blijkbaar nietquote:Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
is er een soort van topic waar je alle gebande ziet van GC incl redenen? Zoiets als dit
MED / Banmeldtopic voor FP, sport, games, film en weblog
Ja, maar nu heb ik wel een spatiebalk. Maar ik kwam wel eens in ARG en toen gingen we risken op zo'n site.quote:Op zondag 29 december 2013 21:30 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Was jij niet die jongen zonder spatiebalk?
jezus wat zeiken zijquote:Op zondag 29 december 2013 21:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar nu heb ik wel een spatiebalk. Maar ik kwam wel eens in ARG en toen gingen we risken op zo'n site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
jezus wat zeiken zij
maar spaat het is iets donkerder dan ditJa okay het zal wel. Maar ik vind je gewoon een brunette met af en toe een donkerblonde haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Ja dat kan.quote:Op zondag 29 december 2013 21:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja okay het zal wel. Maar ik vind je gewoon een brunette met af en toe een donkerblonde haar.
jaquote:
Waar gaat het over?quote:Op zondag 29 december 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
wie gaat er nog meer dat wetenschapsprogramma kijken.
22.15 op ned 2
uitvindingen in 2013quote:Op zondag 29 december 2013 21:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
INB4 wetenschap
Oh is wel cool. Kun je Ned 2 online kijken met goede kwaliteit of moet ik naar beneden?quote:
geen idee, je hebt nog een kwartier om te googlenquote:Op zondag 29 december 2013 21:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh is wel cool. Kun je Ned 2 online kijken met goede kwaliteit of moet ik naar beneden?
Nee, jij?quote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef supersof het volgende:
crack weet je al of je lot gaat kopen?
waarom?quote:
Nee ik ook nietquote:
Het klonk wel tof, maar zo te zien is het zo'n quiz. Jammer.quote:Op zondag 29 december 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
wie gaat er nog meer dat wetenschapsprogramma kijken.
22.15 op ned 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |