SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Top 2000 is het grootste radio-, televisie- en muziekevenement van Nederland.
De lijst van tweeduizend platen wordt jaarlijks samengesteld door het publiek en uitgezonden van eerste kerstdag tot en met oudejaarsavond op Radio 2. De NTR verzorgt de televisie-uitzendingen rondom de Top 2000; Top 2000 Quiz, Best of Top 2000 a gogo, Top 2000 a gogo en Top 2000 in concert. Jaarlijks trekt de Top 2000 11 miljoen mensen via radio, televisie en internet en is het volgens de luisteraars een vaste waarde bij de feestdagenbeleving. De Top 2000 live beleven kan in het Top 2000 Café van de NTR in Beeld en Geluid in Hilversum.
#FreeHat
Dat is gewoon een aandachtshoerquote:Op zondag 29 december 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
De rebel van 2013 is Miley Cyrus![]()
Wat zijn we er op vooruit gegaan
Een oog meer, maar zoveel klasse minder.quote:Op zondag 29 december 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
Als je het dan ook meteen aanpast schat.quote:Op zondag 29 december 2013 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
Je hoeft de topictitel niet handmatig te verhogen.
Bowie droeg tenminste nog klerenquote:Op zondag 29 december 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
Ja ja, ok ok. Misschien geloofde hij het anders niet.quote:Op zondag 29 december 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het dan ook meteen aanpast schat.
De techniek van tegenwoordigquote:Op zondag 29 december 2013 20:06 schreef Cynix ® het volgende:
Je hoeft de topictitel niet handmatig te verhogen.
BAH Youpquote:
twitter:LeoBlokhuis twitterde op zondag 29-12-2013 om 20:20:26Ik begrijp dat het merendeel van de kijkers zeer is afgeleid door de dame in roze die pal voor m'n neus was neergezet...
reageer retweet
Is mij niet opgevallenquote:Op zondag 29 december 2013 20:21 schreef donroyco het volgende:
twitter:LeoBlokhuis twitterde op zondag 29-12-2013 om 20:20:26Ik begrijp dat het merendeel van de kijkers zeer is afgeleid door de dame in roze die pal voor m'n neus was neergezet...
reageer retweet
Ik zweer het je. Ik was teveel gefocust op die indrukwekkende kaaklijn van Edithquote:
Helemaal niks van gezien.quote:Op zondag 29 december 2013 20:21 schreef donroyco het volgende:
reageer retweet
En dat er alweer, zoals gisteren Dolf Jansen over Wainright, vandaag een Bowie-kenner in de persoon van Hans Ubbink aanwezig was die er nog meer van wist dan hij.quote:Op zondag 29 december 2013 22:43 schreef Cynix ® het volgende:
Leo baalde dus dat-ie geen 100% aandacht had.
Precies, alsof Hans en Dolf zo de breedte in kunnen. Heel fijn dat ze ook eens mee kunnen praten over hun favoriete bandjequote:Op maandag 30 december 2013 09:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wats met dat gehaat op Leo hier![]()
Koning Keizer Admiraal Don Leo Blokhuis is gewoon een baas.
Vertelt leuk en enthousiast wat achtergrond verhaaltjes. Hansen Dolf Jansen
![]()
moeten gewoon stil zijn als de meester les geeft.
Voorlopig komt hij vanavond nog een keer op tv.quote:Op maandag 30 december 2013 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer krijgt Youp een perma TV ban?
Liever vandaag dan morgen al mag er ook een strijker op zijn hoofd vallen, maar dat mag ik niet zeggen natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer krijgt Youp een perma TV ban?
Een illegaal chineesje dan maarquote:Op maandag 30 december 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Liever vandaag dan morgen al mag er ook een strijker op zijn hoofd vallen, maar dat mag ik niet zeggen natuurlijk
quote:Op maandag 30 december 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Liever vandaag dan morgen al mag er ook een strijker op zijn hoofd vallen, maar dat mag ik niet zeggen natuurlijk
Ik wist niet dat die nog leefden.quote:
Ik heb haar nog weleens op tv gezien.quote:Op maandag 30 december 2013 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die nog leefden.
Spargo natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke? Ik had net telefoon dus stukje gemist.
Relight my fire is het dacht ik
You and me is wel een heel leuk nummer jaquote:
bij is?quote:Op maandag 30 december 2013 20:02 schreef StephanL het volgende:
Mooi nummer. Netjes om te weigeren waar prinses Diana
Het ging hier om van Nederlandse bodem ....quote:Op maandag 30 december 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
You and me is wel een heel leuk nummer ja
Volgens mij was er ooit een lijst en stond daar Relight my Fire op 1.
Ow ja dan zeker.quote:Op maandag 30 december 2013 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging hier om van Nederlandse bodem ....
En toen koos hij een nummer dat ik niet helemaal haat.quote:Op maandag 30 december 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat me al te ergeren met zijn: wat, welk nummer? Grmbl
quote:Op maandag 30 december 2013 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
"Ach man, rot toch op."
Mijn woordelijke reactie op de keuze van Youp.
Het vervelende van dit nummer is dat iedereen zowat het haat omdat het kapotgedraaid is. Ik vind het ook een lekker nummer.quote:Op maandag 30 december 2013 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
En toen koos hij een nummer dat ik niet helemaal haat.Maar wel een cliché nummer. Dat op 22 staat en dat vindt hij dus te laag.
Omes en tantes op de dansvloer bij bruiloften.quote:Op maandag 30 december 2013 20:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]![]()
Ik moet altijd aan die overdreven stelletjes denken die in de kroeg dit nummer playbacken
Dat is wel het teken om een andere kroeg op te zoeken.quote:Op maandag 30 december 2013 20:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]![]()
Ik moet altijd aan die overdreven stelletjes denken die in de kroeg dit nummer playbacken
quote:Op maandag 30 december 2013 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel het teken om een andere kroeg op te zoeken.
Wil je dat voortaan niet doen als het regent en ik geen jas bij me heb.quote:Op maandag 30 december 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik zing ook altijd mee in de kroeg als dit opstaat
Maar dan solo en niet als stelletje? Dat mag.quote:Op maandag 30 december 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik zing ook altijd mee in de kroeg als dit opstaat
Je met wel de 'lange' versie opzetten natuurlijk met het baseball stukje erbij.quote:Op maandag 30 december 2013 20:08 schreef chufi het volgende:
16 minuten karaoke versie... opgedwongen ....
Volgens mij zing jij dan stiekem ook mee hoorquote:Op maandag 30 december 2013 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wil je dat voortaan niet doen als het regent en ik geen jas bij me heb.
Ja niet als duo dat is stom. Ik zing gewoon beide partijen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar dan solo en niet als stelletje? Dat mag.
Kijk, zelfs in het top 2000 café gebeurt hetquote:Op maandag 30 december 2013 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel het teken om een andere kroeg op te zoeken.
Zit hij binnenkort bij a go go met zijn verhaal?quote:Op maandag 30 december 2013 20:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Een kennis van mijn pa heeft Mark King ooit een brief geschreven en mocht langskomen. Basles gehad enzo
Haha wie weetquote:Op maandag 30 december 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit hij binnenkort bij a go go met zijn verhaal?
Tof.quote:Op maandag 30 december 2013 20:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Een kennis van mijn pa heeft Mark King ooit een brief geschreven en mocht langskomen. Basles gehad enzo
quote:Op maandag 30 december 2013 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Tof.Volgend jaar bij Matthijs aan tafel met pics or it didn't happen.
Hehe.quote:Op maandag 30 december 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Matthijs zit nu met een stijfje, het gaat over Dylan.
Kan-ie onder de tafel een beetje meeroffelen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
Matthijs zit nu met een stijfje, het gaat over Dylan.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kan-ie onder de tafel een beetje meeroffelen.
Doet Leo zelf met zijn laptop.quote:Op maandag 30 december 2013 20:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Holy shit wat hebben ze dat snel ondertiteld
Google translatequote:Op maandag 30 december 2013 20:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Doet Leo zelf met zijn laptop.
Ik begin nu al te stuiterenquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja origineel, Wind en iemand kronen. Freddie hield ook van blowjobs. Ga daar eens creatief mee om
Pssst, hij is maar een paar jaar ouder dan jijzelf hoor. Hij is 59.quote:Op maandag 30 december 2013 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
Zouden ze Youp voeren in zijn aanleunwoning of kan-ie nog zelfstandig eten?
Nou ja, scheelt een klein decennium, hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Pssst, hij is maar een paar jaar ouder dan jijzelf hoor. Hij is 59.
Net 5 Jaar later over Youp van 't Hek teruggekeken en ik neem mijn kritiek enigszins terug. Hij maakt geen uitgebluste indruk en heeft gelukkig meer zelfspot dan ik dacht. Bovendien ben ik het op veel punten met hem eens. Nadeel is dat-ie, zoals de meeste oudere mensen, soms wat zevert en mijmert, maar daar zal ik zelf ook wel aan moeten geloven.quote:Op maandag 30 december 2013 21:22 schreef golfer het volgende:
Pssst, hij is maar een paar jaar ouder dan jijzelf hoor. Hij is 59.
Wacht maar, over een paar jaar als je net zo oud bent als hij en ik.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:54 schreef Cynix ® het volgende:
. Nadeel is dat-ie, zoals de meeste oudere mensen, soms wat zevert en mijmert, maar daar zal ik zelf ook wel aan moeten geloven.
Dat dan weer wel.
stop this trainquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:32 schreef waaromniet1988 het volgende:
Welk nummer van John Mayer werd er net genoemd?
Als hij vraagt: wat is het mooiste soulnummer en ik ben de eerste die wat moet zeggen, dan weet ik het ook niet gelijk. Mooiste nummer uiteraard welquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:45 schreef JaneDoe het volgende:
mensen die antwoorden: "ik weet t niet"
Meteen afvoeren jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:45 schreef JaneDoe het volgende:
mensen die antwoorden: "ik weet t niet"
En erger.quote:
dat ja..terwijl je weet dat die vraag aan je gesteld kan wordenquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:47 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Als hij vraagt: wat is het mooiste soulnummer en ik ben de eerste die wat moet zeggen, dan weet ik het ook niet gelijk. Mooiste nummer uiteraard wel. Het stomste is als ze pas gaan nadenken als Mathijs ze aanspreekt
.
ik zag t jaquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
Pierre spuit haar mond helemaal vol
Gertjequote:
Wordt voorafgaand aan de uitzending al door Matthijs gezegd welke vraag hij gaat stellen aan z'n publiek, zodat ze de kans hebben om erover na te denken. Dus de vraag weten ze al wel..quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:47 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Als hij vraagt: wat is het mooiste soulnummer en ik ben de eerste die wat moet zeggen, dan weet ik het ook niet gelijk. Mooiste nummer uiteraard wel. Het stomste is als ze pas gaan nadenken als Mathijs ze aanspreekt
.
Zomergast geweest. Google maar.quote:
Stem van Samsonquote:
Deusquote:
Ja!quote:
Gvdquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
Gatver, de zweet in de nek van pierre![]()
Het geheime ingredient van de drankjes is dus bekent
Samen met Madonna de meest overschatte artiesten ooit.quote:
Dat zei Mathijs ook net.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:01 schreef wdn het volgende:
Der zitten echt geen 2000 lootjes in die hoed.
Haha wist ik nietquote:Op dinsdag 31 december 2013 19:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wordt voorafgaand aan de uitzending al door Matthijs gezegd welke vraag hij gaat stellen aan z'n publiek, zodat ze de kans hebben om erover na te denken. Dus de vraag weten ze al wel..
Serieus?quote:Op dinsdag 31 december 2013 19:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wordt voorafgaand aan de uitzending al door Matthijs gezegd welke vraag hij gaat stellen aan z'n publiek, zodat ze de kans hebben om erover na te denken. Dus de vraag weten ze al wel..
Belgen discrimineren !quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hij heeft geen hand van Matthijs gekregen
Zij ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:03 schreef wdn het volgende:
Sinead
Oh man wat kan ik dit nummer krijsen >:D
Absoluut. Ik heb der live gezienquote:
viel me trouwens ook al op dat die monica aan t begin geen vieze natte zoen meer krijgt van matthijs...ze heeft eindelijk geklaagd?quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hij heeft geen hand van Matthijs gekregen
vandaag weer macroni met kaas op t menu?quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
free nelson mandela..
Lang nagedacht over de tekst
Nee, kan niet elke dag feest zijnquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
vandaag weer macroni met kaas op t menu?
Wasquote:
Ja misselijkmakend.quote:
Mijn nummer allertijden: Sometimes it snows in April - Princequote:
Cool. Toen was Prince nog relevant.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Mijn nummer allertijden: Sometimes it snows in April - Prince
Ik ben 2 dagen verdwenen toen hij in Ahoy was in 86.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool. Toen was Prince nog relevant.
Ben in de week van de premiere nog naar Purple Rain geweest in Tusjinskie.
Gelukkig zit Erica er niet.quote:
Idem. Ik kan een paar nummers best aanhoren maar niet te lang en niet te veel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig zit Erica er niet.
Met de Doors heb ik nooit iets gehad. Vind dat orgeltje maar irritant.
Die in 1988? Was ik ook bij >:Dquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:22 schreef tong80 het volgende:
Ha Ha Ha wdn.
Prince bestelde bussen in Nederland voor zijn concerten in Dortmund. Was beter publiek.
Nou ik ben echt geen liefhebber van Nederlandse muziek maar Hazes heeft toch wel een paar briljante nummers.quote:
Niet als je de rechten betaaldquote:
Ik vind het echt he-le-maal niksquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou ik ben echt geen liefhebber van Nederlandse muziek maar Hazes heeft toch wel een paar briljante nummers.
Maar ik wist niet dat het *allemaal* jat werk isquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ik vind het echt he-le-maal niks
Dat vind ik dan wel weer leukquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar ik wist niet dat het *allemaal* jat werk is
Ik ookquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer leuk
Niet?quote:Op dinsdag 31 december 2013 20:28 schreef Gramulanion het volgende:
You'll Never Walk Alone schijnt ook niet origineel van Lee Towers te zijn.
Die mag van mij naar #2001quote:
Thuis ook lekkerquote:Op dinsdag 31 december 2013 20:29 schreef marcodej het volgende:
Hazes is alleen leuk met bier in je mik in de kroeg.
Jaquote:
Ja, afgelopen vrijdag gezien.quote:Op zondag 23 november 2014 12:24 schreef Gnittoo het volgende:
niemand afgelopen vrijdag gekeken?
De Top 2000 quiz
Popquiz. Om alvast in de stemming te komen spelen Matthijs en Leo met drie teams van bekende Nederlanders, De Top 2000 Quiz in het Top 2000 Café bij Beeld en Geluid. Welk team gaat met hun kennis, charme en vrolijkheid winnen? De teams zijn: Laura Jansen & Tom Barman, Herman van der Zandt en VanVelzen, Wouter van der Goes en Carolien Borgers. Aan de hand van de favoriete platen van de kandidaten duiken zij alvast in de meest succesvolle hitlijst aller tijden.
http://www.npo.nl/de-top-2000-quiz/21-11-2014/VPWON_1221992
Ik zit al klaar met m'n broek op de knieënquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:01 schreef MrBadGuy het volgende:
Vanavond dus de eerste nieuwe van deze reeks
Monicaquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit al klaar met m'n broek op de knieën
Dan snap ik waarom ik haar niet ken.quote:
Ze presenteert tegenwoordig heel vaak 1Vandaag na het 6 uur journaal.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:51 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Ken je die echt niet, tong?
Nou ja, ik kon ook even niet op haar naam komen, maar ik kende haar wel als nieuwslezeres.
Ik herkende haar niet idd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:51 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Ken je die echt niet, tong?
Nou ja, ik kon ook even niet op haar naam komen, maar ik kende haar wel als nieuwslezeres.
Zal er eens op letten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze presenteert tegenwoordig heel vaak 1Vandaag na het 6 uur journaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |