Gewoon C doenquote:Op zondag 29 december 2013 22:28 schreef Etsu het volgende:
paxje wat denk jij? ik stem wat jij ook doet

Neuh geen zin inquote:Op zondag 29 december 2013 22:29 schreef Paxcon het volgende:
Spelen julllie ook op tweede scherm? Hoorde zoiets maar kan hem niet vinden

Ja, dit ging veel te snel en tekst was snel wegquote:Op zondag 29 december 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
Daarvoor zou ik die tekst echt een paar keer moeten lezen. En pen en papier hebben

Als zij het zo zegt is het wel simpelquote:Op zondag 29 december 2013 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, dit ging veel te snel en tekst was snel weg

WAAR GAAT DIT OVERquote:Op zondag 29 december 2013 22:44 schreef Paxcon het volgende:
A
Maar dat is te voor de hand liggend dus zal wel niet

kijkenquote:Op zondag 29 december 2013 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
de nationale wetenschapsquiz op ned 2

Nope, ga naar mijn opa en oma en daar is nog meer familiequote:Op zondag 29 december 2013 22:46 schreef Crack_ het volgende:
Sof, blijf jij ook gewoon thuis met oud en nieuw?

Ohh, maar niet uit of met vriendinnen enzo?quote:Op zondag 29 december 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Nope, ga naar mijn opa en oma en daar is nog meer familie
En jij?

Ga je niet naar Tchock?quote:Op zondag 29 december 2013 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, maar niet uit of met vriendinnen enzo?
Ik blijf thuis.

Nee maar ik zat ook niet echt op te letten bij de uitleg, was meer onder de indruk van zijn bewegingen waardoor die kaartjes veranderdenquote:

Neuh, mijn familie woont allemaal 1 uur van ons vandaan, dus dan kan ik nooit op tijd thuis zijnquote:Op zondag 29 december 2013 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, maar niet uit of met vriendinnen enzo?
Ik blijf thuis.

Ja hequote:Op zondag 29 december 2013 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee maar ik zat ook niet echt op te letten bij de uitleg, was meer onder de indruk van zijn bewegingen waardoor die kaartjes veranderden

Ahquote:Op zondag 29 december 2013 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Neuh, mijn familie woont allemaal 1 uur van ons vandaan, dus dan kan ik nooit op tijd thuis zijn
en geen zin om uit te gaan
Wat ga je thuis doen? In je eentje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |