Waar en wanneer? Ahoy? Ziggodome?quote:Op zondag 29 december 2013 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik draai de meest bizarre zooi. Dusin het nieuwe jaar weer eens doen, kom maar luisteren
Nee, maar hij zit wel op de verkeerde plekquote:Op zondag 29 december 2013 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is de . knop groter dan de spatie op jouw telefoon?
Nee gewoon Fok!quote:Op zondag 29 december 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar en wanneer? Ahoy? Ziggodome?
quote:
Mijn hoogtepunt 19 luisteraarsquote:
Mwoa, ik dacht meer aan 20-30 procent. Ik doel dan op nummers die de grauwe middelmaat niet ontstijgen. Deze van Ilse hoort daar wat mij betreft zeker bij. Sorry, Ilse. Hopelijk kom je voor het Songfestival met wat beters.quote:Op zondag 29 december 2013 19:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
70% van deze lijst is middle of the road radio pop...
Neuhquote:Op zondag 29 december 2013 19:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb er twee in m'n oren, hebben?
DJ Uccie? Ik mis iets, geloof ik?quote:Op zondag 29 december 2013 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik draai de meest bizarre zooi. Dusin het nieuwe jaar weer eens doen, kom maar luisteren
Ik heb geen nibb its, ik heb wel chocolade met champagnevullingquote:
Ja soms krijst er eentje doorheenquote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou geef maar een seintje he! Wat is de exacte rol van je vogels in je programma? Sidekicks?
Was ik er toen ook bij?quote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn hoogtepunt 19 luisteraars
Hoogtepunt in aantal luisteraars...geen rare dingen hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |