Ja, ze zijn wel inhoudelijker dan Jan Paparazzi.quote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje zoals alle radio sidekicks dus.
Mexicanobakker en ik willen graag een humoristisch programma gaan doen op die radio.quote:Op zondag 29 december 2013 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik praat weleens plaatjes aan elkaar op het radiostationnetje van Fok! dat in ONZ staat.
Doet Vera de Vogel ook mee bij jou?quote:Op zondag 29 december 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wel inhoudelijker dan Jan Paparazzi.
Lol, laat maar hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik zal speciaal voor jou naar een mooie op zoek gaan
Ja die badmuts uit Almere, naar mannetje is dat.quote:Op zondag 29 december 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wel inhoudelijker dan Jan Paparazzi.
Dat ligt eraan, soms draai ik verzoekjesquote:Op zondag 29 december 2013 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah, OKAfgaande op jouw smaak, moet ik daar zeker eens naar luisteren dan.
Volgens mij ben ik er twee keer bij geweest bij jou nuquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mexicanobakker en ik willen graag een humoristisch programma gaan doen op die radio.
Je zegt de hele tijd chips, maar chips zijn gebakken aardappelschijfjes, en dat zijn Nibb-its nietquote:
Nee mijn vrouwtjes vogel is de stilste van het stel.quote:Op zondag 29 december 2013 19:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Doet Vera de Vogel ook mee bij jou?
deze beter?quote:Op zondag 29 december 2013 19:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Niet echt een charmante foto, but it will do!
Intens zeiknummer.quote:Op zondag 29 december 2013 19:42 schreef Stickertje het volgende:
Alice Cooper...![]()
Speciaal van Top 2000 op 3 gezapt naar cultura voor dit nummer
Kniesoor.... wij noemen al dat soort producten chips...quote:Op zondag 29 december 2013 19:42 schreef D. het volgende:
[..]
Je zegt de hele tijd chips, maar chips zijn gebakken aardappelschijfjes, en dat zijn Nibb-its niet
quote:Op zondag 29 december 2013 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het komende nummer van Alice Cooper een zeiknummer.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |