Gelukkig voelt Rod Stewart zich niet aangesproken.quote:Op zondag 29 december 2013 17:28 schreef Gehenna het volgende:
Dit is net even een stukje leuker dan deze nieuwere plaat van Barry:
[ afbeelding ]
Godver wat heb ik toch een hekel aan rock zangers die big-band platen gaan maken, Rod Steward ik kijk jou ook aan!
Zou kunnen, als we hard door postenquote:Op zondag 29 december 2013 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mensen, ik bedoelde dus niet zozeer topic 150 halen, maar vóór morgen.
Ja die kerel heeft zwarter haar dan ik.quote:Op zondag 29 december 2013 17:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Als ie het niet verft zou hij er niet qua haarkleur niet ver van Heino afzitten
De Heer is a DJquote:
Ik zou zeggen... Bring it onquote:Op zondag 29 december 2013 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou kunnen, als we hard door posten
Veel te laag! De perfecte versie van dit nummert duurt trouwens 12 min.quote:Op zondag 29 december 2013 17:27 schreef NaturalScience het volgende:
638 I'd Do Anything For Love Meat Loaf 1993 0:05:22
Nederland heeft al eeuwenlang een Heino hoor. Het ligt in Overijssel, een stukje onder Zwolle.quote:
Nee, niks mis met op twee ouders tegelijk zittenquote:
dan wordt het tijd dat ie wat anders gaat doen....quote:
We schieten al aardig op en we hebben nog ruim 6 uurquote:
hoeveel stonden er van 2012 in die van 2012 en hoeveel in die van 2013? verloop mooi zichtbaar...quote:Op zondag 29 december 2013 17:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
30 nummers uit 2013 in this year's list.
Zonder te rekenen: ik weet dat we de tijd niet moeten gebruiken om te rekenen maar om te posten.quote:Op zondag 29 december 2013 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
We schieten al aardig op en we hebben nog ruim 6 uuriemand die kan rekenen, hoe snel moeten de topics vol om vandaag nog bij 150 tr komen?
Treintjes?quote:Op zondag 29 december 2013 17:34 schreef Ferdo het volgende:
Deze meneer deelt een hobby met Erik de Zwart.
In voorgaande jaren was dat veel erger volgens mij.quote:Op zondag 29 december 2013 17:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
30 nummers uit 2013 in this year's list.
quote:
6 minuutjesquote:Op zondag 29 december 2013 17:35 schreef LDS het volgende:
WOW EEN HALFUURTJE TOT DRIE KWARTIER!!!111!1
Een speelduur van 23:27quote:180 - Pink Floyd - Echoes - 1971
Apart hè? Iedereen weet dat hij liegt (inclusief hijzelf) en het dan toch zeggen. Mensen zijn soms echt volstrekt raadselachtig en onbegrijpelijk.quote:Op zondag 29 december 2013 17:34 schreef peaceman het volgende:
"je hoort ze helemaal, allemaal" Yeah right
Haha, maar de uitslag is ook weer een postquote:Op zondag 29 december 2013 17:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zonder te rekenen: ik weet dat we de tijd niet moeten gebruiken om te rekenen maar om te posten.
eetsequote:
ik schat in dat ie het zelf wel denkt.. en dan is het nog erger...quote:Op zondag 29 december 2013 17:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
Apart hè? Iedereen weet dat hij liegt (inclusief hijzelf) en het dan toch zeggen. Mensen zijn soms echt volstrekt raadselachtig en onbegrijpelijk.
Die vind ik altijd sympathiekquote:Op zondag 29 december 2013 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme toch weer die maffe Tuitert
Good point. Eens zien...quote:Op zondag 29 december 2013 17:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, maar de uitslag is ook weer een post
Met moeders de kaasfondue aan het bespreken van a.s. dinsdag.quote:Op zondag 29 december 2013 17:38 schreef Gehenna het volgende:
Al een minuut geen reactie meer hierWAT IS ER AAN DE HAND
Oh shit, toch geen eitje. Ik heb niet de kutnummers als deze meegeteld.quote:Op zondag 29 december 2013 17:38 schreef Gehenna het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2013 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met moeders de kaasfondue aan het bespreken van a.s. dinsdag.
Die tuin vind je boven Eva...quote:Op zondag 29 december 2013 17:38 schreef Knip het volgende:
Kan Christine McVie even aan haar broer Timothy vragen of hij zijn vrachtwagen bij Eva in de tuin parkeert?
Mensen vallen in slaap van deze saaie plaat. En ze bereiden zich voor op de volgende plaatquote:Op zondag 29 december 2013 17:38 schreef Gehenna het volgende:
Ja nog goede ideeen om in de kaas te dippen?quote:
Ja, nu weten we het welquote:Op zondag 29 december 2013 17:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nog 150 posts tot kwart voor 6 om on track te blijven. Moet lukken. HELP!
HELP! I need somebody!quote:Op zondag 29 december 2013 17:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nog 150 posts tot kwart voor 6 om on track te blijven. Moet lukken. HELP!
Ik forceer niks... Heb enkel gecalculeerd omdat iemand het vroeg.quote:Op zondag 29 december 2013 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, het moet spontaan, niet zo geforceerd
Euhhh niet zo'n bekende tochquote:
Een echte Oeteldonker die die post maakte ook trouwensquote:
quote:
Nee man, Henny Huisman!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |