Ilse johquote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Niet echt een charmante foto, but it will do!
Het zijn....nee, laat maarquote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind die chips lekkerder dan Ilse.
ik zal speciaal voor jou naar een mooie op zoek gaanquote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Niet echt een charmante foto, but it will do!
Giel had er 2 bij SRquote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje zoals alle radio sidekicks dus.
Ik praat weleens plaatjes aan elkaar op het radiostationnetje van Fok! dat in ONZ staat.quote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
DJ Uccie? Ik mis iets, geloof ik?
Zou kunnen.quote:
Ah, OKquote:Op zondag 29 december 2013 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik praat weleens plaatjes aan elkaar op het radiostationnetje van Fok! dat in ONZ staat.
Lijkt op drijfzandquote:
Als je kijkt naar de nummers waarvan singles/radio edits bestaan ligt het echt tussen de 60 en 70%, dat nummers uit de 70 en 80er jaren niet zo vaak meer gedraait worden, en voor een keertje in het jaar leuk om te luisteren zijn, betekent niet meteen dat het buiten the middle of the road categorie valt...quote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mwoa, ik dacht meer aan 20-30 procent. Ik doel dan op nummers die de grauwe middelmaat niet ontstijgen. Deze van Ilse hoort daar wat mij betreft zeker bij. Sorry, Ilse. Hopelijk kom je voor het Songfestival met wat beters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |