jhali stopt helemaal niet met fokquote:Op zondag 29 december 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
tjacak zeg tegen je vrouw dat ze niet mag stoppen met fok
Tjackaquote:Op zondag 29 december 2013 15:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Tjacka zijn lekkere neukstaaf waaruit warme zaadslierten zich met haar speeksel vermengen
mijn posts nietquote:
True storyquote:
Hoor wie het zegt #888quote:Op zondag 29 december 2013 15:17 schreef Toto69 het volgende:
Altijd hetzelfde liedjealles staat gewoon openbaar op FOK
NEEquote:
ben je altijd zo boosquote:
je bent zelf goedquote:Op zondag 29 december 2013 15:18 schreef Etsu het volgende:
Nu heeft Kano mijn post leeggehaald en nu lijkt het alsof ik stout ben geweest en nu ben ik bang dat hij een ban heeft aangevraagd want Yvje haat mij al
Het gaat jullie goed.
Jij fapt gewoon tijdens op bans.quote:Op zondag 29 december 2013 15:18 schreef Etsu het volgende:
Nu heeft Kano mijn post leeggehaald en nu lijkt het alsof ik stout ben geweest en nu ben ik bang dat hij een ban heeft aangevraagd want Yvje haat mij al
Het gaat jullie goed.
Nee, alleen nu.quote:
Altijd paraat en waakzaam. Dat is het moto van de burgerwacht van de buurtquote:
Ik kom niet eens buiten.quote:Op zondag 29 december 2013 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
We zouden naar de bioscoop vanavond. Maar dan moeten we naar buiten en daar is het koud
je komt altijd zo boos overquote:
okquote:Op zondag 29 december 2013 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Altijd paraat en waakzaam. Dat is het moto van de burgerwacht van de buurt
quote:Op zondag 29 december 2013 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moto ja?quote:Op zondag 29 december 2013 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het is helemaal niet koudquote:Op zondag 29 december 2013 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
We zouden naar de bioscoop vanavond. Maar dan moeten we naar buiten en daar is het koud
okquote:Op zondag 29 december 2013 15:20 schreef Jhali het volgende:
[..]
pas maar op voordat ik je voor hem verlaat
Houzee Houzeequote:Op zondag 29 december 2013 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Terechte klacht.quote:Op zondag 29 december 2013 15:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kom niet eens buiten.
Er lopen tieners met skinnyjeans rond.
Mag ik jou warm houden met m'n goddelijke lichaam?quote:Op zondag 29 december 2013 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
hoezo dat?quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik jou warm houden met m'n goddelijke lichaam?
Nee, maar toch bedankt voor het aanbod.quote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijd dan maar kou.quote:Op zondag 29 december 2013 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, maar toch bedankt voor het aanbod.
Ik vond het eelt op je tenen toch wel een flinke afknapper. Die fetisj kun je vergeten.quote:Op zondag 29 december 2013 15:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |