Nee hoor, inf only karkand was al zwaar populair met bf2quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Lievelingsmap maar dan geen infantry only. Ik haat trouwens dat hele infantry only.![]()
Moet zeker ooit zijn basis gekregen hebben doordat voormalige COD/MW? spelers BF gingen bevolken.
Zit er sinds BF2 in, die was er toch echt voordat COD2 uitkwam.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Lievelingsmap maar dan geen infantry only. Ik haat trouwens dat hele infantry only.![]()
Moet zeker ooit zijn basis gekregen hebben doordat voormalige COD/MW? spelers BF gingen bevolken.
Niemand bij EA iig.quote:
Je origin account posten lijkt mij, zodat mensen hier je toe kunnen voegen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:43 schreef Pino_666 het volgende:
Beetje treurig misschien, maar ik heb geen bekenden die BF4 spelen.Ik ben dus op zoek naar een casual clan/platoon waarmee ik fatsoenlijke squads kan vormen. Iemand tips?
Je kunt mij altijd toevoegen. wouta27. Voor clans moet je zelf even op de nederlandse servers zoeken. Mijn ervaring is, is dat er veel clans zijn die wel mensen zoeken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:43 schreef Pino_666 het volgende:
Beetje treurig misschien, maar ik heb geen bekenden die BF4 spelen.Ik ben dus op zoek naar een casual clan/platoon waarmee ik fatsoenlijke squads kan vormen. Iemand tips?
Level 46 maar?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:59 schreef wouterk het volgende:
[..]
Je kunt mij altijd toevoegen. wouta27. Voor clans moet je zelf even op de nederlandse servers zoeken. Mijn ervaring is, is dat er veel clans zijn die wel mensen zoeken.
Grondgepeupel is zo overgewaardeerd. Allemaal van die veredelde rambo's die denken dat ze de hele map in hun eentje aankunnen en vervolgens door vijandelijke hardware aan flarden worden geschoten en dan wensen dat hun eigen hardware er maar was ter ondersteuning.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:06 schreef VelitoX het volgende:
Nee hoor, inf only karkand was al zwaar populair met bf2. Battlefield vehicle puristen moeten ook optiefen, grondgepeupel ftw!
.
Dat gaat ook wel heeeel erg snel idd, Ammo crate + Ammo pack + Indirect fire perk (zodat je nog 1 extra crate en pack krijgt) en gaan, de punten vliegen binnen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:57 schreef ems. het volgende:
Ik heb gister 3x MVP gehaald grotendeels door ammo te droppen op de juiste plaatsen in operation cockblocker
Das kick-walking through the ranks ja...quote:
Alweer ja? Volgende pagina nog een keer! woo!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:13 schreef Photomorti het volgende:
Net weer even een sessie gedaan , spel is inmiddels weer van mijn computer af wat een TERINGSPEL !!!
Ik snap er gewoon niks van ik vond battlefield 3 echt supervet en deel 4 bleghhh heb er nog geen minuut lol aan beleefd gewoonquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Alweer ja? Volgende pagina nog een keer! woo!
Vanwege? ......quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:08 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ik snap er gewoon niks van ik vond battlefield 3 echt supervet en deel 4 bleghhh heb er nog geen minuut lol aan beleefd gewoon
Dat kan. Persoonlijk vind ik ze, behalve de superieure maps van BF3, eigenlijk niet zoveel verschillen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 13:08 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ik snap er gewoon niks van ik vond battlefield 3 echt supervet en deel 4 bleghhh heb er nog geen minuut lol aan beleefd gewoon
vooral door de enorm lage tickrate van 30 , en de client update van 10 tickets per seconde waardoor het meer een kwestie van geluk is inplaats van skill of je kogels registreren of niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |