Kijk, met jou kan ik praten!quote:Op zondag 29 december 2013 20:35 schreef Janneke141 het volgende:
Je hebt recht op een schop onder je hol.
Afhankelijk van je hoogst afgeronde opleiding ben je óf nog kwalificatieplichtig of heb je de mogelijkheid om een opleiding te gaan volgen waarvoor je een studielening kan afsluiten bij DUO. Die je uiteraard wel terug moet betalen.
Maar je krijgt ook zorgtoeslag, want daar heb je recht opquote:Op zondag 29 december 2013 20:36 schreef 2014 het volgende:
Recht op een rekening van je zorgverzekering.
Of gedwongen opname, als hij al geen TBS heeft.quote:Op zondag 29 december 2013 20:36 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Zorgtoeslag.
En ik denk ook wel WAJONG, als ik de OP zo zie.
Ditquote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je krijgt ook zorgtoeslag, want daar heb je recht op
En een basisbeurs als je studeert.
Werken heet zoiets dan werk je dan krijg je geld en hoef je het niet terug te betalen aan je baasquote:Op zondag 29 december 2013 20:33 schreef eminVR6 het volgende:
Waar heb je als 18 jarige recht op ? Van waar kan je dus geld ontvangen zonder het terug te betalen, toeslagen enz..
Maak hem nog gekker johquote:Op zondag 29 december 2013 20:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
van je ouders als je niet financieel voor jezelf kan zorgen.
dat zijn ze verplicht tot je 21ste, ook als je uit huis woont.
Dat is wel minimale basisbeurs dan. Als je ouders minder verdienen krijg je meer stufiquote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je krijgt ook zorgtoeslag, want daar heb je recht op
En een basisbeurs als je studeert.
Basisbeurs mbo: thuiswonend ¤ 77,15 en uitwonend ¤ 251,76
Basisbeurs hbo en universiteit: thuiswonend ¤ 97,85 en uitwonend ¤ 272,46
quote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef donroyco het volgende:
"Hier heb je weer zo'n vieze profiteur, Ria!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |