Mobloanuslikkerquote:Op zondag 29 december 2013 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik kies altijd voor de underdog
#TeamMotorbloempje.
jeejquote:
willen jullie stoppen om over braddie te pratenquote:Op zondag 29 december 2013 14:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Braddie maakt een topic waarin hij jankt over zijn leven => krijgt tips => doet er niets mee => maakt een tijdje later hetzelfde topic in een ander jasje => krijgt tips => doet er niets mee => maakt..
Thanks!quote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
GC / Enquête PWS - Begeleiding voor naasten van Leukemiepatiënten
1 uur is geweest
lolquote:Op zondag 29 december 2013 14:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Topicreeks: Onzeker i.v.m meiden.. wat doe ik fout? Deel 15 was die
Waarom?quote:Op zondag 29 december 2013 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
willen jullie stoppen om over braddie te praten
bedankt
Braddie is wel authentiek ik mag hem.quote:Op zondag 29 december 2013 14:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Braddie maakt een topic waarin hij jankt over zijn leven => krijgt tips => doet er niets mee => maakt een tijdje later hetzelfde topic in een ander jasje => krijgt tips => doet er niets mee => maakt..
zullen we over jou praten dan?quote:Op zondag 29 december 2013 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
willen jullie stoppen om over braddie te praten
bedankt
Ah op die fiets. Reacties worden steeds sneller kortaf > Braddie pleegt zelfmoord > Carry Slee schrijft een boekquote:Op zondag 29 december 2013 14:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
jij bent mijn vriend niet meerquote:Op zondag 29 december 2013 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik confronteer je alleen met de realiteit. Waarom zou ik mijn vrienden trollen?
doegquote:
Nee wist ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat Tjacka sympathieën voor Fc den Haag koestert?
JALALALAL FEYENOORD ROTTERDAM JALALALAL FEYENOORD ROTTERDAMquote:Op zondag 29 december 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat Tjacka sympathieën voor Fc den Haag koestert?
You Only Slot Once?quote:Op zondag 29 december 2013 14:45 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga weer met hoofdletters praten.
#yoso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |