Wat is dat?quote:Op zondag 29 december 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
Dan kijk ik liever naar DWDD University ofzo.
Ja klopt, ff kijken wat het precies is.quote:Op zondag 29 december 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
Dan kijk ik liever naar DWDD University ofzo.
Robbert Dijkgraaf geeft daarin een paar colleges over van alles, je kan het vast wel terugvinden bij uitzending gemist of op youtube ofzo.quote:
Nope, niet gezien. Ik heb eerlijk gezegd alleen de eerste twee keer gekeken, maar dat vond ik wel interessant. Zal het nog wel even opzoeken dan.quote:Op zondag 29 december 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, ff kijken wat het precies is.
Waarschijnlijk doen ze soms gewoon een vraag en gaan ze daar diep op in. Dat hoop ik ten minste.
DWDD University is leukhad je die ene gezien van waar google enzo zit, het pand enzo.
allen toffe mensenquote:
Oh dat is echt een leuke afleveringquote:Op zondag 29 december 2013 22:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Robbert Dijkgraaf geeft daarin een paar colleges over van alles, je kan het vast wel terugvinden bij uitzending gemist of op youtube ofzo.
[..]
Nope, niet gezien. Ik heb eerlijk gezegd alleen de eerste twee keer gekeken, maar dat vond ik wel interessant. Zal het nog wel even opzoeken dan.
Dit nummer is trouwens wel leuk voor jou ook:
quote:Op zondag 29 december 2013 22:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Laat het denken nou maar over aan xcachet.
??quote:
oooooh lolquote:Op zondag 29 december 2013 22:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was bij cachie toch
toen ging ik met rodawa praten via whapp
snolquote:
rolquote:
ja hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |