Maar even serieus, ze is echt niet te vertrouwen!!quote:Op zondag 29 december 2013 16:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
Weet je, misschien, héél misschien vinden mensen mij voor een andere reden dan mijn kut leukMisschien een hele rare suggestie hoor, weet niet. Maar het zou wel eens kunnen helpen om niet te praten over dingen waarvan je niet weet waar je het over hebt.
En niet te vertrouwen? Hoe kom je erbij
Meid, pleasequote:Op zondag 29 december 2013 16:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
Weet je, misschien, héél misschien vinden mensen mij voor een andere reden dan mijn kut leukMisschien een hele rare suggestie hoor, weet niet. Maar het zou wel eens kunnen helpen om niet te praten over dingen waarvan je niet weet waar je het over hebt.
quote:Op zondag 29 december 2013 16:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel eens dingen doorverteld, maar er zijn ook heeeeeeel veel dingen die ik voor mezelf houd maar daar houdt natuurlijk niemand rekening meequote:Op zondag 29 december 2013 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meid, please.
En ja, dat zou kunnen.. maar zo komt het niet echt over
quote:
Omdat je al niet te vertrouwen bent als je dingen wél doorverteldquote:Op zondag 29 december 2013 16:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel eens dingen doorverteld, maar er zijn ook heeeeeeel veel dingen die ik voor mezelf houd maar daar houdt natuurlijk niemand rekening mee
Ben ik helemaal nietquote:Op zondag 29 december 2013 16:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal niks zeggen want jij bent zo achterbaks als de tering
watquote:Op zondag 29 december 2013 16:31 schreef Spatieloos het volgende:
Toto is verliefd op Trolletje. Maar Trolletje vind Toto te jong tenzij hij miljonair is. Toto is zijn geld kwijt door nekbaardachtige hoeden en is daarom verdrietig en zal nooit meer een kans krijgen op Trolletje. Toto heeft het zwaar en we moeten hem gewoon even alleen laten.
Houd dan wel even in gedachten dat ik nooit iets zomaar voor de lol of voor aandacht heb doorverteld maar omdat die persoon mij er dan ook flink bijgenaaid heeft.quote:Op zondag 29 december 2013 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat je al niet te vertrouwen bent als je dingen wél doorverteld. Vertrouwen = iemand iets kunnen vertellen.. En als je dan 3 van de 10 dingen doorverteld ben je niet te vertrouwen.
Waarom denk je dat ik uit die groep ging?quote:Op zondag 29 december 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
Slim idee die 12 januari meet als sof & jhali zo lopen te bitchen naar elkaar
dus wie komen er nou nogquote:Op zondag 29 december 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik uit die groep ging?
Nee laat dat maar zittenquote:Op zondag 29 december 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
Slim idee die 12 januari meet als sof & jhali zo lopen te bitchen naar elkaar
quote:Op zondag 29 december 2013 16:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
Houd dan wel even in gedachten dat ik nooit iets zomaar voor de lol of voor aandacht heb doorverteld maar omdat die persoon mij er dan ook flink bijgenaaid heeft.
misschienquote:
Hier twijfel ik over maar dan klopt het toch alsnog dat je niet echt te vertrouwen bent?quote:Op zondag 29 december 2013 16:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
Houd dan wel even in gedachten dat ik nooit iets zomaar voor de lol of voor aandacht heb doorverteld maar omdat die persoon mij er dan ook flink bijgenaaid heeft.
Neequote:Op zondag 29 december 2013 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb ik de verkeerde conclusie getrokken![]()
Ik heb jou niet genaaid en jij hebt wel dingen verteld 'omdat je niks anders te vertellen had'.quote:Op zondag 29 december 2013 16:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
toto gaat afgewezen worden bij een auditie in wijchen en we gaan hem daarna troosten in arnhemquote:
omdat ik eruit gingquote:Op zondag 29 december 2013 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar waarom is iedereen uit de WA groep dan?
Ik ben een meeloper.quote:Op zondag 29 december 2013 16:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar waarom is iedereen uit de WA groep dan?
Auditie, wat voor auditie?quote:Op zondag 29 december 2013 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
toto gaat afgewezen worden bij een auditie in wijchen en we gaan hem daarna troosten in arnhem
./jaloersquote:
Ik ook, ik dacht nou als zelfs VA weggaat, ik moet er vandoor ik wil niet alleen met Jhali overblijven!quote:Op zondag 29 december 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een meeloper.
En als er 2 weg gaan weet je precies dat er toch niks meer van komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |