krekquote:
o, dan is het goedquote:Op zondag 29 december 2013 16:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik die 30% voor het gemak maar even in een ander scenario. Dat je tijdens het posten 30% van de keren aan seks denkt betekent dat je er 30% van de tijd aan denkt, vandaar dat het me realistisch leek om dat percentage in het dagelijks leven toe te passen.
nee.quote:
ik ben een single aan het opnemen in de studioquote:
Omg met je eigen stem?!quote:Op zondag 29 december 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben een single aan het opnemen in de studio
jaquote:
ja kost 4,99quote:
leuk hequote:
Verklaar u nader.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Hallo, iedereen kan wel janken over Jhali maar iedereen (oke, vooral jongens) hebben schijnbaar wel een zwak voor haar hoor. Toch een gevalletje "je hoeft maar een kut te hebben.."
Niet doen Etsu, ik mag niet hoger komen dan 30%. Ik wil het hier nu niet over hebben.quote:
Eh heequote:
Nee.quote:Op zondag 29 december 2013 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is 2 PPC ook goed? Dat is nu ongeveer 5 euro waard.
iDeal.quote:
iDeale methode dit.quote:
Niks! Beetje films kijkenquote:
Ja, dan si het eindelijk weer januari en is alle crap voorbijquote:
Dat je niet echt te vertrouwen bent en dat mannen toch naar jou toe komen en hun edele delen laten zien. Gewoon, omdat jij een kut hebt en ze daar wel wat mee willen.quote:Op zondag 29 december 2013 16:23 schreef Jhali het volgende:
Crack, nu je er toch bent...
[..]
Verklaar u nader.
Jawel hoorquote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
iDeale methode dit.
Ja, zo had je 'iDeal' nog niet gelezen zeker.
Nu wel.
Gvd, ik maak teveel alinea's.
Is teveel moeite en dan kunnen mijn ouders zien dat ik muziek koop terwijl ze weten dat ik normaal alles download en dan denken ze dat het van een meisje is die ik leuk vind en dan denken ze dat ik jou leuk vind en dat mogen ze niet denken!quote:
Ja wel, die naam namen ze expres!quote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
iDeale methode dit.
Ja, zo had je 'iDeal' nog niet gelezen zeker.
Nu wel.
Gvd, ik maak teveel alinea's.
Eindelijk is 2013 bijna voorbijquote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks! Beetje films kijken
[..]
Ja, dan si het eindelijk weer januari en is alle crap voorbij.
[..]
Dat je niet echt te vertrouwen bent en dat mannen toch naar jou toe komen en hun edele delen laten zien. Gewoon, omdat jij een kut hebt en ze daar wel wat mee willen.
Wisten we toch al?quote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben verliefd op Tchock. Zal 't nu maar eerlijk toegeven.
Je hebt slimme ouders.quote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is teveel moeite en dan kunnen mijn ouders zien dat ik muziek koop terwijl ze weten dat ik normaal alles download en dan denken ze dat het van een meisje is die ik leuk vind en dan denken ze dat ik jou leuk vind en dat mogen ze niet denken!
Ik ookquote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Crack_ het volgende:
kquote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is teveel moeite en dan kunnen mijn ouders zien dat ik muziek koop terwijl ze weten dat ik normaal alles download en dan denken ze dat het van een meisje is die ik leuk vind en dan denken ze dat ik jou leuk vind en dat mogen ze niet denken!
quote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Oh, oke. Nouja, goed.quote:
Oh, om 0:00 nog wel.. daar ben ik benieuwd naarquote:Op zondag 29 december 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal je wel persoonlijk feliciteren om 0:00
GHighighigquote:
Weet je, misschien, héél misschien vinden mensen mij voor een andere reden dan mijn kut leukquote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks! Beetje films kijken
[..]
Ja, dan si het eindelijk weer januari en is alle crap voorbij.
[..]
Dat je niet echt te vertrouwen bent en dat mannen toch naar jou toe komen en hun edele delen laten zien. Gewoon, omdat jij een kut hebt en ze daar wel wat mee willen.
Maar even serieus, ze is echt niet te vertrouwen!!quote:Op zondag 29 december 2013 16:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
Weet je, misschien, héél misschien vinden mensen mij voor een andere reden dan mijn kut leukMisschien een hele rare suggestie hoor, weet niet. Maar het zou wel eens kunnen helpen om niet te praten over dingen waarvan je niet weet waar je het over hebt.
En niet te vertrouwen? Hoe kom je erbij
Meid, pleasequote:Op zondag 29 december 2013 16:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
Weet je, misschien, héél misschien vinden mensen mij voor een andere reden dan mijn kut leukMisschien een hele rare suggestie hoor, weet niet. Maar het zou wel eens kunnen helpen om niet te praten over dingen waarvan je niet weet waar je het over hebt.
quote:Op zondag 29 december 2013 16:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel eens dingen doorverteld, maar er zijn ook heeeeeeel veel dingen die ik voor mezelf houd maar daar houdt natuurlijk niemand rekening meequote:Op zondag 29 december 2013 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meid, please.
En ja, dat zou kunnen.. maar zo komt het niet echt over
quote:
Omdat je al niet te vertrouwen bent als je dingen wél doorverteldquote:Op zondag 29 december 2013 16:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel eens dingen doorverteld, maar er zijn ook heeeeeeel veel dingen die ik voor mezelf houd maar daar houdt natuurlijk niemand rekening mee
Ben ik helemaal nietquote:Op zondag 29 december 2013 16:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal niks zeggen want jij bent zo achterbaks als de tering
watquote:Op zondag 29 december 2013 16:31 schreef Spatieloos het volgende:
Toto is verliefd op Trolletje. Maar Trolletje vind Toto te jong tenzij hij miljonair is. Toto is zijn geld kwijt door nekbaardachtige hoeden en is daarom verdrietig en zal nooit meer een kans krijgen op Trolletje. Toto heeft het zwaar en we moeten hem gewoon even alleen laten.
Houd dan wel even in gedachten dat ik nooit iets zomaar voor de lol of voor aandacht heb doorverteld maar omdat die persoon mij er dan ook flink bijgenaaid heeft.quote:Op zondag 29 december 2013 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat je al niet te vertrouwen bent als je dingen wél doorverteld. Vertrouwen = iemand iets kunnen vertellen.. En als je dan 3 van de 10 dingen doorverteld ben je niet te vertrouwen.
Waarom denk je dat ik uit die groep ging?quote:Op zondag 29 december 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
Slim idee die 12 januari meet als sof & jhali zo lopen te bitchen naar elkaar
dus wie komen er nou nogquote:Op zondag 29 december 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik uit die groep ging?
Nee laat dat maar zittenquote:Op zondag 29 december 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
Slim idee die 12 januari meet als sof & jhali zo lopen te bitchen naar elkaar
quote:Op zondag 29 december 2013 16:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
Houd dan wel even in gedachten dat ik nooit iets zomaar voor de lol of voor aandacht heb doorverteld maar omdat die persoon mij er dan ook flink bijgenaaid heeft.
misschienquote:
Hier twijfel ik over maar dan klopt het toch alsnog dat je niet echt te vertrouwen bent?quote:Op zondag 29 december 2013 16:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
Houd dan wel even in gedachten dat ik nooit iets zomaar voor de lol of voor aandacht heb doorverteld maar omdat die persoon mij er dan ook flink bijgenaaid heeft.
Neequote:Op zondag 29 december 2013 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb ik de verkeerde conclusie getrokken![]()
Ik heb jou niet genaaid en jij hebt wel dingen verteld 'omdat je niks anders te vertellen had'.quote:Op zondag 29 december 2013 16:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
toto gaat afgewezen worden bij een auditie in wijchen en we gaan hem daarna troosten in arnhemquote:
omdat ik eruit gingquote:Op zondag 29 december 2013 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar waarom is iedereen uit de WA groep dan?
Ik ben een meeloper.quote:Op zondag 29 december 2013 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar waarom is iedereen uit de WA groep dan?
Auditie, wat voor auditie?quote:Op zondag 29 december 2013 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
toto gaat afgewezen worden bij een auditie in wijchen en we gaan hem daarna troosten in arnhem
./jaloersquote:
Ik ook, ik dacht nou als zelfs VA weggaat, ik moet er vandoor ik wil niet alleen met Jhali overblijven!quote:Op zondag 29 december 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een meeloper.
En als er 2 weg gaan weet je precies dat er toch niks meer van komt
quote:Op zondag 29 december 2013 16:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
./jaloers
Ik wil ook zo machtig zijn dat als ik uit een groep ga iedereen met me mee gaat
Was ik maar Sof.
ja omdat ik niet weet of je het meentquote:Op zondag 29 december 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En dan gaat ze me nog emogiffen ook
Verwend nest dat je er bent!!!
Hoe heet de jeugdserie of is dat geheim, zou ik ook auditie doen ik ben een slechte acteur en slechte acteurs zijn nodig om andere acteurs meer zelfvertrouwen te geven.quote:
Ik meen het een beetjequote:Op zondag 29 december 2013 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja omdat ik niet weet of je het meent
Je hebt slechte genenquote:Op zondag 29 december 2013 16:37 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom voel ik alcohol al na 1 biertje? Is dat omdat ik slechte genen heb? Te weinig slechte ervaringen met alcohol heb of omdat ik lief ben?
quote:Op zondag 29 december 2013 16:37 schreef Toto69 het volgende:
als spatie niet komt 12 januari dan heb ik sof voor mij alleen
En je mag haar hebben!quote:Op zondag 29 december 2013 16:37 schreef Toto69 het volgende:
eh hoi?quote:Op zondag 29 december 2013 16:37 schreef Toto69 het volgende:
hoorde laatst dat een mbo'er was vergeten waar de bowlingbaan wasquote:
jij weet wel waar t is?quote:Op zondag 29 december 2013 16:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoorde laatst dat een mbo'er was vergeten waar de bowlingbaan was
ik lachte haar uit
450 minutenquote:Op zondag 29 december 2013 16:39 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe lang duurt het om de mount Everest ofzo te beklimmen?
Heb ik ook hoor. Dat gevoel en dan wil je meerquote:Op zondag 29 december 2013 16:37 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom voel ik alcohol al na 1 biertje? Is dat omdat ik slechte genen heb? Te weinig slechte ervaringen met alcohol heb of omdat ik lief ben?
Ligt eraan of je gehandicapt bent of niet. Als je in een rolstoel zit kan het wel eens heel lang duren.quote:Op zondag 29 december 2013 16:39 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe lang duurt het om de mount Everest ofzo te beklimmen?
hoi bondagequote:Op zondag 29 december 2013 16:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Ligt eraan of je gehandicapt bent of niet. Als je in een rolstoel zit kan het wel eens heel lang duren.
Ik ben ongeveer een gemiddeld mens, iets boven gemiddeld denk ik, hoe lang zou het dan duren?quote:Op zondag 29 december 2013 16:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Ligt eraan of je gehandicapt bent of niet. Als je in een rolstoel zit kan het wel eens heel lang duren.
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 16:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nog 7 jaar en 2 dagen tot oudejaarsdag
quote:Op zondag 29 december 2013 16:42 schreef supersof het volgende:
oud en nieuw is de leukste feestdag van het jaar afgezien van 12-02
mijn verjaardagquote:
watquote:Op zondag 29 december 2013 16:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik doe het niet om haar te pesten, ik doe het om haar te motiveren!
Nee doe je niet.quote:Op zondag 29 december 2013 16:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik doe het niet om haar te pesten, ik doe het om haar te motiveren!
ohquote:Op zondag 29 december 2013 16:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Om af te vallen, dat is gezond en verbetert haar leven!
yesquote:
ja mag welquote:Op zondag 29 december 2013 16:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag ik ook komen of ben ik te eng?
quote:Op zondag 29 december 2013 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk dat ze t dondersgoed zelf weet, hoef je niet op te rakelen.
ik heb niks met onzquote:Op zondag 29 december 2013 16:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Jazeker. Kom je ook naar de ONZ meet in Mei?
Hoeft niet, mag wel. Ik wil haar gewoon motiveren.quote:Op zondag 29 december 2013 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk dat ze t dondersgoed zelf weet, hoef je niet op te rakelen.
ik vier mijn verjaardag überhaupt nooitquote:Op zondag 29 december 2013 16:45 schreef Jhali het volgende:
er mogen maar bepaalde personen op mijn bdaymeet komen
origineel zegquote:Op zondag 29 december 2013 16:45 schreef Jhali het volgende:
sssssssssstquote:Op zondag 29 december 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoeft niet, mag wel. Ik wil haar gewoon motiveren.
ik ookquote:
Hoezoquote:Op zondag 29 december 2013 16:45 schreef Jhali het volgende:
Moet je vooral gaan dreigen dat je mensen vast gaat binden en in de sloot gooitquote:Op zondag 29 december 2013 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben nog nooit naar een FOK! meet gegaan, omdat 90% van de meets niet door gaan en 10% kon ik niet of wou ik ineens niet meer omdat bepaalde mensen niet gingen
ik ookquote:
wie horen daarbij?quote:
Dat zou ik niet doen, dat zou toto doen bij VA omdat hij Sof alleen wou.quote:Op zondag 29 december 2013 16:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je vooral gaan dreigen dat je mensen vast gaat binden en in de sloot gooit
Zeg jij nou maar niks over vastbindenquote:Op zondag 29 december 2013 16:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je vooral gaan dreigen dat je mensen vast gaat binden en in de sloot gooit
Oh nee jij bent autistisch je kan niet functioneren in een grote groep.quote:
quote:
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 29 december 2013 16:48 schreef supersof het volgende:
tjacka en cachet die gaan meeten
wordt alleen maar ruzie
Nietquote:Op zondag 29 december 2013 16:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh nee jij bent autistisch je kan niet functioneren in een grote groep.
Wanneer gaan wij meeten?
Ah, zo. Dan nog is het niet liefquote:Op zondag 29 december 2013 16:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen, dat zou toto doen bij VA omdat hij Sof alleen wou.
Ik bind alleen mensen vast die daar mee instemmenquote:Op zondag 29 december 2013 16:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg jij nou maar niks over vastbinden
Doe eens lief over en tegen Tjackaquote:Op zondag 29 december 2013 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet
Jij bent een van de users die ik liever nooit meet.
quote:Op zondag 29 december 2013 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet
Waarom zou ze?quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet
quote:Op zondag 29 december 2013 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nadat hij doet alsof hij mij leuk vindt en er vervolgens vandoor gaat met Jhali?
Bind je ook jezelf wel eens vast?quote:Op zondag 29 december 2013 16:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, zo. Dan nog is het niet lief
[..]
Ik bind alleen mensen vast die daar mee instemmen
Zo gaat dat, ook in het echte leven.quote:Op zondag 29 december 2013 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nadat hij doet alsof hij mij leuk vindt en er vervolgens vandoor gaat met Jhali?
Ben je daar nog steeds boos over?quote:Op zondag 29 december 2013 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
En ik?quote:Op zondag 29 december 2013 16:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet
to oldquote:
Alles behalve lief.quote:Op zondag 29 december 2013 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo gaat dat, ook in het echte leven.
Tjacka is een lieve jongen met een grote piemel, zoiets moet je niet afslaan hoor.
rot opquote:Op zondag 29 december 2013 16:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben je daar nog steeds boos over?
Kinderachtig hoor.
Mag ik met Tjacka daten? Dan moet je niet achteraf zeuren dat hij voor mij is gegaan hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 16:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
to old
[..]
Alles behalve lief.
[..]
rot op
quote:
Ik kan mezelf moeilijk echt vastbinden. Maar ik doe wel eens aan zelfbondage.quote:Op zondag 29 december 2013 16:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bind je ook jezelf wel eens vast?
ja pak mquote:Op zondag 29 december 2013 16:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik met Tjacka daten? Dan moet je niet achteraf zeuren dat hij voor mij is gegaan hoor.
leuke knul jij zou biertje mee drinkenquote:
is goedquote:Op zondag 29 december 2013 16:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
leuke knul jij zou biertje mee drinken
;squote:
quote:Op zondag 29 december 2013 16:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan mezelf moeilijk echt vastbinden. Maar ik doe wel eens aan zelfbondage.
Maar dan ga ik u niet meeten.quote:Op zondag 29 december 2013 16:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat ik niet gezellig ben
Ik vind het leuk om te doen en op jezelf kun je goed oefenen omdat ik dan goed kunt voelen hoe bepaalde posities van touw/folie aanvoelen.quote:
Ja dat is best wel belangrijk om te weten, straks doe je nog iemand pijn of erger, verwond je ze.quote:Op zondag 29 december 2013 16:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te doen en op jezelf kun je goed oefenen omdat ik dan goed kunt voelen hoe bepaalde posities van touw/folie aanvoelen.
quote:Op zondag 29 december 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
ik begin een beetje gek te worden van mijn beeldscherm
f.luxquote:Op zondag 29 december 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
schattigquote:
Dat is de reden idd. Het is niet de bedoeling dat je je partner bezeert door een verkeerd gepositioneerde bondage. Als ik iemand vastbind dan zeg ik er ook altijd bij dat ze moeten waarschuwen als ze getintel voelen, dat is namelijk geen goed teken.quote:Op zondag 29 december 2013 17:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is best wel belangrijk om te weten, straks doe je nog iemand pijn of erger, verwond je ze.
Misschien moet je je 60Hz electronenkanon vervangen voor een TFT scherm.quote:Op zondag 29 december 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
Tenzij ze masochistisch zijn dan heh, die vinden dat juist fijn.quote:Op zondag 29 december 2013 17:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is de reden idd. Het is niet de bedoeling dat je je partner bezeert door een verkeerd gepositioneerde bondage. Als ik iemand vastbind dan zeg ik er ook altijd bij dat ze moeten waarschuwen als ze getintel voelen, dat is namelijk geen goed teken.
?quote:Op zondag 29 december 2013 17:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien moet je je 60Hz electronenkanon vervangen voor een TFT scherm.
hoezo nietquote:Op zondag 29 december 2013 17:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
begin beetje zo'n standaard jongen te worden maar wil het niet
nee dankjequote:
proud of youquote:Op zondag 29 december 2013 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga die vieze pizza eten
Heb weer geen boodschappen gedaan
Bruce Springsteenquote:Op zondag 29 december 2013 17:11 schreef Toto69 het volgende:
Can't start a fire
Can't start a fire without a spark
tjackaquote:
ik nietquote:
hoezo nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |