quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op zondag 29 december 2013 14:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
blijf jij hier posten?Wie weet. Er zijn te weinig leuke nutteloze kutSC's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 29 december 2013 14:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
blijf jij hier posten?neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
dagquote:Op zondag 29 december 2013 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga als een echte plebs schnitzel eten
dag lieffies
oh jij bent die ene waar etsu het over hadquote:
eetsmakelijk bbyquote:Op zondag 29 december 2013 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga als een echte plebs schnitzel eten
dag lieffies
Uhhhhhhhhh watquote:Op zondag 29 december 2013 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
oh jij bent die ene waar etsu het over had
Deze sc heeft ook kutmods. Dus ik ben blij dat je blijft.quote:Op zondag 29 december 2013 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wie weet. Er zijn te weinig leuke nutteloze kutSC's.
quote:Op zondag 29 december 2013 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
oh jij bent die ene waar etsu het over had
is toch zoquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze sc heeft ook kutmods. Dus ik ben blij dat je blijft.
wat is je lievelingschips?quote:Op zondag 29 december 2013 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]kutmods unite
Post HW hier ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |