Kan je het niet hebben dat tjacka voor een keertje een eigen TT krijgt?quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 18:58 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil graag een minuut stilstaan bij onze dierbare jancees.
Jancees.
hij dm'de me vannacht nogquote:Op zondag 29 december 2013 18:58 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil graag een minuut stilstaan bij onze dierbare jancees.
Jancees.
het ging meer om die lapohunt debielquote:Op zondag 29 december 2013 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je het niet hebben dat tjacka voor een keertje een eigen TT krijgt?
de wereld draait niet om jou
ik lapohunte nietquote:Op zondag 29 december 2013 18:59 schreef supersof het volgende:
[..]
het ging meer om die lapohunt debiel
ja dat zei ik ook tegen hemquote:
Bans worden niet besproken.quote:Op zondag 29 december 2013 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eens. Wat heeft ie nu weer uitgevroten?
quote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef Rodawa het volgende:
Originaliteit en GRTD gaan hand in hand.
[ afbeelding ]
Tegenwoordig alleen nog maar namenquote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ]
totoquote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jouw TT staat er ook tussen.
Verrassend genoeg één met je eigen naam.
Maak je niet druk, het is positief dat je er niet instaat. (L)quote:Op zondag 29 december 2013 19:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tegenwoordig alleen nog maar namen
En 0x Spatie
mijn kaapsquote:Op zondag 29 december 2013 19:19 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ]
Jij maakt mij altijd blij heh met je positiviteitquote:Op zondag 29 december 2013 19:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maak je niet druk, het is positief dat je er niet instaat. (L)
quote:
watquote:
#yoloquote:
ik dacht zevenquote:Op zondag 29 december 2013 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ezell, allemaal. Ze is hier zes dagen per week voor dit soort parels.
Ik heb niks te klagen. Een heerlijk rustig weekje achter de rug en zojuist pizza besteld.quote:
Dank je! Lang hè?quote:Op zondag 29 december 2013 19:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb niks te klagen. Een heerlijk rustig weekje achter de rug en zojuist pizza besteld.En daar? Nog gefeliciteerd met die twee jaar.
Vanavond?quote:Op zondag 29 december 2013 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kjoet.
Lekker kusjekroelen vanavond. Koester haar
hoi elantjequote:Op zondag 29 december 2013 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kjoet.
Lekker kusjekroelen vanavond. Koester haar
Gister en eergister en vanochtend ja, maar nu weer thuisquote:Op zondag 29 december 2013 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je 2 jaar samen ben vier je dat toch?
Waar zit jij aan conjo weer zelfgestookte rommel?quote:
Ai minder man.quote:Op zondag 29 december 2013 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gister en eergister en vanochtend ja, maar nu weer thuis
paar wodka op tijdens het toeristje spelenquote:Op zondag 29 december 2013 19:53 schreef Elan het volgende:
Waar zit jij aan conjo weer zelfgestookte rommel?
Neuhh. Hoeft nog allemaal niet. Vooral aangezien we in andere steden studeren en onze vrienden hebben (en in haar geval werk) zou dat heel onpraktisch zijn. Maar dat betekent wel dat je veel te vaak 'naar huis' moet.quote:Op zondag 29 december 2013 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ai minder man.
Maar 2 jaar is wel een tijd nog niet samenwonen?
welke steden dan ver van elkaar?quote:Op zondag 29 december 2013 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuhh. Hoeft nog allemaal niet. Vooral aangezien we in andere steden studeren en onze vrienden hebben (en in haar geval werk) zou dat heel onpraktisch zijn. Maar dat betekent wel dat je veel te vaak 'naar huis' moet.
Zij in Den Haag, ik eerst in Zwolle en sinds deze lente in Amsterdam.quote:Op zondag 29 december 2013 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
welke steden dan ver van elkaar?
Ach heb je wat in te halenquote:Op zondag 29 december 2013 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuhh. Hoeft nog allemaal niet. Vooral aangezien we in andere steden studeren en onze vrienden hebben (en in haar geval werk) zou dat heel onpraktisch zijn. Maar dat betekent wel dat je veel te vaak 'naar huis' moet.
Hoezo?quote:Op zondag 29 december 2013 20:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach heb je wat in te halen
Samenwonen is sowieso overrated.
quote:Op zondag 29 december 2013 20:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Yes Eindelijk ben Ik Onverbannen
hoi baasquote:Op zondag 29 december 2013 20:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Yes Eindelijk ben Ik Onverbannen
Moet je maar in normale straat gaan wonen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:05 schreef Typisch het volgende:
er is ingebroken bij mij in de straat
einde bericht
zijn ze daar in klaaswaal ook zo bezig?quote:Op zondag 29 december 2013 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je maar in normale straat gaan wonen.
In de rest van het land wordt er überhaupt niet ingebroken.quote:Op zondag 29 december 2013 20:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
zijn ze daar in klaaswaal ook zo bezig?
overal inbraken en mensen op straat om ze te vinden
Nee, dat is Maasdam.quote:Op zondag 29 december 2013 20:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
zijn ze daar in klaaswaal ook zo bezig?
overal inbraken en mensen op straat om ze te vinden
uh, okequote:Op zondag 29 december 2013 20:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de rest van het land wordt er überhaupt niet ingebroken.
Aha.quote:Op zondag 29 december 2013 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, dat is Maasdam.
Ben nu in obl ga ff biertje doen bij T Hart zo.
Vooral als ik en mijn ouders gewoon thuis zijn en ze niks stelen en inbreken via een klein raampje boven een plank waar verf op staat waardoor ze helemaal onder verf zitten en er overal verf in het huis komt EN OP MIJN DEURKLINKquote:
Nee.quote:Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
is er een soort van topic waar je alle gebande ziet van GC incl redenen? Zoiets als dit
MED / Banmeldtopic voor FP, sport, games, film en weblog
bij mij ookquote:Op zondag 29 december 2013 20:05 schreef Typisch het volgende:
er is ingebroken bij mij in de straat
einde bericht
quote:
Soms is racisme de waarheid.quote:Op zondag 29 december 2013 20:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Ben blij dat ik in een blanke buurt woon
hee ik niet, maar die morocs die hier wonen hebben werk, ja tis een wonderquote:Op zondag 29 december 2013 20:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Ben blij dat ik in een blanke buurt woon
blijkbaar nietquote:Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
is er een soort van topic waar je alle gebande ziet van GC incl redenen? Zoiets als dit
MED / Banmeldtopic voor FP, sport, games, film en weblog
Ja, maar nu heb ik wel een spatiebalk. Maar ik kwam wel eens in ARG en toen gingen we risken op zo'n site.quote:Op zondag 29 december 2013 21:30 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Was jij niet die jongen zonder spatiebalk?
jezus wat zeiken zijquote:Op zondag 29 december 2013 21:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar nu heb ik wel een spatiebalk. Maar ik kwam wel eens in ARG en toen gingen we risken op zo'n site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
jezus wat zeiken zij
maar spaat het is iets donkerder dan ditJa okay het zal wel. Maar ik vind je gewoon een brunette met af en toe een donkerblonde haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Ja dat kan.quote:Op zondag 29 december 2013 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja okay het zal wel. Maar ik vind je gewoon een brunette met af en toe een donkerblonde haar.
jaquote:
Waar gaat het over?quote:Op zondag 29 december 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
wie gaat er nog meer dat wetenschapsprogramma kijken.
22.15 op ned 2
uitvindingen in 2013quote:Op zondag 29 december 2013 21:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
INB4 wetenschap
Oh is wel cool. Kun je Ned 2 online kijken met goede kwaliteit of moet ik naar beneden?quote:
geen idee, je hebt nog een kwartier om te googlenquote:Op zondag 29 december 2013 21:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh is wel cool. Kun je Ned 2 online kijken met goede kwaliteit of moet ik naar beneden?
Nee, jij?quote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef supersof het volgende:
crack weet je al of je lot gaat kopen?
waarom?quote:
Nee ik ook nietquote:
Het klonk wel tof, maar zo te zien is het zo'n quiz. Jammer.quote:Op zondag 29 december 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
wie gaat er nog meer dat wetenschapsprogramma kijken.
22.15 op ned 2
Wat is dat?quote:Op zondag 29 december 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
Dan kijk ik liever naar DWDD University ofzo.
Ja klopt, ff kijken wat het precies is.quote:Op zondag 29 december 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
Dan kijk ik liever naar DWDD University ofzo.
Robbert Dijkgraaf geeft daarin een paar colleges over van alles, je kan het vast wel terugvinden bij uitzending gemist of op youtube ofzo.quote:
Nope, niet gezien. Ik heb eerlijk gezegd alleen de eerste twee keer gekeken, maar dat vond ik wel interessant. Zal het nog wel even opzoeken dan.quote:Op zondag 29 december 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, ff kijken wat het precies is.
Waarschijnlijk doen ze soms gewoon een vraag en gaan ze daar diep op in. Dat hoop ik ten minste.
DWDD University is leukhad je die ene gezien van waar google enzo zit, het pand enzo.
allen toffe mensenquote:
Oh dat is echt een leuke afleveringquote:Op zondag 29 december 2013 22:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Robbert Dijkgraaf geeft daarin een paar colleges over van alles, je kan het vast wel terugvinden bij uitzending gemist of op youtube ofzo.
[..]
Nope, niet gezien. Ik heb eerlijk gezegd alleen de eerste twee keer gekeken, maar dat vond ik wel interessant. Zal het nog wel even opzoeken dan.
Dit nummer is trouwens wel leuk voor jou ook:
quote:Op zondag 29 december 2013 22:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Laat het denken nou maar over aan xcachet.
??quote:
oooooh lolquote:Op zondag 29 december 2013 22:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was bij cachie toch
toen ging ik met rodawa praten via whapp
snolquote:
rolquote:
ja hequote:
rtquote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef Spatieloos het volgende:
Die vrouw kan wel goed Engels zonder Nederlands accent
ja vind ik ookquote:Op zondag 29 december 2013 22:22 schreef Paxcon het volgende:
Die vorige vraag had toch niks met wetenschap te maken maar met geschiedenis
is ook onbegrijpelijkquote:Op zondag 29 december 2013 22:23 schreef supersof het volgende:
door dit soort dingen voel ik me altijd dom
waar kan je dat zienquote:Op zondag 29 december 2013 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu De Nationale Wetenschapsquiz 2013
ben je nu sarcastisch?quote:Op zondag 29 december 2013 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is ook onbegrijpelijk
inb4 rezania die het wel snapt
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu De Nationale Wetenschapsquiz 2013
oh oke dankjequote:
Naja ik dacht dat kinderen zijn nog jong die hebben betere ogen en dieper is beter dacht ik.quote:
ja dacht ik eerst ookquote:Op zondag 29 december 2013 22:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naja ik dacht dat kinderen zijn nog jong die hebben betere ogen en dieper is beter dacht ik.
Maar misschien maakte het wel helemaal niet uit.
Gewoon C doenquote:Op zondag 29 december 2013 22:28 schreef Etsu het volgende:
paxje wat denk jij? ik stem wat jij ook doet
Neuh geen zin inquote:Op zondag 29 december 2013 22:29 schreef Paxcon het volgende:
Spelen julllie ook op tweede scherm? Hoorde zoiets maar kan hem niet vinden
Ja, dit ging veel te snel en tekst was snel wegquote:Op zondag 29 december 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
Daarvoor zou ik die tekst echt een paar keer moeten lezen. En pen en papier hebben
Als zij het zo zegt is het wel simpelquote:Op zondag 29 december 2013 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, dit ging veel te snel en tekst was snel weg
WAAR GAAT DIT OVERquote:Op zondag 29 december 2013 22:44 schreef Paxcon het volgende:
A
Maar dat is te voor de hand liggend dus zal wel niet
kijkenquote:Op zondag 29 december 2013 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
de nationale wetenschapsquiz op ned 2
Nope, ga naar mijn opa en oma en daar is nog meer familiequote:Op zondag 29 december 2013 22:46 schreef Crack_ het volgende:
Sof, blijf jij ook gewoon thuis met oud en nieuw?
Ohh, maar niet uit of met vriendinnen enzo?quote:Op zondag 29 december 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Nope, ga naar mijn opa en oma en daar is nog meer familie
En jij?
Ga je niet naar Tchock?quote:Op zondag 29 december 2013 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, maar niet uit of met vriendinnen enzo?
Ik blijf thuis.
Nee maar ik zat ook niet echt op te letten bij de uitleg, was meer onder de indruk van zijn bewegingen waardoor die kaartjes veranderdenquote:
Neuh, mijn familie woont allemaal 1 uur van ons vandaan, dus dan kan ik nooit op tijd thuis zijnquote:Op zondag 29 december 2013 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, maar niet uit of met vriendinnen enzo?
Ik blijf thuis.
Ja hequote:Op zondag 29 december 2013 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee maar ik zat ook niet echt op te letten bij de uitleg, was meer onder de indruk van zijn bewegingen waardoor die kaartjes veranderden
Ahquote:Op zondag 29 december 2013 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Neuh, mijn familie woont allemaal 1 uur van ons vandaan, dus dan kan ik nooit op tijd thuis zijn
en geen zin om uit te gaan
Wat ga je thuis doen? In je eentje?
ja die rondachtige dingen maar die heb ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 22:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
omg in van die dingen van deeg
hoe heet dat ook al weer
mag ik met hem delen?quote:Op zondag 29 december 2013 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
je hoeft er alleen maar om te vragen he
ragoutbakjes gewoonquote:Op zondag 29 december 2013 22:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
omg in van die dingen van deeg
hoe heet dat ook al weer
ik vraag eromquote:Op zondag 29 december 2013 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
je hoeft er alleen maar om te vragen he
het is herfstquote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef Spatieloos het volgende:
Wtf een mug, leven die nog in de winter?!!
helemaal nietquote:
haiquote:
ik wil het nietquote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee
[..]
oke je krijgt t niet
is alleen bestemd voor paxcon
omg wat keer je je rug naar mijquote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee
[..]
oke je krijgt t niet
is alleen bestemd voor paxcon
met rijst natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2013 23:00 schreef Etsu het volgende:
ik vind ragout alleen lekker met wit brood
maar die heb ik niet
ik heb wel bruin brood.
wat nu?
nopequote:
ja hoor, met jou?quote:
Ja primaquote:
nog maar paarquote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
45.974
ik wil daarheenquote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja primaIk heb de drang om te gaan reizen. Monaco heeft me doen realiseren wat een kut land dit is
heb jij wel eens in us gepost?quote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja primaIk heb de drang om te gaan reizen. Monaco heeft me doen realiseren wat een kut land dit is
jawel komquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |