Oudje hoor, ook op tweakers staat hijquote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooie rebusIk zou 'm in NWS-slowchat plaatsen, als ik jou was. Daar houden ze van rebussen.
Daar staat normaal wel de top 2000 aanquote:Op maandag 30 december 2013 17:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij zou toch weg zijn? Of zet je dan de radio daar aan?
Heb ik dit jaar al gedaanquote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Daar ga ik denk volgend jaar op stemmen
En zie: hij heeft niet eens een grafsteen!quote:
Dat deden ze vorig jaar toch niet...quote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef Mint_Clansell het volgende:
Elk jaar weer dezelfde laffe shit.
Dat ze Get Sucky van Daft Punk hoger durven zetten dan Unfinished Sympathy...
Ik ben overdag wel hier te vinden, ga pas rond het avonduur weg.quote:Op maandag 30 december 2013 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga er bij mijn vrienden wel op aandringen Radio 2 aan te zetten de hele dag maar hopelijk ben ik niet op FOK! te vinden.
Ga je ook larpen?quote:Op maandag 30 december 2013 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar staat normaal wel de top 2000 aanGast waar we bij tot diep in de nacht zitten is zelf een grote fan van LARP-muziek, dus n00bie zou trots op 'm zijn.
quote:
Ik moet helpen met inkopen doen en oliebollen bakken enzo.quote:Op maandag 30 december 2013 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben overdag wel hier te vinden, ga pas rond het avonduur weg.
Top, ben steeds grotere fan geworden van dat nummer. Houdt normaal niet eens van duitsquote:
Je verkleden en gaan vechtenquote:
harpmuziek voor chinezenquote:
en wat is dat dan? ik heb echt geen ideequote:Op maandag 30 december 2013 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Live Action Role Playing
verkleedpartijtje voor mentaal achtergestelde volwassenenquote:
Even voor de duidelijkheid: je merkt op dat elk jaar dezelfde jaren '70 en '80-shit in de lijst staat. En daarna beklaag je je erover dat een nummer uit 2013 hoger staat dan een nummer uit 1991.quote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef Mint_Clansell het volgende:
Elk jaar weer dezelfde laffe 70's en 80's shit.
Dat ze Get Sucky van Daft Punk hoger durven zetten dan Unfinished Sympathy...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |