oh zoquote:Op zondag 29 december 2013 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eentje die rijke mensen hebben om mee te pronken van 30 jaar jonger
Gewaagdquote:
liever rijk en dom zijn dan arm en slimquote:Op zondag 29 december 2013 14:29 schreef Dven het volgende:
Niet zulke rijke ouders hebben dat je zelf nooit meer in je leven hoeft te werken
trustequote:
genie, heeft tijd geleden zijn kostbare tijd gebruikt om ons vele dingen te leren.quote:
Dom zijn is sowieso al een genot.quote:Op zondag 29 december 2013 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
liever rijk en dom zijn dan arm en slim
slim willen zijn, 24/7 over dingen na moeten denkenquote:Op zondag 29 december 2013 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
liever rijk en dom zijn dan arm en slim
Soms kan ik je hoofd wel in een koeienkont duwen ja.quote:
depressifequote:Op zondag 29 december 2013 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slim willen zijn, 24/7 over dingen na moeten denken
depressife raken omdat 99,9% van de bevolking dom is
Nee oke.quote:
ben mobiel zit aan de lunch te wachtenquote:
21 is geen 16quote:Op zondag 29 december 2013 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee oke.
Maar het is wel handig dat je weet wat je wil qua opleiding 21 is geen 16 of zo.
Mijn WW is nog anderhalf jaar dus alle tijd om een leuk baantje te zoeken die goed betalen.
Kijk als die jongens van VBL me dissen op dit onderwerp kan ik daar nog wel respect voor hebben die doen allemaal universitaire studies maar Tjacka moet gewoon rustig doen nu anders klap ik hem.
ben ik nu ook onsuccesvolquote:Op zondag 29 december 2013 14:30 schreef Adames het volgende:
[..]
genie, heeft tijd geleden zijn kostbare tijd gebruikt om ons vele dingen te leren.
plukken we nu de vruchten van, want zie ons eens tof zijn. alleen jammer dat elan hem net heeft gemist, anders zou die nu ook ontzettend leuk en succesvol zijn.
Ik geneer me niet voor mijn gebrek aan intelligentie. Ignorance is blissquote:
Wodka.quote:Op zondag 29 december 2013 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben mobiel zit aan de lunch te wachten
heb een borrel nodig
Jij bent echt dom. Dat je zo denkt.quote:Op zondag 29 december 2013 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee oke.
Maar het is wel handig dat je weet wat je wil qua opleiding 21 is geen 16 of zo.
Mijn WW is nog anderhalf jaar dus alle tijd om een leuk baantje te zoeken die goed betalen kan altijd nog aan de lopende band.
Kijk als die jongens van VBL me dissen op dit onderwerp kan ik daar nog wel respect voor hebben die doen allemaal universitaire studies maar Tjacka moet gewoon rustig doen nu anders klap ik hem.
nu stop ik gelijk met jou te pestenquote:Op zondag 29 december 2013 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee oke.
Mijn WW is nog anderhalf jaar dus alle tijd om een leuk baantje te zoeken die goed betalen kan altijd nog aan de lopende band.
Zijn stelling was dat hij nog zo jong was dat leefttijd totaal geen rol speelde wat gewoon niet het geval is als je 21 bent en totaal stagneert.quote:
jaquote:Op zondag 29 december 2013 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
willen jullie mijn succes ook even horen
klinkt fout ditquote:Op zondag 29 december 2013 14:32 schreef Adames het volgende:
[..]
zolang je open voor ons staat, komt dat vanzelf goed.
Hij is nog geen week 20 man.quote:Op zondag 29 december 2013 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn stelling was dat hij nog zo jong was dat leefttijd totaal geen rol speelde wat gewoon niet het geval is als je 21 bent en totaal stagneert.
jaquote:Op zondag 29 december 2013 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
willen jullie mijn succes ook even horen
als je 21 bent en bijna studie af hebt, zit je gewoon goed op een sociaal wenselijk padquote:Op zondag 29 december 2013 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn stelling was dat hij nog zo jong was dat leefttijd totaal geen rol speelde wat gewoon niet het geval is als je 21 bent en totaal stagneert.
Ik geil op haar.quote:
Ik heb een haatliefdeverhouding met mobloquote:Op zondag 29 december 2013 14:32 schreef Adames het volgende:
[..]
hey jij bent een tof wijf kwam ik gisteren achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |