Dat kan.quote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kan dat wel? Twee keer hetzelfde nummer in de lijst, alleen door een ander uitgevoerd.
Zelfs ik kippenvelquote:
Knocking on heavens door..quote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kan dat wel? Twee keer hetzelfde nummer in de lijst, alleen door een ander uitgevoerd.
absoluutleequote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gebeurt net wel meer liedjesquote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het lied Mijn Feijenoord doet me ook denken aan Feyenoord.quote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
OwDit lied doet me altijd denken aan Feyenoord, dat is toch weer een afknapper.
Ik mis een saxofoonquote:
Kan er wel een voor je regelenquote:
Zonder Everton was de voetbalclub Liverpool er niet eens geweestquote:
Ik hou je hieraan!quote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaan wij op een keer daten op een vrijdag
Ah wat saai joh. laat anderen ervan meegenietenquote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee thuis juist. Af en toe wil ik me gewoon eventjes in m'n eentje mooi en speciaal voelen.
moet?quote:Op zondag 29 december 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu moet je eigenlijk even uitzoeken WELKE dat allemaal zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |