wat leuk zo'n ontmoeting aan het ontbijtquote:Op zondag 29 december 2013 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
was vanochtend aan het onbijten toch, 4 eieren klappen, kkr veel bacon op m'n bord.
komt er zo'n rus langslopen en die zag dat ik wat moeilijk uit m'n ogen keek.
en hij zei met een zwaar russisch accent "hangover?"
toen ik bevestigend antwoorde gaf hij mij een klopje op de schouder.
wat een baas was hij zeg
neequote:
ja zeker ik maak wat meequote:Op zondag 29 december 2013 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
wat leuk zo'n ontmoeting aan het ontbijt
Je hebt op je 21e nog geen opleiding afgemaakt man schei toch uit met je clownsact.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
was vanochtend aan het onbijten toch, 4 eieren klappen, kkr veel bacon op m'n bord.
komt er zo'n rus langslopen en die zag dat ik wat moeilijk uit m'n ogen keek.
en hij zei met een zwaar russisch accent "hangover?"
toen ik bevestigend antwoorde gaf hij mij een klopje op de schouder.
wat een baas was hij zeg
Je bent zelf wel leuk.quote:Op zondag 29 december 2013 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tjacka en ik vonden hem wel leuk debiel
Caland kreeg voor elke #yoso een note een tijd langquote:
misschien zie je hem morgen weer, kunnen jullie samen etenquote:
Zoveel mensen nietquote:Op zondag 29 december 2013 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt op je 21e nog geen opleiding afgemaakt man schei toch uit met je clownsact.
ik moet niet meer happen op je getrollquote:Op zondag 29 december 2013 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt op je 21e nog geen opleiding afgemaakt man schei toch uit met je clownsact.
nee hij had een troffeevrouwtje van mijn leeftijd hij was zelf 50 ozfoquote:Op zondag 29 december 2013 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien zie je hem morgen weer, kunnen jullie samen eten
dat hebben er maar weinig, tenzij mboquote:Op zondag 29 december 2013 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
heb jij wel een opleiding afgemaakt?quote:Op zondag 29 december 2013 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
waar staat de s dan voorquote:Op zondag 29 december 2013 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland kreeg voor elke #yoso een note een tijd lang![]()
Gelukkig zijn wij brave jongens en meisjes.
Jeejquote:Op zondag 29 december 2013 14:27 schreef Adames het volgende:
[..]
dat hebben er maar weinig, tenzij mbo
jij bent de zoon van hmfquote:Op zondag 29 december 2013 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb 3 masters en 6 bachelors gedaan
dag hmfquote:Op zondag 29 december 2013 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb 3 masters en 6 bachelors gedaan
wat is troffeevrouwtjequote:Op zondag 29 december 2013 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee hij had een troffeevrouwtje van mijn leeftijd hij was zelf 50 ozfo
eentje die rijke mensen hebben om mee te pronken van 30 jaar jongerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |