Kijk, met jou kan ik praten!quote:Op zondag 29 december 2013 20:35 schreef Janneke141 het volgende:
Je hebt recht op een schop onder je hol.
Afhankelijk van je hoogst afgeronde opleiding ben je óf nog kwalificatieplichtig of heb je de mogelijkheid om een opleiding te gaan volgen waarvoor je een studielening kan afsluiten bij DUO. Die je uiteraard wel terug moet betalen.
Maar je krijgt ook zorgtoeslag, want daar heb je recht opquote:Op zondag 29 december 2013 20:36 schreef 2014 het volgende:
Recht op een rekening van je zorgverzekering.
Of gedwongen opname, als hij al geen TBS heeft.quote:Op zondag 29 december 2013 20:36 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Zorgtoeslag.
En ik denk ook wel WAJONG, als ik de OP zo zie.
Ditquote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je krijgt ook zorgtoeslag, want daar heb je recht op
En een basisbeurs als je studeert.
Werken heet zoiets dan werk je dan krijg je geld en hoef je het niet terug te betalen aan je baasquote:Op zondag 29 december 2013 20:33 schreef eminVR6 het volgende:
Waar heb je als 18 jarige recht op ? Van waar kan je dus geld ontvangen zonder het terug te betalen, toeslagen enz..
Maak hem nog gekker johquote:Op zondag 29 december 2013 20:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
van je ouders als je niet financieel voor jezelf kan zorgen.
dat zijn ze verplicht tot je 21ste, ook als je uit huis woont.
Dat is wel minimale basisbeurs dan. Als je ouders minder verdienen krijg je meer stufiquote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je krijgt ook zorgtoeslag, want daar heb je recht op
En een basisbeurs als je studeert.
Basisbeurs mbo: thuiswonend ¤ 77,15 en uitwonend ¤ 251,76
Basisbeurs hbo en universiteit: thuiswonend ¤ 97,85 en uitwonend ¤ 272,46
quote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef donroyco het volgende:
"Hier heb je weer zo'n vieze profiteur, Ria!"
Vind je het nou zelf ook niet een beetjequote:Op maandag 30 december 2013 04:17 schreef eminVR6 het volgende:
Ik ben 17,5 over 6 maanden pas 18 ik wou het gewoon weten niet gelijk haten
Ga eerst maar eens belasting betalen voordat je je druk maakt om wat je uit de staatskas kan roven.quote:Op maandag 30 december 2013 04:20 schreef eminVR6 het volgende:
Dus... buiten alcohol drinken, sigaretten kopen nog dingen waar ik iets aan heb als ik 18 word? Uitkeringen/toeslagen ? En ik werk al maar dat is zwart dus niet zeggen dat ik moet gaan werken
Nee zo dom ben ik niet, ik geef geen cent aan de overheid ik ben geen slaafquote:Op maandag 30 december 2013 04:21 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens belasting betalen voordat je je druk maakt om wat je uit de staatskas kan roven.
Maak eerst je VMBO maar eens af.quote:Op maandag 30 december 2013 04:23 schreef eminVR6 het volgende:
[..]
Nee zo dom ben ik niet, ik geef geen cent aan de overheid ik ben geen slaafAls ik later ga werken doe ik dat voor mezelf niet voor de overheid, enige geld wat van mij na de overheid zou gaan is wat ik van hun ga krijgen meer niet
![]()
![]()
dan kom hier ook niet vragen waar je recht op hebt...quote:Op maandag 30 december 2013 04:23 schreef eminVR6 het volgende:
[..]
Nee zo dom ben ik niet, ik geef geen cent aan de overheid ik ben geen slaafAls ik later ga werken doe ik dat voor mezelf niet voor de overheid, enige geld wat van mij naar de overheid zou gaan is wat ik van hun ga krijgen meer niet
![]()
![]()
Lagere school vond ie ook al niets zo te lezenquote:Op maandag 30 december 2013 07:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
Maak eerst je VMBO maar eens af.
Je gaat geen inkomstenbelasting betalen, geen wegenbelasting et cetera?quote:Op maandag 30 december 2013 04:23 schreef eminVR6 het volgende:
[..]
Nee zo dom ben ik niet, ik geef geen cent aan de overheid ik ben geen slaafAls ik later ga werken doe ik dat voor mezelf niet voor de overheid, enige geld wat van mij na de overheid zou gaan is wat ik van hun ga krijgen meer niet
![]()
![]()
Nee joh, hij gaat in een bos een put graven met wat takken en bladeren erover, daar wonen, en onze huizen leegjatten.quote:Op maandag 30 december 2013 12:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je gaat geen inkomstenbelasting betalen, geen wegenbelasting et cetera?
vooral geen omzetbelastingquote:Op maandag 30 december 2013 12:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je gaat geen inkomstenbelasting betalen, geen wegenbelasting et cetera?
Gisteren geregistreerd, kutkloon en/of kuttrollquote:
Beetje een mode verschijnsel & kudde gedrag.quote:Op maandag 30 december 2013 12:44 schreef jitzzzze het volgende:
Is dit het wekelijkse "ik wil gratis geld"-topic?
Kom danquote:Op maandag 30 december 2013 20:50 schreef eminVR6 het volgende:
Altijd zo'n lage niveau hier hihihi wie komt in het echt ook zo doen dan ?:p
Ja, hier in Nederland is het tegenwoordig heel normaal om je handje op te houden en gratis geld te eisenquote:Op dinsdag 31 december 2013 08:31 schreef Hallmark het volgende:
Wat een achterlijke reacties. Is een gewone vraag, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |