Ilse johquote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Niet echt een charmante foto, but it will do!
Het zijn....nee, laat maarquote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind die chips lekkerder dan Ilse.
ik zal speciaal voor jou naar een mooie op zoek gaanquote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Giel had er 2 bij SRquote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje zoals alle radio sidekicks dus.
Ik praat weleens plaatjes aan elkaar op het radiostationnetje van Fok! dat in ONZ staat.quote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
DJ Uccie? Ik mis iets, geloof ik?
Zou kunnen.quote:
Ah, OKquote:Op zondag 29 december 2013 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik praat weleens plaatjes aan elkaar op het radiostationnetje van Fok! dat in ONZ staat.
Lijkt op drijfzandquote:
Als je kijkt naar de nummers waarvan singles/radio edits bestaan ligt het echt tussen de 60 en 70%, dat nummers uit de 70 en 80er jaren niet zo vaak meer gedraait worden, en voor een keertje in het jaar leuk om te luisteren zijn, betekent niet meteen dat het buiten the middle of the road categorie valt...quote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mwoa, ik dacht meer aan 20-30 procent. Ik doel dan op nummers die de grauwe middelmaat niet ontstijgen. Deze van Ilse hoort daar wat mij betreft zeker bij. Sorry, Ilse. Hopelijk kom je voor het Songfestival met wat beters.
Ja, ze zijn wel inhoudelijker dan Jan Paparazzi.quote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje zoals alle radio sidekicks dus.
Mexicanobakker en ik willen graag een humoristisch programma gaan doen op die radio.quote:Op zondag 29 december 2013 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik praat weleens plaatjes aan elkaar op het radiostationnetje van Fok! dat in ONZ staat.
Doet Vera de Vogel ook mee bij jou?quote:Op zondag 29 december 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wel inhoudelijker dan Jan Paparazzi.
Lol, laat maar hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik zal speciaal voor jou naar een mooie op zoek gaan
Ja die badmuts uit Almere, naar mannetje is dat.quote:Op zondag 29 december 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wel inhoudelijker dan Jan Paparazzi.
Dat ligt eraan, soms draai ik verzoekjesquote:Op zondag 29 december 2013 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah, OKAfgaande op jouw smaak, moet ik daar zeker eens naar luisteren dan.
Volgens mij ben ik er twee keer bij geweest bij jou nuquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mexicanobakker en ik willen graag een humoristisch programma gaan doen op die radio.
Je zegt de hele tijd chips, maar chips zijn gebakken aardappelschijfjes, en dat zijn Nibb-its nietquote:
Nee mijn vrouwtjes vogel is de stilste van het stel.quote:Op zondag 29 december 2013 19:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Doet Vera de Vogel ook mee bij jou?
deze beter?quote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Intens zeiknummer.quote:Op zondag 29 december 2013 19:42 schreef Stickertje het volgende:
Alice Cooper...![]()
Speciaal van Top 2000 op 3 gezapt naar cultura voor dit nummer
Kniesoor.... wij noemen al dat soort producten chips...quote:Op zondag 29 december 2013 19:42 schreef D. het volgende:
[..]
Je zegt de hele tijd chips, maar chips zijn gebakken aardappelschijfjes, en dat zijn Nibb-its niet
quote:Op zondag 29 december 2013 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het komende nummer van Alice Cooper een zeiknummer.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |