quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klopt,zo nu en dan doen we dat inderdaad, maar dat maakt het niet leuker.
Sowieso kan ik het slecht hebben dat hij daarmee bedoelt dat iedereen zo debiel door de file knalt als ikke; de meesten haakten altijd vrij vlot af![]()
Vanaf een motor gezien is het gewoon anders, maar dat kun je niet uitleggen aan iemand die dat niet regelmatig doet. Ik reed er op mijn gemakkie met 40 tussendoor (stilstaan verkeer) dat is volgens de richtlijn vet te hard, maar volgens diezelfde richtlijn mag ik er maar 10 rijden, dan flikker ik bijna om zeg maar.. IK vind met 40 tussen een ruime corridor niet hard, is het vanaf de motor gezien ook niet; sterker nog, dat is dé ideale snelheid; je bent dan enigszins wendbaar, je zintuigen werken allemaal precies lekker, kun je niet uitleggen.
Ik weet óók, dat als je suf in je auto zit te hangen in de zomer; raampie open, muziekje erbij, niet oplettend, dat je de pokke kunt schrikken als je er eentje niet aan ziet komen, en dan is 40 best hard, op een krappe meter naas tje hoofd.. túúrlijk. Maar tóch rijden we lekker 40..
En dat tussen de 50 en 80 al een beetje op die lijn gaan rijden en rustig aan auto's inhalen (want zo gaat het; ik zie het zelden iemand als een mongool doen) is ook weer vanuit ons oogpunt, gewoon een manier om iedereen die in zijn spiegels kijkt, te laten zien dat je er rijdt, en dat je van plan bent om ertussen te duiken als het spul tot stilstand komt.. tis allemaal visie.. jouw oogpunt, en dat van een motorrijder.. het grappige is dat motorrijders vaak wél begrip hebben voor automobilisten, omdat ze dat zelf ook meestal zijn, alleen dán effe niet, maar andersom is het helaas een ander verhaal.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:21 schreef Pizza_Boom het volgende:
Eigenlijk niet zoveel opvallends dus voor een zondag.
Kon hem blijkbaar eerder vinden dan jijquote:Op zondag 5 januari 2014 17:21 schreef Pizza_Boom het volgende:
en dan iemand die opeens wel weet waar zijn gaspedaal zit en hem wil dichttrappen.
Hoezo, als ik hem eerst voorbij rijd? Overigens bleef het slechts bij een poging, of hij had van achter naar binnen moeten rijden bij me.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:53 schreef starla het volgende:
[..]
Kon hem blijkbaar eerder vinden dan jij
Dat is een beetje triest inderdaad.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Pizza_Boom het volgende:
Hoezo, als ik hem eerst voorbij rijd?
Ik snap sowieso niet waarom iedereen persé naar die Q-park (à ¤ 3,- per uur) wil.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:48 schreef Descendent het volgende:
Oh ja en irritaties: Op zaterdagmiddag met de auto langs het Maagjesbolwerk in Zwolle rijden......![]()
Provinciehuis is gratis op zaterdagquote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom iedereen persé naar die Q-park (à ¤ 3,- per uur) wil.![]()
Als ik de binnenstad in wil parkeer ik de auto in parkeergarage Diezerpoort à ¤ 0,80 per uur (max. ¤ 4,00 per dag).
Kan ik na het winkelen ook nog mooi ff boodschappen doen bij de AH/Lidl.
Ik doe ook het 2e...quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef Pizza_Boom het volgende:
o, als ik hem eerst voorbij rijd? Overigens bleef het slechts bij een poging, of hij had van achter naar binnen moeten rijden bij me.
En nee, ik deed niet asociaal. Ik reed 50, stoplicht met 2 rijstroken dat op groen vliegt op het moment dat ik aan kom rijden. Ga jij stilstaan of ga je naar links en laat je hem rustig doorrollen om als het verkeer weer bijna even hard rijdt als jij, weer terug in te voegen?
tsja, als je vrienden er boven wonen... Dan moet je haast wel. Overigens wordt het beter als je de auto laat overnachten, prijs viel me mee na anderhalve nacht.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom iedereen persé naar die Q-park (à ¤ 3,- per uur) wil.![]()
Als ik de binnenstad in wil parkeer ik de auto in parkeergarage Diezerpoort à ¤ 0,80 per uur (max. ¤ 4,00 per dag).
Kan ik na het winkelen ook nog mooi ff boodschappen doen bij de AH/Lidl.
Max. ¤ 16,50 per dag bij Q-park Maagjesbolwerk.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, als je vrienden er boven wonen... Dan moet je haast wel. Overigens wordt het beter als je de auto laat overnachten, prijs viel me mee na anderhalve nacht.
Mag ik kopen?quote:Op maandag 6 januari 2014 05:05 schreef Ridocar het volgende:
En m'n vriendin zet onze Mondeo wagon in één keer achteruit in een vak. Zonder moeite. Love it!
De enige manier om fatsoenlijk te parkeren in een parkeergarage is achteruit parkeren.quote:Op maandag 6 januari 2014 05:05 schreef Ridocar het volgende:
Parkeergarages zijn leuk, als je ergens volk wilt zien stuntelen.... Jammer genoeg staat de rijbaan van zo'n garage altijd vol met besluiteloze incapabelen die opeens al hun rijskills kwijt lijken te zijn. Stoere meneren die volgas naar boven rijden, om vervolgens héél voorzichtig in een vak te manoeuvreren.
En m'n vriendin zet onze Mondeo wagon in één keer achteruit in een vak. Zonder moeite. Love it!
Als ik em daar neerzet, moet ik zo ver lopen dat ik net zo makkelijk/snel met de trein kan gaanquote:Op maandag 6 januari 2014 01:35 schreef swollywood het volgende:
[..]
Max. ¤ 16,50 per dag bij Q-park Maagjesbolwerk.
Buiten de gracht parkeren is al stukken goedkoper (¤ 1,60 per uur/¤ 8,- per dag).
Parkeerdek Emmawijk zit over de brug links en dan de eerste weg links (bij de stoplichten bij de Rabobank), dus maar op een paar minuten loopafstand.
Die snijdt je irritatie zo weg.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:57 schreef swollywood het volgende:
Ik stond net bij het verkeerslicht achter een Renault 5 met de tekst:
"houd afstand heren, deze veearts kan castreren".![]()
[ afbeelding ]
Er zijn van die autootjes waarbij ze eerst de lengte van je geslachtsdeel opmeten voordat je m mag kopen; dit is daar zo een voorbeeld van.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:07 schreef eXplorer1 het volgende:
Gisteren had ik per ongeluk op iemand zijn "teentjes" getrapt, ik reed in de piet heintunnel met 80kmh, persoon achter mij (bmw e36 323i) zat te plakken. Ik had daar geen zin in, dus ik schakel terug en op het moment van intrappen ging hij opzij om mij in te halen, op dat moment stoof ik WOT weg en daarna reed ik weer met normale snelheid de tunnel uit.
bij het stoplicht kreeg ik de middelvinger, i'm like what?
Sommige garages o.a. Qpark onder Mediamarkt groningen hebben schuine vakken, waardoor achteruit inparkeren daar onmogelijk is..quote:Op maandag 6 januari 2014 09:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De enige manier om fatsoenlijk te parkeren in een parkeergarage is achteruit parkeren.
Nog mooier zijn die lui die perse bij de ingang willen staan. Ipv te kijken waar ze eigenlijk echt moeten zijn.
[..]
Bull, vaak genoeg achteruit ingeparkeerd daar. (heck, ik parkeer daar bijna alleen maar achteruit in..)Wil dus best, zowel met een E-klasse, Touran als Ibiza, dus aan het formaat van de auto zal het niet liggen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 00:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Sommige garages o.a. Qpark onder Mediamarkt groningen hebben schuine vakken, waardoor achteruit inparkeren daar onmogelijk is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |