oh zoquote:Op zondag 29 december 2013 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eentje die rijke mensen hebben om mee te pronken van 30 jaar jonger
Gewaagdquote:
liever rijk en dom zijn dan arm en slimquote:Op zondag 29 december 2013 14:29 schreef Dven het volgende:
Niet zulke rijke ouders hebben dat je zelf nooit meer in je leven hoeft te werken
trustequote:
genie, heeft tijd geleden zijn kostbare tijd gebruikt om ons vele dingen te leren.quote:
Dom zijn is sowieso al een genot.quote:Op zondag 29 december 2013 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
liever rijk en dom zijn dan arm en slim
slim willen zijn, 24/7 over dingen na moeten denkenquote:Op zondag 29 december 2013 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
liever rijk en dom zijn dan arm en slim
Soms kan ik je hoofd wel in een koeienkont duwen ja.quote:
depressifequote:Op zondag 29 december 2013 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slim willen zijn, 24/7 over dingen na moeten denken
depressife raken omdat 99,9% van de bevolking dom is
Nee oke.quote:
ben mobiel zit aan de lunch te wachtenquote:
21 is geen 16quote:Op zondag 29 december 2013 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee oke.
Maar het is wel handig dat je weet wat je wil qua opleiding 21 is geen 16 of zo.
Mijn WW is nog anderhalf jaar dus alle tijd om een leuk baantje te zoeken die goed betalen.
Kijk als die jongens van VBL me dissen op dit onderwerp kan ik daar nog wel respect voor hebben die doen allemaal universitaire studies maar Tjacka moet gewoon rustig doen nu anders klap ik hem.
ben ik nu ook onsuccesvolquote:Op zondag 29 december 2013 14:30 schreef Adames het volgende:
[..]
genie, heeft tijd geleden zijn kostbare tijd gebruikt om ons vele dingen te leren.
plukken we nu de vruchten van, want zie ons eens tof zijn. alleen jammer dat elan hem net heeft gemist, anders zou die nu ook ontzettend leuk en succesvol zijn.
Ik geneer me niet voor mijn gebrek aan intelligentie. Ignorance is blissquote:
Wodka.quote:Op zondag 29 december 2013 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben mobiel zit aan de lunch te wachten
heb een borrel nodig
Jij bent echt dom. Dat je zo denkt.quote:Op zondag 29 december 2013 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee oke.
Maar het is wel handig dat je weet wat je wil qua opleiding 21 is geen 16 of zo.
Mijn WW is nog anderhalf jaar dus alle tijd om een leuk baantje te zoeken die goed betalen kan altijd nog aan de lopende band.
Kijk als die jongens van VBL me dissen op dit onderwerp kan ik daar nog wel respect voor hebben die doen allemaal universitaire studies maar Tjacka moet gewoon rustig doen nu anders klap ik hem.
nu stop ik gelijk met jou te pestenquote:Op zondag 29 december 2013 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee oke.
Mijn WW is nog anderhalf jaar dus alle tijd om een leuk baantje te zoeken die goed betalen kan altijd nog aan de lopende band.
Zijn stelling was dat hij nog zo jong was dat leefttijd totaal geen rol speelde wat gewoon niet het geval is als je 21 bent en totaal stagneert.quote:
jaquote:Op zondag 29 december 2013 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
willen jullie mijn succes ook even horen
klinkt fout ditquote:Op zondag 29 december 2013 14:32 schreef Adames het volgende:
[..]
zolang je open voor ons staat, komt dat vanzelf goed.
Hij is nog geen week 20 man.quote:Op zondag 29 december 2013 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn stelling was dat hij nog zo jong was dat leefttijd totaal geen rol speelde wat gewoon niet het geval is als je 21 bent en totaal stagneert.
jaquote:Op zondag 29 december 2013 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
als je 21 bent en bijna studie af hebt, zit je gewoon goed op een sociaal wenselijk padquote:Op zondag 29 december 2013 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn stelling was dat hij nog zo jong was dat leefttijd totaal geen rol speelde wat gewoon niet het geval is als je 21 bent en totaal stagneert.
Ik geil op haar.quote:
Ik heb een haatliefdeverhouding met mobloquote:Op zondag 29 december 2013 14:32 schreef Adames het volgende:
[..]
hey jij bent een tof wijf kwam ik gisteren achter
neequote:Op zondag 29 december 2013 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen studie, geen idee welke studie ik moet kiezen.quote:
Zij dus ook op jou.quote:Op zondag 29 december 2013 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik geil op haar.
Maar ze achtervolgt me al 2 dagen. Dit is al de derde keer dat ik haar op heb kunnen betrappen.
hahaha lekker mobloquote:Op zondag 29 december 2013 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Van die lekkere jonge homo'tjes. Nom
TOPICKAAP!quote:Op zondag 29 december 2013 14:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je ga toch niet lopen trollen hier hé
quote:Op zondag 29 december 2013 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen studie, geen idee welke studie ik moet kiezen.
Geen werk.
Sinds een paar weken in de -
maarja, wel ruim 40k posts toch dit jaar.
#yoso
kende dr nog niet, maar zag gisteren een of ander topic waar ze haar gingen afzeiken omdat ze haar modkrachten zou misbruiken. nog nooit zo'n terechte actie's gezien als die van haarquote:Op zondag 29 december 2013 14:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb een haatliefdeverhouding met moblo
Hij doet niks werkt in fabriek weet niet welke opleiding hij moet doen.quote:Op zondag 29 december 2013 14:33 schreef Adames het volgende:
[..]
als je 21 bent en bijna studie af hebt, zit je gewoon goed op een sociaal wenselijk pad
hehe okequote:Op zondag 29 december 2013 14:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, dacht ik ook nadat ik op invoeren klikte, maar zo was het niet bedoeld
wat is yosoquote:Op zondag 29 december 2013 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen studie, geen idee welke studie ik moet kiezen.
Geen werk.
Sinds een paar weken in de -
maarja, wel ruim 40k posts toch dit jaar.
#yoso
you only sex oncequote:
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 14:34 schreef Adames het volgende:
nog nooit zo'n terechte actie's gezien als die van haar
oh, ok, wist ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij doet niks werkt in fabriek weet niet welke opleiding hij moet doen.
jij doet niks je hebt geen werkquote:Op zondag 29 december 2013 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij doet niks werkt in fabriek weet niet welke opleiding hij moet doen.
ohquote:Op zondag 29 december 2013 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka kan niet voor zichzelf opkomen of wat is deze?
tjacka staat boven deze discussie, dat tekent zijn volwassenheidquote:Op zondag 29 december 2013 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo nu heb je hem. Dit zet jouw incorrecte stellingen ook echt kracht bijquote:Op zondag 29 december 2013 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Als bokszak bedoel je?quote:Op zondag 29 december 2013 14:36 schreef Tjacka het volgende:
ik moet wel eerlijk zeggen dat 20 best oud klinkt
brandx heb mij ook al ontslagen als toyboy
Ik beur bijna 1900 euro en heb diploma's Tjack. Is toch iets anders dan jouw crisis.quote:Op zondag 29 december 2013 14:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij doet niks je hebt geen werk
en je bent 30
en pest pubertjes op een forum
jij hebt goede leef
het boeit je geen fikker maar je gaat wel altijd in de verdediging als ik je trollquote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik beur bijna 1900 euro en heb diploma's Tjack. Is toch iets anders dan jouw crisis.
Al boeit het mij geen flikker verder maar als je dan toch lullig wil doen.
ik ben voor moblo opgekomen, wie had dat gedachtquote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, een of ander gezeik rond ene braddie.
FB / Userbashing door moderator
sloeg nergens op
Ah, ff lezenquote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, een of ander gezeik rond ene braddie.
FB / Userbashing door moderator
sloeg nergens op
staat in dat topicquote:Op zondag 29 december 2013 14:39 schreef supersof het volgende:
over welke reeks van branie gaat het dan
zal welquote:
Topicreeks: Onzeker i.v.m meiden.. wat doe ik fout? Deel 15 was diequote:Op zondag 29 december 2013 14:39 schreef supersof het volgende:
over welke reeks van branie gaat het dan
Oh.quote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga je nu een dreigende dm sturen
dit gedrag tolereer ik niet in gc
Heel FOK! (behalve ik) vs. Moblo.quote:Op zondag 29 december 2013 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga geen topics teruglezen maar een samenvatting wil ik best accepteren.
Ik confronteer je alleen met de realiteit. Waarom zou ik mijn vrienden trollen?quote:Op zondag 29 december 2013 14:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het boeit je geen fikker maar je gaat wel altijd in de verdediging als ik je troll
haha
ik ben ook een one trick pony
Oh. Ik kies altijd voor de underdogquote:Op zondag 29 december 2013 14:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heel FOK! (behalve ik) vs. Moblo.
Dat is alles.
Braddie maakt een topic waarin hij jankt over zijn leven => krijgt tips => doet er niets mee => maakt een tijdje later hetzelfde topic in een ander jasje => krijgt tips => doet er niets mee => maakt..quote:Op zondag 29 december 2013 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga geen topics teruglezen maar een samenvatting wil ik best accepteren.
Mobloanuslikkerquote:Op zondag 29 december 2013 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik kies altijd voor de underdog
#TeamMotorbloempje.
jeejquote:
willen jullie stoppen om over braddie te pratenquote:Op zondag 29 december 2013 14:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Braddie maakt een topic waarin hij jankt over zijn leven => krijgt tips => doet er niets mee => maakt een tijdje later hetzelfde topic in een ander jasje => krijgt tips => doet er niets mee => maakt..
Thanks!quote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
GC / Enquête PWS - Begeleiding voor naasten van Leukemiepatiënten
1 uur is geweest
lolquote:Op zondag 29 december 2013 14:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Topicreeks: Onzeker i.v.m meiden.. wat doe ik fout? Deel 15 was die
Waarom?quote:Op zondag 29 december 2013 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
willen jullie stoppen om over braddie te praten
bedankt
Braddie is wel authentiek ik mag hem.quote:Op zondag 29 december 2013 14:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Braddie maakt een topic waarin hij jankt over zijn leven => krijgt tips => doet er niets mee => maakt een tijdje later hetzelfde topic in een ander jasje => krijgt tips => doet er niets mee => maakt..
zullen we over jou praten dan?quote:Op zondag 29 december 2013 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
willen jullie stoppen om over braddie te praten
bedankt
Ah op die fiets. Reacties worden steeds sneller kortaf > Braddie pleegt zelfmoord > Carry Slee schrijft een boekquote:Op zondag 29 december 2013 14:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
jij bent mijn vriend niet meerquote:Op zondag 29 december 2013 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik confronteer je alleen met de realiteit. Waarom zou ik mijn vrienden trollen?
doegquote:
Nee wist ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat Tjacka sympathieën voor Fc den Haag koestert?
JALALALAL FEYENOORD ROTTERDAM JALALALAL FEYENOORD ROTTERDAMquote:Op zondag 29 december 2013 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat Tjacka sympathieën voor Fc den Haag koestert?
You Only Slot Once?quote:Op zondag 29 december 2013 14:45 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga weer met hoofdletters praten.
#yoso
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op zondag 29 december 2013 14:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
blijf jij hier posten?Wie weet. Er zijn te weinig leuke nutteloze kutSC's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 29 december 2013 14:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
blijf jij hier posten?neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
dagquote:Op zondag 29 december 2013 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga als een echte plebs schnitzel eten
dag lieffies
oh jij bent die ene waar etsu het over hadquote:
eetsmakelijk bbyquote:Op zondag 29 december 2013 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga als een echte plebs schnitzel eten
dag lieffies
Uhhhhhhhhh watquote:Op zondag 29 december 2013 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
oh jij bent die ene waar etsu het over had
Deze sc heeft ook kutmods. Dus ik ben blij dat je blijft.quote:Op zondag 29 december 2013 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wie weet. Er zijn te weinig leuke nutteloze kutSC's.
quote:Op zondag 29 december 2013 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
oh jij bent die ene waar etsu het over had
is toch zoquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze sc heeft ook kutmods. Dus ik ben blij dat je blijft.
wat is je lievelingschips?quote:Op zondag 29 december 2013 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]kutmods unite
Post HW hier ook?
Nee. Alleen als ik het fout doe.quote:Op zondag 29 december 2013 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]kutmods unite
Post HW hier ook?
waarom haat je hem?quote:
Misschienquote:Op zondag 29 december 2013 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij wel flamboyant in het leven
Da's een goeie pizzaquote:Op zondag 29 december 2013 14:49 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Effe het katertje wegkanen. BF 15% here I come
grapjequote:
Eet smakelijk.quote:Op zondag 29 december 2013 14:49 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Effe het katertje wegkanen. BF 15% here I come
Ja, kut.quote:
Als ik jou was zou ik me eerder zorgen maken om m'n andere stoornissenquote:
Dat wist je op je 13de al Tjacka. Tot aan een ziekenhuisbezoek aan toequote:
Niks mis mee, maar ik voelde die enthousiaste vibe rond je UI rondspelen.quote:
Hot en spicyquote:
niemand die dat durft te ontkennenquote:Op zondag 29 december 2013 14:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, kut.
haha snap je dit was een woordgrapje.
hahahahaha
ik ben zo grappig
Waarom zou ik mij druk maken om jouw stoornissen?quote:Op zondag 29 december 2013 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik me eerder zorgen maken om m'n andere stoornissen
ik durf dat welquote:
Littlerabbit, Elan en Dven pesten mij vandaag.quote:Op zondag 29 december 2013 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wist je op je 13de al Tjacka. Tot aan een ziekenhuisbezoek aan toe
[..]
Niks mis mee, maar ik voelde die enthousiaste vibe rond je UI rondspelen.
gad-ver-dammequote:
het is dat ik niet in rotterdam ben.quote:Op zondag 29 december 2013 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Tjacka ook niet grappig. Hij verpest al mijn topics
Ik spreek dus namens jou, kaasknutselaarquote:Op zondag 29 december 2013 14:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom zou ik mij druk maken om jouw stoornissen?
lees je laatste dm van jou naar mijquote:Op zondag 29 december 2013 14:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Littlerabbit, Elan en Dven pesten mij vandaag.
Ik weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan.
Tsja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:
quote:
kaasknutselaarquote:Op zondag 29 december 2013 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik spreek dus namens jou, kaasknutselaar
quote:
Donequote:
Ah, je bent schizofreen dus.quote:Op zondag 29 december 2013 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik spreek dus namens jou, kaasknutselaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |