1 op de 122 notes van mij is positief.quote:Op zondag 29 december 2013 15:27 schreef Etsu het volgende:
tjacka ben je trots op mij, ik heb een positieve note van moblo gekregen
ff fappen
nee hoorquote:
vind je het gek als je urenlang met je verloofde aan het whatsappen bentquote:
Moest lachen om deze FB statusquote:Afgezeken door de buschauffeur, een irritante discussie met de apothekersassistente, afgesnauwd door een kassawijf, op m’n fietsje flink aangereden door een agressief Golfje die van links kwam en meteen doorreed, vervolgens weer opgekrabbeld, maar terwijl ik mijn hoopje fiets van de grond raapte meteen uitgescholden door de volgende; wánt ik stond midden op straat én ik had roze handschoenen aan… (schijnbaar mag dat hier dus niet... tip!)
Het enige wat ik toen nog ‘flabbergasted’ kon uitbrengen was: ‘Je bent zelf een roze handschoen!!!’
Uiteraard heb ik daarna moeten fietsen voor mijn leven…
Maar ik was in ieder geval wel snel thuis
Kortom: het is weer vrijdag in de randstad! Dé plek waar iedereen altijd supervrolijk is omdat het bijna weekend is…
Snel naar Groningen vanavond!!
quote:Op zondag 29 december 2013 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
vind je het gek als je urenlang met je verloofde aan het whatsappen bent
boefjequote:Op zondag 29 december 2013 15:25 schreef supersof het volgende:
oh weer een note omdat ik mongool zei
Wil je niet meer verloofd zijn met mij dan? Die emogif stemt mij onzeker.quote:Op zondag 29 december 2013 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
verloofde?quote:Op zondag 29 december 2013 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik voel me gooooeeeeeeddddd
Oh nee, het was meer een soort verdediging zodat mensen niet weten wat we het over onszelf hebbenquote:Op zondag 29 december 2013 15:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wil je niet meer verloofd zijn met mij dan? Die emogif stemt mij onzeker.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |