neequote:Op zondag 29 december 2013 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
willen jullie mijn succes ook even horen
Geen studie, geen idee welke studie ik moet kiezen.quote:
Zij dus ook op jou.quote:Op zondag 29 december 2013 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik geil op haar.
Maar ze achtervolgt me al 2 dagen. Dit is al de derde keer dat ik haar op heb kunnen betrappen.
hahaha lekker mobloquote:Op zondag 29 december 2013 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Van die lekkere jonge homo'tjes. Nom
TOPICKAAP!quote:Op zondag 29 december 2013 14:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je ga toch niet lopen trollen hier hé
quote:Op zondag 29 december 2013 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen studie, geen idee welke studie ik moet kiezen.
Geen werk.
Sinds een paar weken in de -
maarja, wel ruim 40k posts toch dit jaar.
#yoso
kende dr nog niet, maar zag gisteren een of ander topic waar ze haar gingen afzeiken omdat ze haar modkrachten zou misbruiken. nog nooit zo'n terechte actie's gezien als die van haarquote:Op zondag 29 december 2013 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb een haatliefdeverhouding met moblo
Hij doet niks werkt in fabriek weet niet welke opleiding hij moet doen.quote:Op zondag 29 december 2013 14:33 schreef Adames het volgende:
[..]
als je 21 bent en bijna studie af hebt, zit je gewoon goed op een sociaal wenselijk pad
hehe okequote:Op zondag 29 december 2013 14:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, dacht ik ook nadat ik op invoeren klikte, maar zo was het niet bedoeld
wat is yosoquote:Op zondag 29 december 2013 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen studie, geen idee welke studie ik moet kiezen.
Geen werk.
Sinds een paar weken in de -
maarja, wel ruim 40k posts toch dit jaar.
#yoso
you only sex oncequote:
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 14:34 schreef Adames het volgende:
nog nooit zo'n terechte actie's gezien als die van haar
oh, ok, wist ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij doet niks werkt in fabriek weet niet welke opleiding hij moet doen.
jij doet niks je hebt geen werkquote:Op zondag 29 december 2013 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij doet niks werkt in fabriek weet niet welke opleiding hij moet doen.
ohquote:Op zondag 29 december 2013 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka kan niet voor zichzelf opkomen of wat is deze?
tjacka staat boven deze discussie, dat tekent zijn volwassenheidquote:Op zondag 29 december 2013 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo nu heb je hem. Dit zet jouw incorrecte stellingen ook echt kracht bijquote:Op zondag 29 december 2013 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Als bokszak bedoel je?quote:Op zondag 29 december 2013 14:36 schreef Tjacka het volgende:
ik moet wel eerlijk zeggen dat 20 best oud klinkt
brandx heb mij ook al ontslagen als toyboy
Ik beur bijna 1900 euro en heb diploma's Tjack. Is toch iets anders dan jouw crisis.quote:Op zondag 29 december 2013 14:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij doet niks je hebt geen werk
en je bent 30
en pest pubertjes op een forum
jij hebt goede leef
het boeit je geen fikker maar je gaat wel altijd in de verdediging als ik je trollquote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik beur bijna 1900 euro en heb diploma's Tjack. Is toch iets anders dan jouw crisis.
Al boeit het mij geen flikker verder maar als je dan toch lullig wil doen.
ik ben voor moblo opgekomen, wie had dat gedachtquote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, een of ander gezeik rond ene braddie.
FB / Userbashing door moderator
sloeg nergens op
Ah, ff lezenquote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, een of ander gezeik rond ene braddie.
FB / Userbashing door moderator
sloeg nergens op
staat in dat topicquote:Op zondag 29 december 2013 14:39 schreef supersof het volgende:
over welke reeks van branie gaat het dan
zal welquote:
Topicreeks: Onzeker i.v.m meiden.. wat doe ik fout? Deel 15 was diequote:Op zondag 29 december 2013 14:39 schreef supersof het volgende:
over welke reeks van branie gaat het dan
Oh.quote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga je nu een dreigende dm sturen
dit gedrag tolereer ik niet in gc
Heel FOK! (behalve ik) vs. Moblo.quote:Op zondag 29 december 2013 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga geen topics teruglezen maar een samenvatting wil ik best accepteren.
Ik confronteer je alleen met de realiteit. Waarom zou ik mijn vrienden trollen?quote:Op zondag 29 december 2013 14:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het boeit je geen fikker maar je gaat wel altijd in de verdediging als ik je troll
haha
ik ben ook een one trick pony
Oh. Ik kies altijd voor de underdogquote:Op zondag 29 december 2013 14:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heel FOK! (behalve ik) vs. Moblo.
Dat is alles.
Braddie maakt een topic waarin hij jankt over zijn leven => krijgt tips => doet er niets mee => maakt een tijdje later hetzelfde topic in een ander jasje => krijgt tips => doet er niets mee => maakt..quote:Op zondag 29 december 2013 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga geen topics teruglezen maar een samenvatting wil ik best accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |