your*quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:00 schreef kawa4 het volgende:
[..]
[..]
beste serie op netflix vind ik nou nog Lost, how i met you're mother en orange is the new black
voor de rest OZ ( maar dat is al een hele oude serie )
en natuurlijk Gane of thrones
lost vond ik seizoen 3 en 4 of 4 en 5 minder maar het bleef me wel boeien
prison break heb ik nog nie gezien
Battlestar Galactica vind je misschien ook wel wat dan. En ik zou Orphan Black ook gewoon proberen. Het zijn maar 10 afl.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:00 schreef kawa4 het volgende:
[..]
[..]
beste serie op netflix vind ik nou nog Lost, how i met you're mother en orange is the new black
ik heb van online ook het goedkoopste internet, en hier werkt het vrij goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:22 schreef BarbaraVleesaap het volgende:
Helemaal blij met Netflix![]()
Ik keek al weinig tv (dus naar zenders) en nu al helemaal niet meer. Ik ben dan ook van om mijn Ziggo abonnement op te zeggen en ergens anders alleen een internet af te sluiten; zoals bij Online of Telfort.
Alleen ben ik dan wel benieuwd of het streamen bij deze providers goed gaat; iets waar ik geen probleem mee heb bij Ziggo.
Iemand ervaring?
Super, bedanktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Lolaatje het volgende:
Ik heb het goedkoopste internetabonnement van Telfort (Instap) en geen enkel probleem met streamen.
Hmm.. Online is volgens mij nog goedkoper dan Telfort. Geen probleem voor mij om niet tegelijkertijd te downloaden. Sinds Netflix doe ik dat amper meerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:09 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik heb van online ook het goedkoopste internet, en hier werkt het vrij goed
hij is alleen niet scherp als ik naast netflix ook nog torrents aan het downloaden ben
Dat laatste is natuurlijk normaal bij torrents.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:09 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik heb van online ook het goedkoopste internet, en hier werkt het vrij goed
hij is alleen niet scherp als ik naast netflix ook nog torrents aan het downloaden ben
Ik vond het een onderhoudende serie. Niet helemaal historisch correct, maar ach.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef Hilzillah het volgende:
Iemand 'the Tudors' gezien? Is het wat?
Dat had ik idd al gelezen. Vond het boek 'the Other Boleyn girl' geweldig. Dat hebben ze volgens wiki in de serie afgedaan als een one night standquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond het een onderhoudende serie. Niet helemaal historisch correct, maar ach.
Het is een ontzettend lekker ding!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef Copycat het volgende:
Klopt. Mary Boleyn werd een beetje neergezet als een hofsletje.
Maar ik heb de vier seizoenen met plezier bekeken. Dat Henry opeens een mooie man is, is ook geen straf.
ik vond the abc's of death wel een leuke film om een keer te zienquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:39 schreef Spaulding het volgende:
Is Hemlock Grove een aanrader? Heb wel zin in weer een goede horror.. De horrorfilms vind ik tegenvallen qua aanbod en AHS heb ik al gezien.
eensch, zeer goede mini seriequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Schaamteloze xpost
Poehee wat een serie. Verplichte kost jongens.
Unseren mutter unseren vater
wordt alleen maar beterquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Vijf afleveringen Orphan Black gekeken en ik zit er helemaal in
Welk netflix land moet de dns op?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Vijf afleveringen Orphan Black gekeken en ik zit er helemaal in
Nee, zelfs dan pakt ie hem niet. Ligt dat misschien aan Hola of aan wat anders?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
die zoekbalk (volgens mij bedoel je de suggesties) werkt idd niet goed, maar als je dan op enter klikt en daadwerkelijk op de zoekpagina komt dan vind je ze wel.
Gewoon NLquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Welk netflix land moet de dns op?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Oké eerst 5 afleveringen van Suits gezien en ik ben fan.
Super serie, snelle jongens, mooie vrouwen, dikke auto's, leuk sfeertje in New York.
Ik begin ook een beetje een man crush te krijgen voor Harvey
Is S3 al toegevoegd aan Netflix?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
Oké eerst 5 afleveringen van Suits gezien en ik ben fan.
Super serie, snelle jongens, mooie vrouwen, dikke auto's, leuk sfeertje in New York.
Ik begin ook een beetje een man crush te krijgen voor Harvey
What the fuckquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:41 schreef Cee het volgende:
Ik ben volledig door The West Wing heen. I made it!
Gisteren heb ik de documentaire 'Bronies' gekeken. Dat was... bijzonder. Over mannen die fan zijn van My Little Pony.
Vandaag nog de laatste twee afleveringen van House of Cards afkijken en dan aan iets nieuws beginnen. Ik denk dat ik voor Suits ga. Of Sherlock.
Ik heb nog steeds het einde niet gezienquote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Respect. Je bent één van de weinigen op aarde.
prison break is maar voor mietjes als je OZ goed vindtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:00 schreef kawa4 het volgende:
[..]
[..]
dat zijn foefjes om een compleet andere database te krijgenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:49 schreef OMG het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet het geval, anders hoeven mensen in Nederland niet met een unblock whatever te moeten werken om het UK/US/CA aanbod te krijgen..
Overigens zie ik een HBO niet zo snel uit de markt worden geconcurreerd zolang ze exclusieve series blijven uitzenden zoals Game of Thrones en Boardwalk Empire en dat soort dingen.
Ze volgden Bronies over de hele wereld. Het waren voornamelijk twintigers. Sommigen waren autistisch. Het waren eigenlijk net Fok!kers.quote:
Hahaha!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze volgden Bronies over de hele wereld. Het waren voornamelijk twintigers. Sommigen waren autistisch. Het waren eigenlijk net Fok!kers.
Heeft niet iemand anders op je account lopen rotzooien?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:09 schreef delano.888 het volgende:
Om een of andere vage reden komen er telkens kinder shows tussen mijn persoonlijke top 10, hoe vaak ik ook op not interested klik. Hoe kom ik hier vanaf?
Ik heb op dit moment Barney, Alfred J kwak & "Babies" er tussen staan.
En het stomme is, ik heb bij taste preference al Animation / Children & Family op Never staan!
Super irritant!
Ik kijk nu net tijdens mijn rating history, en daar staan ook de meest belachelijke dingen in! Zoals care bears etc, en die heb ik 100% zeker nooit aangeklikt, hoogstens op not interested geklikt!
Dat betekend toch niet dat ik wel geïnteresseerd ben in vergelijkbare onzin?
Nee we hebben wel Beethoven aangeklikt (en heel snel weer afgezet) en the Parent trap wel gekeken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:26 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Heeft niet iemand anders op je account lopen rotzooien?
Het werkt weerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:19 schreef Drankster het volgende:
Raar, ze zeggen dat ze de betalingsmethode die ik nu gebruik niet herkennen, ben al sinds het begin lid. Zowel in Chrome (amerikaanse store) als in de Windows 8 app (NL store) kan ik niks kijken. Ik ga zo volgende week wel even bellen/mailen als het dan nog niet werkt.
ik heb dat ook,quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:09 schreef delano.888 het volgende:
Om een of andere vage reden komen er telkens kinder shows tussen mijn persoonlijke top 10, hoe vaak ik ook op not interested klik. Hoe kom ik hier vanaf?
Ik heb op dit moment Barney, Alfred J kwak & "Babies" er tussen staan.
En het stomme is, ik heb bij taste preference al Animation / Children & Family op Never staan!
Super irritant!
Ik kijk nu net tijdens mijn rating history, en daar staan ook de meest belachelijke dingen in! Zoals care bears etc, en die heb ik 100% zeker nooit aangeklikt, hoogstens op not interested geklikt!
Dat betekend toch niet dat ik wel geïnteresseerd ben in vergelijkbare onzin?
Neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:16 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik heb dat ook,
maarja ik heb mijn account ook gedeeld met mn zus,
voor mn nichtjes die kijken dus wel veel van die kinder series / films
zit er bij jou ook iemand anders mee te kijken ?
Ga ik eens bekijken dankquote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Schaamteloze xpost
Poehee wat een serie. Verplichte kost jongens.
Unseren mutter unseren vater
Ik las ergens dat nieuwe afleveringen van Nashville de dag na de uitzending in Amerika op Netflix zouden komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:29 schreef formerjellybean het volgende:
Oeppss drie dagen Nashville en ik zit aan de laatste aflevering . Please Netflix vul ze snel aan , de intriges, de affaires is te leuk .....en ik hou niet eens van Country
Jiro Dreams of Sushi, over de stokoude Japanse eigenaar van het beste sushirestaurant ter wereld (volgens critici). En zijn zoons, die het restaurant (bestaande uit nog geen tien zetels) runnen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:21 schreef Young_David het volgende:
Blackfish, being elmo, hawkins universe ... Staat bijna continue aan hier. Nog tips voor een goede docu?
food inc.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:21 schreef Young_David het volgende:
Blackfish, being elmo, hawkins universe ... Staat bijna continue aan hier. Nog tips voor een goede docu?
Heeft met licenties te maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:34 schreef MacorgaZ het volgende:
De Amerikaanse Netflix heeft echt een beter aanbod dan de Nederlandse, maar vaag genoeg heeft Mexico of Noorwegen soms ook van die nieuwe films al te streamen (The Hobbit 1, The Dark Knight Rises) die op andere Netflix-locaties niet te kijken zijn :/
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat nieuwe afleveringen van Nashville de dag na de uitzending in Amerika op Netflix zouden komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 04-01-2014 22:45:25 ]
Sicko over het systeem ziekenzorg in Amerika , Life 2.0 want dat was redelijk bizar met een boel rare mensen , de docu over de Aileen de seriemoordenaar vond ik ook heel goed (film Monster is op haar gebaseerd)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:21 schreef Young_David het volgende:
Ja, dat begrijp ik, maar alsnog vind ik het wel wat stom, Mexico heeft alle Bourne-films, de Scandinavische landen The Dark Knight Rises (niet in HD trouwens, zelfs met handmatig kwaliteit instellen max 1750Kbit), etc.quote:
subs en gesproken taal is regioafhankelijk iddquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:01 schreef Poepoog het volgende:
Stomme vraag, maar met unblock us, kan ik wel alle catalogi af werken, maar zonder NL ondertiteling neem ik aan?
De meeste nieuwe films in Nederland worden helaas opgekocht door HBO. Maargoed persoonlijk vind ik dat niet erg met mijn Pathe-pas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:47 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar alsnog vind ik het wel wat stom, Mexico heeft alle Bourne-films, de Scandinavische landen The Dark Knight Rises (niet in HD trouwens, zelfs met handmatig kwaliteit instellen max 1750Kbit), etc.
Het leuke ervan is natuurlijk wel dat je met wat instellingen of sites van alles kan profiteren
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]Er zijn al hulpgroepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.huffingtonpost(...)tflix_b_4112820.html
[ Bericht 9% gewijzigd door Mike op 04-01-2014 22:45:47 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]Leuk voor de rest die nog moet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mike op 04-01-2014 22:45:55 ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:15 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hahaha!
Hee, waarom is de ondertiteling bij mij geel?Kan ik dat ergens veranderen?
Bij je voorkeuren in je profiel is een apart onderdeel voor ondertiteling. Daar kan je grootte, schaduw/outlining een ook de kleur aanpassen. Wel via laptop, kan het in ieder geval niet via de app doen.quote:
Dank je, je bent lief! Nou raar is bij mij dat ik Netflix niet eens op mijn laptop kan downloaden.. Hij blijft haken bij de installatie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij je voorkeuren in je profiel is een apart onderdeel voor ondertiteling. Daar kan je grootte, schaduw/outlining een ook de kleur aanpassen. Wel via laptop, kan het in ieder geval niet via de app doen.
Doe dat eens in een spoiler.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Yesssss !!! Dan weet ik dus of spoilerdespoiler...... redelijk snel *ooopsss * zo verslaafd ben ik dus al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |