Maar dan ga ik u niet meeten.quote:Op zondag 29 december 2013 16:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat ik niet gezellig ben
Ik vind het leuk om te doen en op jezelf kun je goed oefenen omdat ik dan goed kunt voelen hoe bepaalde posities van touw/folie aanvoelen.quote:
Ja dat is best wel belangrijk om te weten, straks doe je nog iemand pijn of erger, verwond je ze.quote:Op zondag 29 december 2013 16:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te doen en op jezelf kun je goed oefenen omdat ik dan goed kunt voelen hoe bepaalde posities van touw/folie aanvoelen.
quote:Op zondag 29 december 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
ik begin een beetje gek te worden van mijn beeldscherm
f.luxquote:Op zondag 29 december 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
schattigquote:
Dat is de reden idd. Het is niet de bedoeling dat je je partner bezeert door een verkeerd gepositioneerde bondage. Als ik iemand vastbind dan zeg ik er ook altijd bij dat ze moeten waarschuwen als ze getintel voelen, dat is namelijk geen goed teken.quote:Op zondag 29 december 2013 17:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is best wel belangrijk om te weten, straks doe je nog iemand pijn of erger, verwond je ze.
Misschien moet je je 60Hz electronenkanon vervangen voor een TFT scherm.quote:Op zondag 29 december 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
Tenzij ze masochistisch zijn dan heh, die vinden dat juist fijn.quote:Op zondag 29 december 2013 17:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is de reden idd. Het is niet de bedoeling dat je je partner bezeert door een verkeerd gepositioneerde bondage. Als ik iemand vastbind dan zeg ik er ook altijd bij dat ze moeten waarschuwen als ze getintel voelen, dat is namelijk geen goed teken.
?quote:Op zondag 29 december 2013 17:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien moet je je 60Hz electronenkanon vervangen voor een TFT scherm.
hoezo nietquote:Op zondag 29 december 2013 17:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
begin beetje zo'n standaard jongen te worden maar wil het niet
nee dankjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |