Van die miljoenen spelers zal er inderdaad altijd een select groepje zeikstralen zijn. Mijn slechte ervaringen met de netcode zijn ook zeer beperkt, en de laatste tijd heb ik er totaal geen last van.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef Photomorti het volgende:
hoezo is er een patch uitgekomen waar ik niks van afweet? Is genoeg te vinden over dit probleem
We hebben er wel last van maar zeggen er niks meer over omdat dit altijd zal blijven in het spel..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:51 schreef Photomorti het volgende:
Ik snap niet dat jullie geen last hebben van falende hitcode :S ik word zovaak gekilled terwijl ik al een seconde achter een muur sta
Kijk...dat is een ander geluid dan wat je de laatste tijd veelvuldig leest.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef Quotidien het volgende:
Van die miljoenen spelers zal er inderdaad altijd een select groepje zeikstralen zijn. Mijn slechte ervaringen met de netcode zijn ook zeer beperkt, en de laatste tijd heb ik er totaal geen last van.
Er is altijd wel wat, maar om BF4 nu met schoonmoeders te vergelijken ...quote:Op zondag 5 januari 2014 10:17 schreef Iwanius het volgende:
Afgaande op wat je zelf al aanhaalde leek het de laatste weken net alsof BF4 1 groot gedrocht was die je vooral links moest laten liggen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 10:40 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat, maar om BF4 nu met schoonmoeders te vergelijken ...
ik van 68 naar 72quote:Op maandag 6 januari 2014 11:15 schreef wouterk het volgende:
Ging toch inderdaad weer snel. Alle kits vrij gespeeld en binnen een paar uur van 45 naar 50 gegaan
Hier draait het prima op 8.1quote:Op maandag 6 januari 2014 16:15 schreef FL_Freak het volgende:
Zow. Eindelijk tijd gehad om Windows 7 te installeren (downgrade van W8.1).
Zo dadelijk eens testen of de problemen eruit zijn met BF3 en 4
Maar ik heb een laptop met intel kaart + nivdia kaart optimus. Dat geeft veel mensen al problemen blijkbaar volgens Internet. Toen kwam 8.1 erbij en had zoveel gezeik.quote:
Gamen op een laptopquote:Op maandag 6 januari 2014 16:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar ik heb een laptop met intel kaart + nivdia kaart optimus. Dat geeft veel mensen al problemen blijkbaar volgens Internet. Toen kwam 8.1 erbij en had zoveel gezeik.
Een laptop waarop je zo'n game fatsoenlijk kan spelen is waarschijnlijk duurder dan een pcquote:Op maandag 6 januari 2014 16:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet zo rijk als jij.
Ik had een all round 15 inch laptop nodig vorig jaar en er zit een leuke GT650M in dus Battlefield is wel speelbaarquote:Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef very het volgende:
[..]
Een laptop waarop je zo'n game fatsoenlijk kan spelen is waarschijnlijk duurder dan een pc
Nice! Wat is je set-up?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:35 schreef SeanFerdi het volgende:
Inmiddels kan ik ook consistent 1000+m headshots maken op Paracel (een paar snipe-spots die ik vanaf de China spawn kan countersnipen. M'n vorige longest headshot was 853m, nu is dat 1182.2m.
Wapen:quote:
Des te leuker om die te knifen...quote:
Enige nadeel is dat je op sommige daken niet kan komen tenzij je een heli paktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Des te leuker om die te knifen...
Ah, paracel storm, met een goeie boot/heli ben je als sniper helemaal nergens. Helemaal als ik een haatcampagne beginquote:Op maandag 6 januari 2014 14:54 schreef SeanFerdi het volgende:
Het lijkt net alsof er één of andere serverpatch is geweest, want opeens gaan sniperkills nog net weer een stukje makkelijker, opeens met 30+ kills bijna bovenaan staan:
http://battlelog.battlefi(...)199643136/327062936/
en ook met de 20x scope i.p.v. de 40x gaat het lekker:
http://battlelog.battlefi(...)848048640/327062936/
Zolang je maar blijft bewegen als boot, anders tik ik je side-gunners af...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ah, paracel storm, met een goeie boot/heli ben je als sniper helemaal nergens. Helemaal als ik een haatcampagne begin
pff, de vijand zo verlammen dat ze niet meer zonder dekking over straat kunnen lopen is ook een legitieme tactiek. Zie mij maar als het AC Milan dat met elf man in de eigen 16 meter blijft hangen, zodat de tegenstander niet meer kan spelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:27 schreef Photomorti het volgende:
En dit soort spelers verneuken battlefield dus , van die lui die op 1000 meter liggen die niks bijdragen aan het team bah.. PTFO!
En die stoppen dan met het capturen van vlaggen denk je? als je een sniper schot langs hun zien vliegen ja denk het ook wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:35 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
pff, de vijand zo verlammen dat ze niet meer zonder dekking over straat kunnen lopen is ook een legitieme tactiek. Zie mij maar als het AC Milan dat met elf man in de eigen 16 meter blijft hangen, zodat de tegenstander niet meer kan spelen.
Dat kan ook komen door mensen die constant in de chat aan het huilen zijn over de speelwijze van anderen, die hebben geen tijd om te cappen, omdat ze zo druk op de chat bezig zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:48 schreef Photomorti het volgende:
En dan oh kut we hebben weer verloren met 500 tickets verschil hmmm hoe zal dat nou komen
Je hebt natuurlijk ook wel een beetje gelijk hoor, op die 1000 meter kan je ook bijna alleen maar andere snipers pakken die 'minutenlang' stil blijven liggen maar zelf de 1000+ shots nog niet onder de knie hebben en jou niet kunnen raken. de wat actievere spelers kan je niet echt meer pakken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:02 schreef Photomorti het volgende:
Feit is gewoon dat iemand die actief meedoet op het speelveld en vlaggen captured draagt veel meer bij als iemand op 1000 meter op een rots.
Ik zeg niet dat snipers niet effectief kunnen zijn , spotten , radio beacons etc.. maar op 1000 meter afstand gaan liggen dat is gewoon bullshit voor je team
spotten als een malle met PLD en/of MAV = situational awarenessquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef Captainp00face het volgende:
Ik zit me even te bedenken wat de sniper class als basiselement van het spel überhaupt toevoegt.
Assault = Heal en revive
Support = Ammo
Engineer = Repairs
Sniper = ?
Wat redelijk overbodig is nu er een commander is die UAVs kan inzetten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
spotten als een malle met PLD en/of MAV = situational awareness
Spawnbeacon is wel erg sterk. En op easy-peasant mode komt het spotten natuurlijk ook goed van pas.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef Captainp00face het volgende:
Ik zit me even te bedenken wat de sniper class als basiselement van het spel überhaupt toevoegt.
Assault = Heal en revive
Support = Ammo
Engineer = Repairs
Sniper = ?
Die zijn toch overrated, het gaat om het repairmannetje. De rest kan je zelf ook met main gun en TV/towquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef SeanFerdi het volgende:
Zolang je maar blijft bewegen als boot, anders tik ik je side-gunners af...
Die mode zal dan niet veel gespeeld worden lijkt mij. Al zorgt het er inderdaad wel voor dat mensen niet als Rambo gaan spelen maar beter in een squad/team.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:33 schreef very het volgende:
Wat mij wel tof zou lijken is als er een gamemode zou zijn waarbij dood gaan ook echt betekent dat je uitgeschakeld bent voor de rest van het potje. A la Counter Strike. Misschien dat mensen dan wat meer tactisch gaan spelen
Die mode bestaat al. Al zit-ie vol met bugs.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:33 schreef very het volgende:
Wat mij wel tof zou lijken is als er een gamemode zou zijn waarbij dood gaan ook echt betekent dat je uitgeschakeld bent voor de rest van het potje. A la Counter Strike. Misschien dat mensen dan wat meer tactisch gaan spelen
Welke mode is dat dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die mode bestaat al. Al zit-ie vol met bugs.
laptops zijn fors duurder dan vergelijkbare PC...quote:Op maandag 6 januari 2014 16:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet zo rijk als jij.
Nah, je bent een vieze exploitgebruiker door je in net behoudbare randjes van maps op te stellen en daar lekker eitjes te bakken terwijl je ligt. Das even leuk maar ik maak er altijd een sport van jouw soort figuren op te sporen en te slopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:14 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Ik prefereer de term 'bush-wookie', ook al zitten er geen ghillie-suits meer in bf4.
die gamemode zit erin , Defusequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:33 schreef very het volgende:
snipers zijn lang niet zo erg als AA-hoerenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nah, je bent een vieze exploitgebruiker door je in net behoudbare randjes van maps op te stellen en daar lekker eitjes te bakken terwijl je ligt. Das even leuk maar ik maak er altijd een sport van jouw soort figuren op te sporen en te slopen.
Ook als je in mijn team/squad zit overigens. Niet meespelen is lood koppen.
Ik haat vooral tanks die ruim buiten schootsveld blijven campen en een beetje vanuit eigen basis shells gebruiken als snipers... Honds... Irri... Tant...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:15 schreef robuust89 het volgende:
[..]
snipers zijn lang niet zo erg als AA-hoeren
Bull, vaak genoeg kapot gesniped door een kluitje van zes vanuit hun eigen basis terwijl jij nauwelijks je kamp uit kunt. Ik hou zelf ook wel van sniper, maar dat campen en op exploit-plekken gaan hangen waarbij je soms zelfs beschermd wordt door onzichtbare muren, nee, dat maakt het spel niet beter.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:53 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL het ik zie hier een hoop gehaat op snipersAls je niet stil blijft staan wordt je echt niet geraakt op meer dan 500 meter of het is dom geluk.
Als iemand daar lol aan heeft wat is daar op tegen? Als ik een keer een potje als sniper speel dan haat ik toch ook niet op alle andere classes want ze proberen mij dood te krijgen....
Maar goed internet is er om te haten
Die shit blijf je toch altijd wel houden. Beter maak je je er gewoon niet druk over.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bull, vaak genoeg kapot gesniped door een kluitje van zes vanuit hun eigen basis terwijl jij nauwelijks je kamp uit kunt. Ik hou zelf ook wel van sniper, maar dat campen en op exploit-plekken gaan hangen waarbij je soms zelfs beschermd wordt door onzichtbare muren, nee, dat maakt het spel niet beter.
De paar keer dat ik het geprobeerd heb, kon ik niet eens spelen. De ene keer zit je vast in spectator mode, de andere keer wordt je halverwege een ronde ineens spectator. Erg jammer.quote:
Nouja, het is een beetje een haat-liefde verhouding natuurlijk. Één ding wat me vooral opvalt aan battlefield 4 is dat de maps het sniper-zijn vaak wel heel aantrekkelijk maakt. Ik heb het, wellicht inaccurate, gevoel dat in battlefield 3 de risk-reward van het reconnen een stuk gebalanceerder was.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:53 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL het ik zie hier een hoop gehaat op snipersAls je niet stil blijft staan wordt je echt niet geraakt op meer dan 500 meter of het is dom geluk.
Als iemand daar lol aan heeft wat is daar op tegen? Als ik een keer een potje als sniper speel dan haat ik toch ook niet op alle andere classes want ze proberen mij dood te krijgen....
Maar goed internet is er om te haten
Ik wil nog steeds eens spelen met een clubje van pakweg 5 en die mensen ook in een conference call in skype hebben. Kijken of je dan met wat simpele afspraken/tactieken verder komt...quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:26 schreef Photomorti het volgende:
Wat ik ook nooit snap is dat squads vrijwel altijd bestaan uit 2/5 of 3/5
En als ik dan zeg in the chat "guys fill up the squads , a 5 man squad is more effective then a 2/5 one zoiets blabla dan word er gewoon niet gereageerd.
Ik kan er echt niet bij dat het gross van de mensen waar je mee speelt zo dom als een rund is , ik kan me niet herinneren dat ik zo achterlijk was op die leeftijd.
Althans ik vermoed dat ik met 10 jarige speel die nog niet eens kunnen lezen ofzo.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:26 schreef Photomorti het volgende:
Wat ik ook nooit snap is dat squads vrijwel altijd bestaan uit 2/5 of 3/5
En als ik dan zeg in the chat "guys fill up the squads , a 5 man squad is more effective then a 2/5 one zoiets blabla dan word er gewoon niet gereageerd.
Ik kan er echt niet bij dat het gross van de mensen waar je mee speelt zo dom als een rund is , ik kan me niet herinneren dat ik zo achterlijk was op die leeftijd.
Althans ik vermoed dat ik met 10 jarige speel die nog niet eens kunnen lezen ofzo.
Toch is het lullig te verliezen als het halve team zo speelt zonder elkaar te helpen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 07:36 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die het maar gewoon als een spel zien he, ipv een zeer serieuze bezigheid
Ik ga ook vaak genoeg 1 mijn eentje wat rondkutten om assignments te halen of gewoon omdat ik het leuk vind om rond te toeren met een motor+c4 of wat dan ook.
Dat ik mijn team daarmee niet help zal me een rotzorg zijn
Dit inderdaad en dan meestal probeer je als enige vlaggen te verdedigen ofzo..quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Toch is het lullig te verliezen als het halve team zo speelt zonder elkaar te helpen.
Je kunt toch wel 4 vrienden zo ver krijgen om samen een squad vol te krijgen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Toch is het lullig te verliezen als het halve team zo speelt zonder elkaar te helpen.
Nee, want al die kutjes spelen nauwelijks nog games en als ze al spelen zitten ze op COD...quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Je kunt toch wel 4 vrienden zo ver krijgen om samen een squad vol te krijgen?
word het sowieso lastig.
Gisteravond nog met vosx en afwazig flink geowned, waar heb je het over?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, want al die kutjes spelen nauwelijks nog games en als ze al spelen zitten ze op COD...
Vrienden, geen fokkers.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:01 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Gisteravond nog met vosx en afwazig flink geowned, waar heb je het over?
Dit. Duizend maal dit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:26 schreef Photomorti het volgende:
Dit lijkt mij leuker om te doen, epischquote:Op woensdag 8 januari 2014 08:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
auto+c4 is het leukste. Opplakken die zooi en rijden maar
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:03 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dit lijkt mij leuker om te doen, episch.
Dus wij zijn niet allemaal vrienden van je?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:13 schreef Photomorti het volgende:
Net weer even een sessie gedaan , spel is inmiddels weer van mijn computer af wat een TERINGSPEL !!!
Had wat zitten klooien met de network smoothing factor en daar bleek het dus aan te liggen.quote:
Waar heb je hem op staan? Ik heb hem gewoon helemaal op 0% gedraaid (en daar nooit problemen mee gehad).quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:24 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Had wat zitten klooien met de network smoothing factor en daar bleek het dus aan te liggen.
Hitreg is nu prima
Ik heb hem nu op 70 staan en dat werkt vooralsnog erg goed.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Waar heb je hem op staan? Ik heb hem gewoon helemaal op 0% gedraaid (en daar nooit problemen mee gehad).
Oké.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:24 schreef cherrycoke het volgende:
ERROR
Game disconnected: could not join server.ERROR
Game disconnected: could not join server.
Weiger je revives ook of niet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:57 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ik heb hem nu op 70 staan en dat werkt vooralsnog erg goed.
Heb tevens een leuke semi-hardcore server waar ik veel op speel.
Hier heb je geen 3D spotting en health regen.
Want dat 3d spotten vind ik zo ongelofelijk onrealistisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |