your*quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:00 schreef kawa4 het volgende:
[..]
[..]
beste serie op netflix vind ik nou nog Lost, how i met you're mother en orange is the new black
voor de rest OZ ( maar dat is al een hele oude serie )
en natuurlijk Gane of thrones
lost vond ik seizoen 3 en 4 of 4 en 5 minder maar het bleef me wel boeien
prison break heb ik nog nie gezien
Battlestar Galactica vind je misschien ook wel wat dan. En ik zou Orphan Black ook gewoon proberen. Het zijn maar 10 afl.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:00 schreef kawa4 het volgende:
[..]
[..]
beste serie op netflix vind ik nou nog Lost, how i met you're mother en orange is the new black
voor de rest OZ ( maar dat is al een hele oude serie )
en natuurlijk Gane of thrones
lost vond ik seizoen 3 en 4 of 4 en 5 minder maar het bleef me wel boeien
prison break heb ik nog nie gezien
ik heb van online ook het goedkoopste internet, en hier werkt het vrij goedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:22 schreef BarbaraVleesaap het volgende:
Helemaal blij met Netflix![]()
Ik keek al weinig tv (dus naar zenders) en nu al helemaal niet meer. Ik ben dan ook van om mijn Ziggo abonnement op te zeggen en ergens anders alleen een internet af te sluiten; zoals bij Online of Telfort.
Alleen ben ik dan wel benieuwd of het streamen bij deze providers goed gaat; iets waar ik geen probleem mee heb bij Ziggo.
Iemand ervaring?
Super, bedanktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:01 schreef Lolaatje het volgende:
Ik heb het goedkoopste internetabonnement van Telfort (Instap) en geen enkel probleem met streamen.
Hmm.. Online is volgens mij nog goedkoper dan Telfort. Geen probleem voor mij om niet tegelijkertijd te downloaden. Sinds Netflix doe ik dat amper meerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:09 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik heb van online ook het goedkoopste internet, en hier werkt het vrij goed
hij is alleen niet scherp als ik naast netflix ook nog torrents aan het downloaden ben
Dat laatste is natuurlijk normaal bij torrents.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:09 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik heb van online ook het goedkoopste internet, en hier werkt het vrij goed
hij is alleen niet scherp als ik naast netflix ook nog torrents aan het downloaden ben
Ik vond het een onderhoudende serie. Niet helemaal historisch correct, maar ach.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:34 schreef Hilzillah het volgende:
Iemand 'the Tudors' gezien? Is het wat?
Dat had ik idd al gelezen. Vond het boek 'the Other Boleyn girl' geweldig. Dat hebben ze volgens wiki in de serie afgedaan als een one night standquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond het een onderhoudende serie. Niet helemaal historisch correct, maar ach.
Het is een ontzettend lekker ding!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:43 schreef Copycat het volgende:
Klopt. Mary Boleyn werd een beetje neergezet als een hofsletje.
Maar ik heb de vier seizoenen met plezier bekeken. Dat Henry opeens een mooie man is, is ook geen straf.
ik vond the abc's of death wel een leuke film om een keer te zienquote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:39 schreef Spaulding het volgende:
Is Hemlock Grove een aanrader? Heb wel zin in weer een goede horror.. De horrorfilms vind ik tegenvallen qua aanbod en AHS heb ik al gezien.
eensch, zeer goede mini seriequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Schaamteloze xpost
Poehee wat een serie. Verplichte kost jongens.
Unseren mutter unseren vater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |