel iets wat Radio 2 jaren geblokkeerd heeft.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vroeg me al af waar Gelderland op zou stemmenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik ben moe
quote:Op maandag 30 december 2013 17:27 schreef djenneke het volgende:
Ik bedoelde eten![]()
![]()
![]()
2 minuut 25
Een doorheenpraatlulnerdlarperquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Queensryche, ook zo'n LARP-band.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Frank Boeiuhquote:Op maandag 30 december 2013 17:28 schreef Uccie het volgende:
Ik vroeg me al af waar Gelderland op zou stemmen"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Deze band kom ik altijd tegen als ik naar Queens of the Stone Age zoek.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
populair nummer, maar ik heb er niks mee
When I was a child I had a fever.
Hahahahahaha, moet je ook nooit zeggenquote:Op maandag 30 december 2013 17:27 schreef djenneke het volgende:
Ik bedoelde eten"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Normaal?quote:Op maandag 30 december 2013 17:28 schreef Uccie het volgende:
Ik vroeg me al af waar Gelderland op zou stemmen![]()
Dit is weer zo'n nummer, waarvan ik zelf niet wist dat ik het kendeOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik ken dit nummer niet.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Deze zegt mij eigenlijk niet zoveel"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op maandag 30 december 2013 17:30 schreef essnhills het volgende:
Deze zegt mij eigenlijk niet zoveelDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Het doet me ook niet zoveel.quote:Op maandag 30 december 2013 17:30 schreef essnhills het volgende:
Deze zegt mij eigenlijk niet zoveel|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
LARP-klassieker jongens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Led-fans, jullie weten dit vast: klopt het dat Stairway To Heaven nooit een single is geweest? Ik zie het op de Wikipedia-pagina namelijk niet staan tussen hun hitsingles.![]()
Dat zou een verband met elkaar kunnen hebbenquote:
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties Forumhop: Hop naar: