quote:Op zondag 29 december 2013 19:29 schreef MaJo het volgende:
Sorry had niet door dat ik hem gesloten had
quote:Op zondag 29 december 2013 19:29 schreef MaJo het volgende:
Ik zat wel in de laatst postquote:Op zondag 29 december 2013 19:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meteen daarna een geopend maar was al te laat
Matthijs waarschijnlijkquote:Op zondag 29 december 2013 19:29 schreef Gehenna het volgende:
Muziek is wel aardig, zijn stem doet me weinig. Beetje opvallend hoge notering voor dit. Wie heeft het gepusht?
quote:Op zondag 29 december 2013 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beter dan die PSV-plaatjes van je.
Als er geen concert is kom ik wel binnen. Prinsengrachtconcert wil ik wel eens meemaken. Is dat een beetje in de buurt?quote:Op zondag 29 december 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet er wel toevallig een concert zijn he? Maar dat mag hoor.
is dat die directeur van max? Aaardige man, was eeb keer bij ons op.het werk, dagje uot voor de vrijwilligers van de omroep.geloof ikquote:
Hij mag nog eens fappenquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 19:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meteen daarna een geopend maar was al te laat
Jouw telefoonzinnenquote:Op zondag 29 december 2013 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
is dat die directeur van max? Aaardige man, was eeb keer bij ons op.het werk, dagje uot voor de vrijwilligers van de omroep.geloof ik
Redelijk dicht in de buurt, je bent er zo met de tramquote:Op zondag 29 december 2013 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Als er geen concert is kom ik wel binnen. Prinsengrachtconcert wil ik wel eens meemaken. Is dat een beetje in de buurt?
Ja ik zie het...die kan niet meer staan straksquote:
Deed hij nog een mop?quote:Op zondag 29 december 2013 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
is dat die directeur van max? Aaardige man, was eeb keer bij ons op.het werk, dagje uot voor de vrijwilligers van de omroep.geloof ik
ik vergeef jequote:Op zondag 29 december 2013 19:29 schreef MaJo het volgende:
Good enoughquote:Op zondag 29 december 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Redelijk dicht in de buurt, je bent er zo met de tram
Geen probleemquote:Op zondag 29 december 2013 19:30 schreef Gehenna het volgende:
[..]sorry, Ik dacht die heeft het idd niet door dat ze de laatste was
Wel heeeel goed voor je conditiequote:Op zondag 29 december 2013 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Good enoughIk kom er aan (als ik nu gaan lopen ben ik er tegen die tijd misschien net).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |