Maar even serieus, ze is echt niet te vertrouwen!!quote:Op zondag 29 december 2013 16:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
Weet je, misschien, héél misschien vinden mensen mij voor een andere reden dan mijn kut leukMisschien een hele rare suggestie hoor, weet niet. Maar het zou wel eens kunnen helpen om niet te praten over dingen waarvan je niet weet waar je het over hebt.
En niet te vertrouwen? Hoe kom je erbij
Meid, pleasequote:Op zondag 29 december 2013 16:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
Weet je, misschien, héél misschien vinden mensen mij voor een andere reden dan mijn kut leukMisschien een hele rare suggestie hoor, weet niet. Maar het zou wel eens kunnen helpen om niet te praten over dingen waarvan je niet weet waar je het over hebt.
quote:Op zondag 29 december 2013 16:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel eens dingen doorverteld, maar er zijn ook heeeeeeel veel dingen die ik voor mezelf houd maar daar houdt natuurlijk niemand rekening meequote:Op zondag 29 december 2013 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meid, please.
En ja, dat zou kunnen.. maar zo komt het niet echt over
quote:
Omdat je al niet te vertrouwen bent als je dingen wél doorverteldquote:Op zondag 29 december 2013 16:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel eens dingen doorverteld, maar er zijn ook heeeeeeel veel dingen die ik voor mezelf houd maar daar houdt natuurlijk niemand rekening mee
Ben ik helemaal nietquote:Op zondag 29 december 2013 16:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal niks zeggen want jij bent zo achterbaks als de tering
watquote:Op zondag 29 december 2013 16:31 schreef Spatieloos het volgende:
Toto is verliefd op Trolletje. Maar Trolletje vind Toto te jong tenzij hij miljonair is. Toto is zijn geld kwijt door nekbaardachtige hoeden en is daarom verdrietig en zal nooit meer een kans krijgen op Trolletje. Toto heeft het zwaar en we moeten hem gewoon even alleen laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |