Ja, had er wel vertrouwen inquote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Jeetje, jij hebt stevig zitten doorminen sindsdien heh?

Klopt..quote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Huh, die wall in kwestie is ineens weg? Zal wel weggehaald zijn ... !

Ja tuurlijk, die walls zijn nooit serieus, ze willen gewoon de prijs omhoog om het daarna weer te verkopen!quote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]

Als jij een sellorder neerplempt en je ziet de koers zo hard stijgen, zou je hem dan niet weghalen?quote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]

Zo is dat. Be euphoric, buy EACquote:
Dat dacht ik al. Benieuwd waar het schip strandt (op de moon?)quote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Als jij een sellorder neerplempt en je ziet de koers zo hard stijgen, zou je hem dan niet weghalen?

Nevermind. Dacht dat het me gelukt was.. maar was weer 'rejected'. Nu heb ik weer opnieuw een order geplaatst.quote:Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen als je maar een goed moment weet om uit te stappen

Huh, je had toch al gekocht ... ?quote:Op zondag 29 december 2013 20:32 schreef robin007bond het volgende:
Godverdomme! Gaat die net als een malle stijgen.
Echt ik stop het gewoon uit rancune.

300quote:Op zondag 29 december 2013 20:32 schreef Mortaxx het volgende:
Hoeveel stond EAC toen het op coinedup kwam?

Dat dacht ik. Bleek order weer rejected te zijn...quote:Op zondag 29 december 2013 20:33 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Huh, je had toch al gekocht ... ?

Huh, da's kut. Vlamt nu gewoon de 900 voorbij. Bizar.quote:Op zondag 29 december 2013 20:33 schreef robin007bond het volgende:
D
[..]
Dat dacht ik. Bleek order weer rejected te zijn...!
En ik had zo mooi op 0.8 kunnen kopen. Godsamme.

quote:Op zondag 29 december 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
Ik had gewoon gisteren moeten luisteren
./regrets

quote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef Toto69 het volgende:
TIPSCoin die op 0.0000000 weet te staan

Ja wow, dan heb ik maar liefst 0.7 LTC terug.quote:Op zondag 29 december 2013 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij is nog steeds 17 LTC (satoshi van LTC heet?)

Denk 't wel. Gaat met lichtsnelheid omhoog onderhand.quote:Op zondag 29 december 2013 20:35 schreef MichaelScott het volgende:
Als die walls op 999 en 1000 nou eens weggehaald zouden worden

Gewoon wachten misschien komt er een wonder. Zoals die ene gast.quote:Op zondag 29 december 2013 20:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja wow, dan heb ik maar liefst 0.7 LTC terug.

Rejected?quote:Op zondag 29 december 2013 20:36 schreef Leafeon672 het volgende:
Godver, al 5 keer willen kopen en hij stijgt telkens door

Ik ken die gast nietquote:Op zondag 29 december 2013 20:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gewoon wachten misschien komt er een wonder. Zoals die ene gast.
[ afbeelding ]
Die acteur, die verdient wel wat, en die vind fedora's leuk dus misschien koopt hij er straks een paar miljard.
Geef de hoop niet op!

Nu zou ik niet meer kopen hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 20:36 schreef robin007bond het volgende:
Ik kan ook steeds mijn order weer cancellen omdat de koers steeds weer stijgt.

Quoted for future referencesquote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu zou ik niet meer kopen hoor.
Maar ehh je had toch al een beetje?

21 Jump Street? Nee? Hij is wel wat veranderd ja. Maar die film moet je gezien hebben.quote:

Nee. Alleen in die TIPS.quote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu zou ik niet meer kopen hoor.
Maar ehh je had toch al een beetje?

Ik denk dat hij gewoon zometeen weer naar beneden gaat en daarna weer keihard om hoog!quote:

En dan doe je er nog niks meequote:Op zondag 29 december 2013 20:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon zometeen weer naar beneden gaat en daarna weer keihard om hoog!
Eigenlijk hoop ik het gewoon

Hij is nu gezakt naar 97quote:Op zondag 29 december 2013 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op 99 net gekocht. Hopelijk krijg ik daar geen spijt van.

Tsja.. Als dat echt dagen na de stijging is snap ik dat, maar nu is het nog maar het begin van de stijging.quote:Op zondag 29 december 2013 20:37 schreef Mortaxx het volgende:
Panic buy. Daar begin ik niet aan. Boot gemist = gemist

Oh dan moeten we dus allemaal gaan sellen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op 99 net gekocht. Hopelijk krijg ik daar geen spijt van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |