Ja, had er wel vertrouwen inquote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Jeetje, jij hebt stevig zitten doorminen sindsdien heh?
Klopt..quote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Huh, die wall in kwestie is ineens weg? Zal wel weggehaald zijn ... !
Ja tuurlijk, die walls zijn nooit serieus, ze willen gewoon de prijs omhoog om het daarna weer te verkopen!quote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Als jij een sellorder neerplempt en je ziet de koers zo hard stijgen, zou je hem dan niet weghalen?quote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zo is dat. Be euphoric, buy EACquote:
Dat dacht ik al. Benieuwd waar het schip strandt (op de moon?)quote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Als jij een sellorder neerplempt en je ziet de koers zo hard stijgen, zou je hem dan niet weghalen?
Nevermind. Dacht dat het me gelukt was.. maar was weer 'rejected'. Nu heb ik weer opnieuw een order geplaatst.quote:Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen als je maar een goed moment weet om uit te stappen
Huh, je had toch al gekocht ... ?quote:Op zondag 29 december 2013 20:32 schreef robin007bond het volgende:
Godverdomme! Gaat die net als een malle stijgen.
Echt ik stop het gewoon uit rancune.
300quote:Op zondag 29 december 2013 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
Hoeveel stond EAC toen het op coinedup kwam?
Dat dacht ik. Bleek order weer rejected te zijn...quote:Op zondag 29 december 2013 20:33 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Huh, je had toch al gekocht ... ?
Huh, da's kut. Vlamt nu gewoon de 900 voorbij. Bizar.quote:Op zondag 29 december 2013 20:33 schreef robin007bond het volgende:
D
[..]
Dat dacht ik. Bleek order weer rejected te zijn...!
En ik had zo mooi op 0.8 kunnen kopen. Godsamme.
quote:Op zondag 29 december 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
Ik had gewoon gisteren moeten luisteren
./regrets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |