watquote:
#yoloquote:
ik dacht zevenquote:Op zondag 29 december 2013 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ezell, allemaal. Ze is hier zes dagen per week voor dit soort parels.
Ik heb niks te klagen. Een heerlijk rustig weekje achter de rug en zojuist pizza besteld.quote:
Dank je! Lang hè?quote:Op zondag 29 december 2013 19:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb niks te klagen. Een heerlijk rustig weekje achter de rug en zojuist pizza besteld.En daar? Nog gefeliciteerd met die twee jaar.
Vanavond?quote:Op zondag 29 december 2013 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kjoet.
Lekker kusjekroelen vanavond. Koester haar
hoi elantjequote:Op zondag 29 december 2013 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Kjoet.
Lekker kusjekroelen vanavond. Koester haar
Gister en eergister en vanochtend ja, maar nu weer thuisquote:Op zondag 29 december 2013 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je 2 jaar samen ben vier je dat toch?
Waar zit jij aan conjo weer zelfgestookte rommel?quote:
Ai minder man.quote:Op zondag 29 december 2013 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gister en eergister en vanochtend ja, maar nu weer thuis
paar wodka op tijdens het toeristje spelenquote:Op zondag 29 december 2013 19:53 schreef Elan het volgende:
Waar zit jij aan conjo weer zelfgestookte rommel?
Neuhh. Hoeft nog allemaal niet. Vooral aangezien we in andere steden studeren en onze vrienden hebben (en in haar geval werk) zou dat heel onpraktisch zijn. Maar dat betekent wel dat je veel te vaak 'naar huis' moet.quote:Op zondag 29 december 2013 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ai minder man.
Maar 2 jaar is wel een tijd nog niet samenwonen?
welke steden dan ver van elkaar?quote:Op zondag 29 december 2013 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuhh. Hoeft nog allemaal niet. Vooral aangezien we in andere steden studeren en onze vrienden hebben (en in haar geval werk) zou dat heel onpraktisch zijn. Maar dat betekent wel dat je veel te vaak 'naar huis' moet.
Zij in Den Haag, ik eerst in Zwolle en sinds deze lente in Amsterdam.quote:Op zondag 29 december 2013 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
welke steden dan ver van elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |