Ja dat moet ik dan gemist hebbenquote:Op zondag 29 december 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net al tegen je
Feyenoord de Musicalquote:Op zondag 29 december 2013 23:07 schreef Cee het volgende:
You'll never walk alone komt ook uit een musical (over musicals gesproken).
Die ligt in Coma toch?quote:Op zondag 29 december 2013 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dr. Schumacher kan nog wel wat patiënten gebruiken...
quote:Op zondag 29 december 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Tot morgen
En Come Together he!
Wees blij dat Alfred geen DJ meer isquote:Op zondag 29 december 2013 23:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Daar is onze favoriete dorpspastoor Henk van Steeg weer.
Die ene angel die mist staat er leuk tussenquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
Ik ben er weer om dit geweldige nummer te adoreren.
liefquote:Op zondag 29 december 2013 23:08 schreef Adelante het volgende:
![]()
![]()
dit is mijn ringtone als mijn vriendin belt...
Als mijn vriend belt, dat speelt mijn telefoon 'I wish you were a beer'quote:Op zondag 29 december 2013 23:08 schreef Adelante het volgende:
![]()
![]()
Er zit een autist tussenquote:Op zondag 29 december 2013 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]. [ afbeelding ]..[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit is ook al zo'n foute plaat Cnorquote:Op zondag 29 december 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
aaaaaahhhhhhquote:Op zondag 29 december 2013 23:08 schreef Adelante het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die duurt maar 2 minuten, complete stilte...
Cycle sluts from hellquote:Op zondag 29 december 2013 23:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als mijn vriend belt, dat speelt mijn telefoon 'I wish you were a beer'
En zo is het. En samen top2000 luisteren.quote:Op zondag 29 december 2013 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Samen zijn, is samen lachen, samen huilen...
MM ik zag dat Miss Saigon terugkomt naar West End. Je begrijpt mijn enthousiasmequote:Op zondag 29 december 2013 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar stiekem vind je deze wel leukquote:Op zondag 29 december 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook al zo'n foute plaat Cnor
quote:Op zondag 29 december 2013 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
MM ik zag dat Miss Saigon terugkomt naar West End. Je begrijpt mijn enthousiasme
die DVD met hoogtepunten was ook heel kortquote:Op zondag 29 december 2013 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je nu al verf?quote:
Alfred! De witte motor van het Betonuur.quote:Op zondag 29 december 2013 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wees blij dat Alfred geen DJ meer is
Bij mij is het Bowie met Golden Yearsquote:Op zondag 29 december 2013 23:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als mijn vriend belt, dat speelt mijn telefoon 'I wish you were a beer'
Ja.quote:
Wat is er van hem geworden?quote:Op zondag 29 december 2013 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wees blij dat Alfred geen DJ meer is
Hij durft er nog niet voor uit te komenquote:
Ook een musicalfanquote:
Ja, da's wel zo gezelligquote:Op zondag 29 december 2013 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En zo is het. En samen top2000 luisteren.
Ga je uit je dak daar dan?quote:Op zondag 29 december 2013 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
MM ik zag dat Miss Saigon terugkomt naar West End. Je begrijpt mijn enthousiasme
Het topicquote:Op zondag 29 december 2013 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We geloven je niet meer. Je zegt dit elke twee uur, de afgelopen 96 uur.
Bij mij ist andersom: ik kan met geen Fok voorstellen zonder T2000.quote:Op zondag 29 december 2013 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, da's wel zo gezellig
Kan me ook geen T2000 voorstellen zonder Fok
ik kan me dan wel weer fok voorstellen zonder de Top 2000quote:Op zondag 29 december 2013 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, da's wel zo gezellig
Die had jij al dus hij was al terecht..quote:
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
Gaat nog vrij snel... Of wil je dat mensen meer posten zodat de 2000 posts van jou niet zo opvallen?quote:
Leukquote:Op zondag 29 december 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind disco ook steeds minder storend worden Cnor
Heb je nu verf?quote:
Je kent mijn voorliefdequote:Op zondag 29 december 2013 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je uit je dak daar dan?
Miss Saigon kan mij niet bekoren...
Dit is ook een lekker leuk fout nummerquote:Op zondag 29 december 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
LeukNiet alles is natuurlijk goed, weet ik best. Maar deze is gewoon erg leuk en vrolijk
2000, amateruquote:Op zondag 29 december 2013 23:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Gaat nog vrij snel... Of wil je dat mensen meer posten zodat de 2000 posts van jou niet zo opvallen?
Is paar maanden geleden terug naar achter de schermen gegaan,producer geworden, pikte toevallig op radio2 zijn afscheid mee, wat een feest. Man, wat een dooie was dat zegquote:
Buiten de opening en sluiting wel jaquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had jij al dus hij was al terecht..
Zonder het DWDD- of VI-topic zou het wel een stuk lastiger worden.quote:Op zondag 29 december 2013 23:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik kan me dan wel weer fok voorstellen zonder de Top 2000
Netjes. Wanneer gehaald?quote:
Nee ik inmiddels ook niet meer. Gek is dat eigenlijk.quote:Op zondag 29 december 2013 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, da's wel zo gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |