Heeft met licenties te maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:34 schreef MacorgaZ het volgende:
De Amerikaanse Netflix heeft echt een beter aanbod dan de Nederlandse, maar vaag genoeg heeft Mexico of Noorwegen soms ook van die nieuwe films al te streamen (The Hobbit 1, The Dark Knight Rises) die op andere Netflix-locaties niet te kijken zijn :/
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat nieuwe afleveringen van Nashville de dag na de uitzending in Amerika op Netflix zouden komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 04-01-2014 22:45:25 ]
Sicko over het systeem ziekenzorg in Amerika , Life 2.0 want dat was redelijk bizar met een boel rare mensen , de docu over de Aileen de seriemoordenaar vond ik ook heel goed (film Monster is op haar gebaseerd)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:21 schreef Young_David het volgende:
Blackfish, being elmo, hawkins universe ... Staat bijna continue aan hier. Nog tips voor een goede docu?
Ja, dat begrijp ik, maar alsnog vind ik het wel wat stom, Mexico heeft alle Bourne-films, de Scandinavische landen The Dark Knight Rises (niet in HD trouwens, zelfs met handmatig kwaliteit instellen max 1750Kbit), etc.quote:
subs en gesproken taal is regioafhankelijk iddquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:01 schreef Poepoog het volgende:
Stomme vraag, maar met unblock us, kan ik wel alle catalogi af werken, maar zonder NL ondertiteling neem ik aan?
De meeste nieuwe films in Nederland worden helaas opgekocht door HBO. Maargoed persoonlijk vind ik dat niet erg met mijn Pathe-pas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar alsnog vind ik het wel wat stom, Mexico heeft alle Bourne-films, de Scandinavische landen The Dark Knight Rises (niet in HD trouwens, zelfs met handmatig kwaliteit instellen max 1750Kbit), etc.
Het leuke ervan is natuurlijk wel dat je met wat instellingen of sites van alles kan profiteren
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]Er zijn al hulpgroepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.huffingtonpost(...)tflix_b_4112820.html
[ Bericht 9% gewijzigd door Mike op 04-01-2014 22:45:47 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]Leuk voor de rest die nog moet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mike op 04-01-2014 22:45:55 ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:15 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hahaha!
Hee, waarom is de ondertiteling bij mij geel?Kan ik dat ergens veranderen?
Bij je voorkeuren in je profiel is een apart onderdeel voor ondertiteling. Daar kan je grootte, schaduw/outlining een ook de kleur aanpassen. Wel via laptop, kan het in ieder geval niet via de app doen.quote:
Dank je, je bent lief! Nou raar is bij mij dat ik Netflix niet eens op mijn laptop kan downloaden.. Hij blijft haken bij de installatie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij je voorkeuren in je profiel is een apart onderdeel voor ondertiteling. Daar kan je grootte, schaduw/outlining een ook de kleur aanpassen. Wel via laptop, kan het in ieder geval niet via de app doen.
Doe dat eens in een spoiler.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Yesssss !!! Dan weet ik dus of spoilerdespoiler...... redelijk snel *ooopsss * zo verslaafd ben ik dus al
qftquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:57 schreef Drankster het volgende:
Unsere Mutter Unsere Vater, wow!![]()
![]()
Alleen te zien op de nederlandse netflix.
Was trouwens net ook op ned 2quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:57 schreef Drankster het volgende:
Unsere Mutter Unsere Vater, wow!![]()
![]()
Alleen te zien op de nederlandse netflix.
Staat erop!quote:Op zondag 5 januari 2014 01:11 schreef DonnaRush het volgende:
Zou iemand met US Netflix voor mij willen checken of Law and Order SVU er op staat? Ik denk het bijna niet, maar als het wel zo is ga ik overwegen om dat over te schakelen. Als het er niet op staat hoef ik al die moeite niet te doen (ben daar niet zo goed mee).
Danku Danku!
Eerste 2 seizoenen echt geniaal. Daarna wel een stuk minder. Ook zo zonde bij veel (vooral UK) series dat de halve cast dan weggaat. Of de hele cast zelfsquote:
thanks voor de spoiler!quote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste 2 seizoenen echt geniaal. Daarna wel een stuk minder. Ook zo zonde bij veel (vooral UK) series dat de halve cast dan weggaat. Of de hele cast zelfs
Inderdaad, heb de rest niet eens gekekenquote:Op zondag 5 januari 2014 01:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste 2 seizoenen echt geniaal. Daarna wel een stuk minder. Ook zo zonde bij veel (vooral UK) series dat de halve cast dan weggaat. Of de hele cast zelfs
drama? Met een vleugje humor en een hint van thriller. Wel erg goed, lekker tempo, goede castquote:
Probeer Unblock-USquote:Op zondag 5 januari 2014 15:08 schreef DonnaRush het volgende:
Te vroeg gejuicht haha. Ik kon alle Amerikaanse content zien, maar niet afspelen. Meh!
Ik ga wel op zoek naar iets anders en anders probeer ik het op de laptop met mediahint.
Ah, klinkt goed. Ga ik kijken!quote:Op zondag 5 januari 2014 15:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
drama? Met een vleugje humor en een hint van thriller. Wel erg goed, lekker tempo, goede cast
Yep. Gaat echt nergens over.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Sowieso is 8 euro voor Netflix en 3,50 voor Unblock-US alsnog een schijntje imo voor het volledige aanbod.
Zeker in vergelijking met enkele concurrenten.
Als je een creditcard hebt kan je nog goedkoper uit zijn, Amerikaans account maken voor 8 dollar per maand, scheelt toch zo'n 2 euro per maand.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Sowieso is 8 euro voor Netflix en 3,50 voor Unblock-US alsnog een schijntje imo voor het volledige aanbod.
Zeker in vergelijking met enkele concurrenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |