quote:
Ik heb het al uitgelegdquote:
WATquote:Op zondag 29 december 2013 15:08 schreef supersof het volgende:
[..]
jhali had een seks verhaal geschreven met een personage dat Willem heette.
echt welquote:
toen ik 13 of zo was dacht ik dat ik met een jongetje van mijn leeftijd aan het msnen was maar bleek een ouwe vieze opa die deed alsof hij zijn kleinzoon was en seksverhalen over mij ging schrijven op internetquote:
oh is dat die willemquote:Op zondag 29 december 2013 15:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
toen ik 13 of zo was dacht ik dat ik met een jongetje van mijn leeftijd aan het msnen was maar bleek een ouwe vieze opa die deed alsof hij zijn kleinzoon was en seksverhalen over mij ging schrijven op internet
einde
quote:Op zondag 29 december 2013 15:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
toen ik 13 of zo was dacht ik dat ik met een jongetje van mijn leeftijd aan het msnen was maar bleek een ouwe vieze opa die deed alsof hij zijn kleinzoon was en seksverhalen over mij ging schrijven op internet
einde
Gatverdamme.quote:Op zondag 29 december 2013 15:10 schreef Jhali het volgende:
[..]
einde
Tjacka zijn lekkere neukstaaf waaruit warme zaadslierten zich met haar speeksel vermengenquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 15:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Willem zijn lekkere neukstaaf waaruit warme zaadslierten zich met haar speeksel vermengen
quote:Op zondag 29 december 2013 15:14 schreef supersof het volgende:
"Moniek komt overmorgen en kan dan de rest van de week ook blijven want haar ouders moeten weg."
Meid, ik ben blij voor jullie. Ik sta te springen op m'n stoel en echt, ik kan m'n enthousiasme niet meer in bedwang houden en ik voel me zo gelukkig.quote:Op zondag 29 december 2013 15:14 schreef Dven het volgende:
Jongens, Tjacka en ik zijn weer vrienden.
wij zijn ook vrienden tochquote:Op zondag 29 december 2013 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meid, ik ben blij voor jullie. Ik sta te springen op m'n stoel en echt, ik kan m'n enthousiasme niet meer in bedwang houden en ik voel me zo gelukkig.
toto = willemquote:
stoerquote:
Tjacka en ik zouden dit beter hebben verwoord.quote:Op zondag 29 december 2013 15:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meid, ik ben blij voor jullie. Ik sta te springen op m'n stoel en echt, ik kan m'n enthousiasme niet meer in bedwang houden en ik voel me zo gelukkig.
je stopt NIETquote:
Ja, die vislucht, niet te harden. Maar het is bijna 1 januari, dan kan ik weer douchen.quote:
jhali stopt helemaal niet met fokquote:Op zondag 29 december 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
tjacak zeg tegen je vrouw dat ze niet mag stoppen met fok
Tjackaquote:Op zondag 29 december 2013 15:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Tjacka zijn lekkere neukstaaf waaruit warme zaadslierten zich met haar speeksel vermengen
mijn posts nietquote:
True storyquote:
Hoor wie het zegt #888quote:Op zondag 29 december 2013 15:17 schreef Toto69 het volgende:
Altijd hetzelfde liedjealles staat gewoon openbaar op FOK
NEEquote:
ben je altijd zo boosquote:
je bent zelf goedquote:Op zondag 29 december 2013 15:18 schreef Etsu het volgende:
Nu heeft Kano mijn post leeggehaald en nu lijkt het alsof ik stout ben geweest en nu ben ik bang dat hij een ban heeft aangevraagd want Yvje haat mij al
Het gaat jullie goed.
Jij fapt gewoon tijdens op bans.quote:Op zondag 29 december 2013 15:18 schreef Etsu het volgende:
Nu heeft Kano mijn post leeggehaald en nu lijkt het alsof ik stout ben geweest en nu ben ik bang dat hij een ban heeft aangevraagd want Yvje haat mij al
Het gaat jullie goed.
Nee, alleen nu.quote:
Altijd paraat en waakzaam. Dat is het moto van de burgerwacht van de buurtquote:
Ik kom niet eens buiten.quote:Op zondag 29 december 2013 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
We zouden naar de bioscoop vanavond. Maar dan moeten we naar buiten en daar is het koud
je komt altijd zo boos overquote:
okquote:Op zondag 29 december 2013 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Altijd paraat en waakzaam. Dat is het moto van de burgerwacht van de buurt
quote:Op zondag 29 december 2013 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moto ja?quote:Op zondag 29 december 2013 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het is helemaal niet koudquote:Op zondag 29 december 2013 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
We zouden naar de bioscoop vanavond. Maar dan moeten we naar buiten en daar is het koud
okquote:Op zondag 29 december 2013 15:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
pas maar op voordat ik je voor hem verlaat
Houzee Houzeequote:Op zondag 29 december 2013 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Terechte klacht.quote:Op zondag 29 december 2013 15:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kom niet eens buiten.
Er lopen tieners met skinnyjeans rond.
Mag ik jou warm houden met m'n goddelijke lichaam?quote:Op zondag 29 december 2013 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
hoezo dat?quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik jou warm houden met m'n goddelijke lichaam?
Nee, maar toch bedankt voor het aanbod.quote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijd dan maar kou.quote:Op zondag 29 december 2013 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, maar toch bedankt voor het aanbod.
Ik vond het eelt op je tenen toch wel een flinke afknapper. Die fetisj kun je vergeten.quote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nu zeg je 't weer.quote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef supersof het volgende:
oh weer een note omdat ik mongool zei
niet tegen iemand persoonlijkquote:
nu weerquote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef supersof het volgende:
quote:
quote:
Ik heb daar nog wel wat pilletjes tegenquote:
Paaseieren?quote:Op zondag 29 december 2013 15:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb daar nog wel wat pilletjes tegen
1 op de 122 notes van mij is positief.quote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef Etsu het volgende:
tjacka ben je trots op mij, ik heb een positieve note van moblo gekregen
ff fappen
nee hoorquote:
vind je het gek als je urenlang met je verloofde aan het whatsappen bentquote:
Moest lachen om deze FB statusquote:Afgezeken door de buschauffeur, een irritante discussie met de apothekersassistente, afgesnauwd door een kassawijf, op m’n fietsje flink aangereden door een agressief Golfje die van links kwam en meteen doorreed, vervolgens weer opgekrabbeld, maar terwijl ik mijn hoopje fiets van de grond raapte meteen uitgescholden door de volgende; wánt ik stond midden op straat én ik had roze handschoenen aan… (schijnbaar mag dat hier dus niet... tip!)
Het enige wat ik toen nog ‘flabbergasted’ kon uitbrengen was: ‘Je bent zelf een roze handschoen!!!’
Uiteraard heb ik daarna moeten fietsen voor mijn leven…
Maar ik was in ieder geval wel snel thuis
Kortom: het is weer vrijdag in de randstad! Dé plek waar iedereen altijd supervrolijk is omdat het bijna weekend is…
Snel naar Groningen vanavond!!
quote:Op zondag 29 december 2013 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
vind je het gek als je urenlang met je verloofde aan het whatsappen bent
boefjequote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef supersof het volgende:
Wil je niet meer verloofd zijn met mij dan? Die emogif stemt mij onzeker.quote:Op zondag 29 december 2013 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
verloofde?quote:Op zondag 29 december 2013 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik voel me gooooeeeeeeddddd
Oh nee, het was meer een soort verdediging zodat mensen niet weten wat we het over onszelf hebbenquote:Op zondag 29 december 2013 15:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wil je niet meer verloofd zijn met mij dan? Die emogif stemt mij onzeker.
quote:
ne je snapt hem nietquote:
quote:
vertel het haarquote:
ohquote:
heb er al eenquote:Op zondag 29 december 2013 15:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet er altijd heel veel maar als het erop aankomt....
ff denken
oh dat heb ik ookquote:
zou zonde zijnquote:Op zondag 29 december 2013 15:41 schreef supersof het volgende:
als ze deze 15 feb gaat doen ga ik dood
hmmquote:Op zondag 29 december 2013 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dat heb ik ook
maar voel me toch goed
Mooi nummer hequote:Op zondag 29 december 2013 15:41 schreef supersof het volgende:
als ze deze 15 feb gaat doen ga ik dood
jaquote:
emotioneelquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 15:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is ook altijd op in de AH, ga ik altijd mee neuriën
?quote:
jouw contract verloopt ook 6 januari?quote:
Nee heb geen contractquote:Op zondag 29 december 2013 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
jouw contract verloopt ook 6 januari?
omgquote:Op zondag 29 december 2013 15:47 schreef xcachet het volgende:
https://www.facebook.com/(...)60675&type=2&theater
idkquote:
doeg schatjequote:Op zondag 29 december 2013 15:50 schreef supersof het volgende:
film kijken en werken en misschien fokken doeg
jaquote:Op zondag 29 december 2013 16:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
hmmmmm
wil je een foto zien van kleuter jhali, je lacht je dood
ja helaas welquote:
wel een beetje seksistisch hoor, ik noem bijvoorbeeld een toto die minstens net zo erg is als ik en daar hoor je nooit een haan over kraaienquote:
true storyquote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef Jhali het volgende:
[..]
wel een beetje seksistisch hoor, ik noem bijvoorbeeld een toto die minstens net zo erg is als ik en daar hoor je nooit een haan over kraaien
MAAR OMDAT IK EEN MEISJE BEN KAN HET INEENS NIET
quote:Op zondag 29 december 2013 16:14 schreef Jhali het volgende:
[..]
wel een beetje seksistisch hoor, ik noem bijvoorbeeld een toto die minstens net zo erg is als ik en daar hoor je nooit een haan over kraaien
MAAR OMDAT IK EEN MEISJE BEN KAN HET INEENS NIET
je UIquote:
jij ookquote:
Eng.quote:
totoquote:Op zondag 29 december 2013 16:17 schreef Toto69 het volgende:
waarom word ik altijd overal bij betrokken als ik er niet ben
hoer op
quote:
Deze kijkt eng.quote:Op zondag 29 december 2013 16:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
De vorige niet? Het is nog steeds een slang.
okequote:Op zondag 29 december 2013 16:17 schreef Jhali het volgende:
[..]ik praatte gewoon verder over kinderfoto's en als jullie er niet over waren begonnen was het nu gewoon over de orde van de dag gegaan.
jij doet altijd net alsof ik alleen maar over seks gaat terwijl misschien 30 procent van mijn posts ermee te maken heeft
Omdat je belangrijk bent in ons leven.quote:Op zondag 29 december 2013 16:17 schreef Toto69 het volgende:
waarom word ik altijd overal bij betrokken als ik er niet ben
hoer op
Ja ik vind de vorige ook leuker.quote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef Spatieloos het volgende:
Rodawa je UI is minder dan de vorige.
Ooooh, 30% maar. Als je maar 30% van de dag aan seks denkt, dan is dat maar 7,2 uur per dag.quote:Op zondag 29 december 2013 16:17 schreef Jhali het volgende:
[..]ik praatte gewoon verder over kinderfoto's en als jullie er niet over waren begonnen was het nu gewoon over de orde van de dag gegaan.
jij doet altijd net alsof ik alleen maar over seks gaat terwijl misschien 30 procent van mijn posts ermee te maken heeft
Ohnee ze vindt me leukquote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
kijk, spatie kan er duidelijk WEL om lachen.
spatie
Die vorige is mijn vaste, die komt nog wel terug.quote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef Spatieloos het volgende:
Rodawa je UI is minder dan de vorige.
maar ik post dan ook niet 100% van de dag op fok dus wat jij zegt is compleet uit context getrokkenquote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ooooh, 30% maar. Als je maar 30% van de dag aan seks denkt, dan is dat maar 7,2 uur per dag.
Waar maakt men zich druk om.
quote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ooooh, 30% maar. Als je maar 30% van de dag aan seks denkt, dan is dat maar 7,2 uur per dag.
What about die ene die je had voordat ik je leerde kennen, dat leuke meisje?quote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die vorige is mijn vaste, die komt nog wel terug.
Je bent zelf getrokken.quote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
maar ik post dan ook niet 100% van de dag op fok dus wat jij zegt is compleet uit context getrokken
Nee die is stom.quote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
What about die ene die je had voordat ik je leerde kennen, dat leuke meisje?
Wow jij kan goed rekenenquote:Op zondag 29 december 2013 16:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
kloptquote:
Deze opmerkingquote:Op zondag 29 december 2013 16:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
iel sof doe normaal bah oversekst wijf :s
Ja, ik gebruik die 30% voor het gemak maar even in een ander scenario. Dat je tijdens het posten 30% van de keren aan seks denkt betekent dat je er 30% van de tijd aan denkt, vandaar dat het me realistisch leek om dat percentage in het dagelijks leven toe te passen.quote:Op zondag 29 december 2013 16:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
maar ik post dan ook niet 100% van de dag op fok dus wat jij zegt is compleet uit context getrokken
WANNEER LEREN MENSEN HET NOU EENSquote:
niet? :squote:Op zondag 29 december 2013 16:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
WANNEER LEREN MENSEN HET NOU EENS
seksistisch heeft geen ene neuk met seks te makenof ten minste niet op de manier die jij bedoelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |