abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135186047
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef Captainp00face het volgende:
Ik zit me even te bedenken wat de sniper class als basiselement van het spel überhaupt toevoegt.

Assault = Heal en revive
Support = Ammo
Engineer = Repairs
Sniper = ?
spotten als een malle met PLD en/of MAV = situational awareness
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:41:53 #152
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_135186732
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

spotten als een malle met PLD en/of MAV = situational awareness
Wat redelijk overbodig is nu er een commander is die UAVs kan inzetten.

Heeft enkel nog een meerwaarde als je ergens achter blijft verdedigen of wanneer je op een rots ligt met een bolt action en geen mes in je rug wilt krijgen. Voor het team helpt het helemaal niks meer lijkt het wel. En de spot bonus krijg je ook amper omdat alles al gespot is voordat je apparatuur de kans krijgt.

Dan liever C4 mee en een spawn beacon voor als ik ergens langs kan glippen zodat ik daar kan blijven spawnen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_135186876
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef Captainp00face het volgende:
Ik zit me even te bedenken wat de sniper class als basiselement van het spel überhaupt toevoegt.

Assault = Heal en revive
Support = Ammo
Engineer = Repairs
Sniper = ?
Spawnbeacon is wel erg sterk. En op easy-peasant mode komt het spotten natuurlijk ook goed van pas.
Conscience do cost.
pi_135187717
Vooral veel support met spotten , denk aan MAV , PLR.
Spawn beacons zijn enorm handig en ze kunnen de vijand onderdrukken terwijl de rest oprukt.
Ehmm
  dinsdag 7 januari 2014 @ 15:29:41 #155
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_135191229
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef SeanFerdi het volgende:
Zolang je maar blijft bewegen als boot, anders tik ik je side-gunners af...
Die zijn toch overrated, het gaat om het repairmannetje. De rest kan je zelf ook met main gun en TV/tow
Ook leuk, sniper wegsnipen met een TV missile :D

Als ik zelf snipe is het met 4x scope. Dus max 200 m. en dan ook de hele tijd strafen en doen anders wordt je terug gesniped.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_135191410
Wat mij wel tof zou lijken is als er een gamemode zou zijn waarbij dood gaan ook echt betekent dat je uitgeschakeld bent voor de rest van het potje. A la Counter Strike. Misschien dat mensen dan wat meer tactisch gaan spelen :D
People assume too much.
pi_135191987
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 15:33 schreef very het volgende:
Wat mij wel tof zou lijken is als er een gamemode zou zijn waarbij dood gaan ook echt betekent dat je uitgeschakeld bent voor de rest van het potje. A la Counter Strike. Misschien dat mensen dan wat meer tactisch gaan spelen :D
Die mode zal dan niet veel gespeeld worden lijkt mij. Al zorgt het er inderdaad wel voor dat mensen niet als Rambo gaan spelen maar beter in een squad/team.
pi_135192002
Woei, gelijk weer een longest headshot, nu op silk road, ideaal sniperfest: 1,248.01m
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_135195475
quote:
Die mode bestaat al. Al zit-ie vol met bugs.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 17:00:20 #160
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_135195645
ben ik de enige die punkbuster steeds moet herinstalleren anders blijf ik maar

ERROR
Game disconnected: could not join server.

krijgen
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  dinsdag 7 januari 2014 @ 17:08:52 #161
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_135195938
tering zooi doet het nu helemaal niet meer
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_135197042
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 16:54 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Die mode bestaat al. Al zit-ie vol met bugs.
Welke mode is dat dan?
People assume too much.
pi_135197245
Defuse.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:07:05 #164
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_135214886
quote:
14s.gif Op maandag 6 januari 2014 16:58 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Sorry ik ben niet zo rijk als jij.
laptops zijn fors duurder dan vergelijkbare PC...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:09:38 #165
12888 Skull-splitter
pi_135215012
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 12:14 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

Ik prefereer de term 'bush-wookie', ook al zitten er geen ghillie-suits meer in bf4.
Nah, je bent een vieze exploitgebruiker door je in net behoudbare randjes van maps op te stellen en daar lekker eitjes te bakken terwijl je ligt. Das even leuk maar ik maak er altijd een sport van jouw soort figuren op te sporen en te slopen.

Ook als je in mijn team/squad zit overigens. Niet meespelen is lood koppen.
pi_135215013
quote:
die gamemode zit erin , Defuse
Ehmm
pi_135215345
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nah, je bent een vieze exploitgebruiker door je in net behoudbare randjes van maps op te stellen en daar lekker eitjes te bakken terwijl je ligt. Das even leuk maar ik maak er altijd een sport van jouw soort figuren op te sporen en te slopen.

Ook als je in mijn team/squad zit overigens. Niet meespelen is lood koppen.
snipers zijn lang niet zo erg als AA-hoeren :%
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:20:14 #168
12888 Skull-splitter
pi_135215600
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:15 schreef robuust89 het volgende:

[..]

snipers zijn lang niet zo erg als AA-hoeren :%
Ik haat vooral tanks die ruim buiten schootsveld blijven campen en een beetje vanuit eigen basis shells gebruiken als snipers... Honds... Irri... Tant...

Daar plak ik dan ook vrolijk 3x C4 op.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:53:41 #169
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_135217145
LOL het ik zie hier een hoop gehaat op snipers :D Als je niet stil blijft staan wordt je echt niet geraakt op meer dan 500 meter of het is dom geluk.

Als iemand daar lol aan heeft wat is daar op tegen? Als ik een keer een potje als sniper speel dan haat ik toch ook niet op alle andere classes want ze proberen mij dood te krijgen....

Maar goed internet is er om te haten :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 23:57:13 #170
12888 Skull-splitter
pi_135217280
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:53 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL het ik zie hier een hoop gehaat op snipers :D Als je niet stil blijft staan wordt je echt niet geraakt op meer dan 500 meter of het is dom geluk.

Als iemand daar lol aan heeft wat is daar op tegen? Als ik een keer een potje als sniper speel dan haat ik toch ook niet op alle andere classes want ze proberen mij dood te krijgen....

Bull, vaak genoeg kapot gesniped door een kluitje van zes vanuit hun eigen basis terwijl jij nauwelijks je kamp uit kunt. Ik hou zelf ook wel van sniper, maar dat campen en op exploit-plekken gaan hangen waarbij je soms zelfs beschermd wordt door onzichtbare muren, nee, dat maakt het spel niet beter.
pi_135217350
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:57 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Bull, vaak genoeg kapot gesniped door een kluitje van zes vanuit hun eigen basis terwijl jij nauwelijks je kamp uit kunt. Ik hou zelf ook wel van sniper, maar dat campen en op exploit-plekken gaan hangen waarbij je soms zelfs beschermd wordt door onzichtbare muren, nee, dat maakt het spel niet beter.
Die shit blijf je toch altijd wel houden. Beter maak je je er gewoon niet druk over.
pi_135217513
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:09 schreef Photomorti het volgende:

[..]

die gamemode zit erin , Defuse
De paar keer dat ik het geprobeerd heb, kon ik niet eens spelen. De ene keer zit je vast in spectator mode, de andere keer wordt je halverwege een ronde ineens spectator. Erg jammer.
pi_135218231
Wat ik ook nooit snap is dat squads vrijwel altijd bestaan uit 2/5 of 3/5
En als ik dan zeg in the chat "guys fill up the squads , a 5 man squad is more effective then a 2/5 one zoiets blabla dan word er gewoon niet gereageerd.

Ik kan er echt niet bij dat het gross van de mensen waar je mee speelt zo dom als een rund is , ik kan me niet herinneren dat ik zo achterlijk was op die leeftijd.
Althans ik vermoed dat ik met 10 jarige speel die nog niet eens kunnen lezen ofzo.
Ehmm
pi_135218328
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 23:53 schreef CocaColaLight het volgende:

Nouja, het is een beetje een haat-liefde verhouding natuurlijk. Één ding wat me vooral opvalt aan battlefield 4 is dat de maps het sniper-zijn vaak wel heel aantrekkelijk maakt. Ik heb het, wellicht inaccurate, gevoel dat in battlefield 3 de risk-reward van het reconnen een stuk gebalanceerder was.

Maargoed, de kritiek is inderdaad wel vaak wat overdreven. Ik raak ook weleens geirriteerd als ik voor de zoveelste keer voor mijn kop geschoten wordt door iemand waarbij ik totaal geen kans heb om terug te vechten maar dan spawn ik gewoon ergens anders en/of probeer de stouterd in kwestie te ganken. Ook vermijd ik over het algemeen de maps met veel flatgebouwen.
Conscience do cost.
  woensdag 8 januari 2014 @ 00:32:05 #175
12888 Skull-splitter
pi_135218372
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 00:26 schreef Photomorti het volgende:
Wat ik ook nooit snap is dat squads vrijwel altijd bestaan uit 2/5 of 3/5
En als ik dan zeg in the chat "guys fill up the squads , a 5 man squad is more effective then a 2/5 one zoiets blabla dan word er gewoon niet gereageerd.

Ik kan er echt niet bij dat het gross van de mensen waar je mee speelt zo dom als een rund is , ik kan me niet herinneren dat ik zo achterlijk was op die leeftijd.
Althans ik vermoed dat ik met 10 jarige speel die nog niet eens kunnen lezen ofzo.
Ik wil nog steeds eens spelen met een clubje van pakweg 5 en die mensen ook in een conference call in skype hebben. Kijken of je dan met wat simpele afspraken/tactieken verder komt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')