Ooooh, 30% maar. Als je maar 30% van de dag aan seks denkt, dan is dat maar 7,2 uur per dag.quote:Op zondag 29 december 2013 16:17 schreef Jhali het volgende:
[..]ik praatte gewoon verder over kinderfoto's en als jullie er niet over waren begonnen was het nu gewoon over de orde van de dag gegaan.
jij doet altijd net alsof ik alleen maar over seks gaat terwijl misschien 30 procent van mijn posts ermee te maken heeft
Ohnee ze vindt me leukquote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
kijk, spatie kan er duidelijk WEL om lachen.
spatie
Die vorige is mijn vaste, die komt nog wel terug.quote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef Spatieloos het volgende:
Rodawa je UI is minder dan de vorige.
maar ik post dan ook niet 100% van de dag op fok dus wat jij zegt is compleet uit context getrokkenquote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ooooh, 30% maar. Als je maar 30% van de dag aan seks denkt, dan is dat maar 7,2 uur per dag.
Waar maakt men zich druk om.
quote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ooooh, 30% maar. Als je maar 30% van de dag aan seks denkt, dan is dat maar 7,2 uur per dag.
What about die ene die je had voordat ik je leerde kennen, dat leuke meisje?quote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die vorige is mijn vaste, die komt nog wel terug.
Je bent zelf getrokken.quote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
maar ik post dan ook niet 100% van de dag op fok dus wat jij zegt is compleet uit context getrokken
Nee die is stom.quote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
What about die ene die je had voordat ik je leerde kennen, dat leuke meisje?
Wow jij kan goed rekenenquote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
kloptquote:
Deze opmerkingquote:Op zondag 29 december 2013 16:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
iel sof doe normaal bah oversekst wijf :s
Ja, ik gebruik die 30% voor het gemak maar even in een ander scenario. Dat je tijdens het posten 30% van de keren aan seks denkt betekent dat je er 30% van de tijd aan denkt, vandaar dat het me realistisch leek om dat percentage in het dagelijks leven toe te passen.quote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
maar ik post dan ook niet 100% van de dag op fok dus wat jij zegt is compleet uit context getrokken
WANNEER LEREN MENSEN HET NOU EENSquote:
niet? :squote:Op zondag 29 december 2013 16:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
WANNEER LEREN MENSEN HET NOU EENS
seksistisch heeft geen ene neuk met seks te makenof ten minste niet op de manier die jij bedoelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |