krekquote:
o, dan is het goedquote:Op zondag 29 december 2013 16:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik die 30% voor het gemak maar even in een ander scenario. Dat je tijdens het posten 30% van de keren aan seks denkt betekent dat je er 30% van de tijd aan denkt, vandaar dat het me realistisch leek om dat percentage in het dagelijks leven toe te passen.
nee.quote:
ik ben een single aan het opnemen in de studioquote:
Omg met je eigen stem?!quote:Op zondag 29 december 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben een single aan het opnemen in de studio
jaquote:
ja kost 4,99quote:
leuk hequote:
Verklaar u nader.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Hallo, iedereen kan wel janken over Jhali maar iedereen (oke, vooral jongens) hebben schijnbaar wel een zwak voor haar hoor. Toch een gevalletje "je hoeft maar een kut te hebben.."
Niet doen Etsu, ik mag niet hoger komen dan 30%. Ik wil het hier nu niet over hebben.quote:
Eh heequote:
Nee.quote:Op zondag 29 december 2013 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is 2 PPC ook goed? Dat is nu ongeveer 5 euro waard.
iDeal.quote:
iDeale methode dit.quote:
Niks! Beetje films kijkenquote:
Ja, dan si het eindelijk weer januari en is alle crap voorbijquote:
Dat je niet echt te vertrouwen bent en dat mannen toch naar jou toe komen en hun edele delen laten zien. Gewoon, omdat jij een kut hebt en ze daar wel wat mee willen.quote:Op zondag 29 december 2013 16:23 schreef Jhali het volgende:
Crack, nu je er toch bent...
[..]
Verklaar u nader.
Jawel hoorquote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
iDeale methode dit.
Ja, zo had je 'iDeal' nog niet gelezen zeker.
Nu wel.
Gvd, ik maak teveel alinea's.
Is teveel moeite en dan kunnen mijn ouders zien dat ik muziek koop terwijl ze weten dat ik normaal alles download en dan denken ze dat het van een meisje is die ik leuk vind en dan denken ze dat ik jou leuk vind en dat mogen ze niet denken!quote:
Ja wel, die naam namen ze expres!quote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
iDeale methode dit.
Ja, zo had je 'iDeal' nog niet gelezen zeker.
Nu wel.
Gvd, ik maak teveel alinea's.
Eindelijk is 2013 bijna voorbijquote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks! Beetje films kijken
[..]
Ja, dan si het eindelijk weer januari en is alle crap voorbij.
[..]
Dat je niet echt te vertrouwen bent en dat mannen toch naar jou toe komen en hun edele delen laten zien. Gewoon, omdat jij een kut hebt en ze daar wel wat mee willen.
Wisten we toch al?quote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben verliefd op Tchock. Zal 't nu maar eerlijk toegeven.
Je hebt slimme ouders.quote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is teveel moeite en dan kunnen mijn ouders zien dat ik muziek koop terwijl ze weten dat ik normaal alles download en dan denken ze dat het van een meisje is die ik leuk vind en dan denken ze dat ik jou leuk vind en dat mogen ze niet denken!
Ik ookquote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Crack_ het volgende:
kquote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is teveel moeite en dan kunnen mijn ouders zien dat ik muziek koop terwijl ze weten dat ik normaal alles download en dan denken ze dat het van een meisje is die ik leuk vind en dan denken ze dat ik jou leuk vind en dat mogen ze niet denken!
quote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Oh, oke. Nouja, goed.quote:
Oh, om 0:00 nog wel.. daar ben ik benieuwd naarquote:Op zondag 29 december 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal je wel persoonlijk feliciteren om 0:00
GHighighigquote:
Weet je, misschien, héél misschien vinden mensen mij voor een andere reden dan mijn kut leukquote:Op zondag 29 december 2013 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks! Beetje films kijken
[..]
Ja, dan si het eindelijk weer januari en is alle crap voorbij.
[..]
Dat je niet echt te vertrouwen bent en dat mannen toch naar jou toe komen en hun edele delen laten zien. Gewoon, omdat jij een kut hebt en ze daar wel wat mee willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |