Ik was even met mijn oom aan de telefoon, en zit nu weer met dopjes op en laptop op schoot bij mijn ouders.quote:Op zondag 29 december 2013 17:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kwam net binnenvallen tijdens ze kwam binnen zonder kloppen, dus ik heb maar niet geklopt
Wat een Rot Stewardquote:Op zondag 29 december 2013 17:28 schreef Gehenna het volgende:
Dit is net even een stukje leuker dan deze nieuwere plaat van Barry:
[ afbeelding ]
Godver wat heb ik toch een hekel aan rock zangers die big-band platen gaan maken, Rod Steward ik kijk jou ook aan!
Barryquote:Op zondag 29 december 2013 17:28 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Godver wat heb ik toch een hekel aan rock zangers die big-band platen gaan maken, Rod Steward ik kijk jou ook aan!
De Heino van NLquote:Op zondag 29 december 2013 17:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Barryik vraag me altijd af als ik hem zie - nu niet meer zovaak, volgens mij woont hij niet meer in NL - of die zonnenbril ooit weleens afgaat.
De Big Band Theoryquote:Op zondag 29 december 2013 17:28 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moeten we 200 zien te halenquote:Op zondag 29 december 2013 17:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Probleemloos. De lijst is net voorbij twee-derde, dus nog een derde te gaan. Ik denk dat we rond de 195 topics uitkomen, als we in dit tempo doorgaan.
Ja, maar dan wel met haarverfquote:
Coolquote:Op zondag 29 december 2013 17:27 schreef NaturalScience het volgende:
Straks 4 grote wereldhits achter elkaar!![]()
Het is te merken dat we steeds dichter bij de top100 komen.![]()
638 I'd Do Anything For Love Meat Loaf 1993 0:05:22
637 Eye Of The Tiger Survivor 1982 0:03:43
636 Whatever You Want Status Quo 1979 0:03:59
635 The Best Tina Turner 1989 0:04:00
Ik dacht even...weer mmmmm?quote:
Je zit bij je ouders op schoot?quote:Op zondag 29 december 2013 17:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was even met mijn oom aan de telefoon, en zit nu weer met dopjes op en laptop op schoot bij mijn ouders.
Dat gaat niet lukken.quote:Op zondag 29 december 2013 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mensen, ik bedoelde dus niet zozeer topic 150 halen, maar vóór morgen.
tja je weet wie de dj is..quote:
Als ie het niet verft zou hij er niet qua haarkleur niet ver van Heino afzittenquote:
quote:
Ja bij allebei...is dat raarquote:
Zit ons niet te jennen, manquote:Op zondag 29 december 2013 17:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mensen, ik bedoelde dus niet zozeer topic 150 halen, maar vóór morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |