Dit is gewoon de nieuwe dogequote:Op zondag 29 december 2013 20:22 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Die heeft er nogal vertrouwen in ... !

Godverdommequote:

Ik bedoel dat bij het maken van een coin de ontwerper zelf kan bepalen hoe snel de coin is met transacties. Maar netto maakt het weinig uit als je het echt veilig wil maken. Bij snellere transacties zal je ook meer transacties nodig hebben wil je het net zo veilig maken als Bitcoin.quote:

Opscheppertquote:

Ik kreeg een Tip om niet in te stappen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:24 schreef Toto69 het volgende:
Magnet heb je interesse in 4.7m fedoracoins voor 50 satoshi per stuk?

quote:Op zondag 29 december 2013 20:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kreeg een Tip om niet in te stappen.

nulletje teveel schatquote:Op zondag 29 december 2013 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
40 BTC met zo'n coin verdienen![]()
Dat mensen toch steeds weer in al die nieuwe coins trappen

Je bent niet echt een rekenwonder zeker?quote:Op zondag 29 december 2013 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
40 BTC met zo'n coin verdienen![]()
Dat mensen toch steeds weer in al die nieuwe coins trappen

quote:Op zondag 29 december 2013 20:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kreeg een Tip om niet in te stappen.

Oh haha. Al die nullen ookquote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je bent niet echt een rekenwonder zeker?

Ja, had er wel vertrouwen inquote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Jeetje, jij hebt stevig zitten doorminen sindsdien heh?

Klopt..quote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Huh, die wall in kwestie is ineens weg? Zal wel weggehaald zijn ... !

Ja tuurlijk, die walls zijn nooit serieus, ze willen gewoon de prijs omhoog om het daarna weer te verkopen!quote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]

Als jij een sellorder neerplempt en je ziet de koers zo hard stijgen, zou je hem dan niet weghalen?quote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]

Zo is dat. Be euphoric, buy EACquote:
Dat dacht ik al. Benieuwd waar het schip strandt (op de moon?)quote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Als jij een sellorder neerplempt en je ziet de koers zo hard stijgen, zou je hem dan niet weghalen?

Nevermind. Dacht dat het me gelukt was.. maar was weer 'rejected'. Nu heb ik weer opnieuw een order geplaatst.quote:Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ga je geen spijt van krijgen als je maar een goed moment weet om uit te stappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |