Een laptop waarop je zo'n game fatsoenlijk kan spelen is waarschijnlijk duurder dan een pcquote:Op maandag 6 januari 2014 16:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet zo rijk als jij.
Ik had een all round 15 inch laptop nodig vorig jaar en er zit een leuke GT650M in dus Battlefield is wel speelbaarquote:Op maandag 6 januari 2014 17:10 schreef very het volgende:
[..]
Een laptop waarop je zo'n game fatsoenlijk kan spelen is waarschijnlijk duurder dan een pc
Nice! Wat is je set-up?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:35 schreef SeanFerdi het volgende:
Inmiddels kan ik ook consistent 1000+m headshots maken op Paracel (een paar snipe-spots die ik vanaf de China spawn kan countersnipen. M'n vorige longest headshot was 853m, nu is dat 1182.2m.
Wapen:quote:
Des te leuker om die te knifen...quote:
Enige nadeel is dat je op sommige daken niet kan komen tenzij je een heli paktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Des te leuker om die te knifen...
Ah, paracel storm, met een goeie boot/heli ben je als sniper helemaal nergens. Helemaal als ik een haatcampagne beginquote:Op maandag 6 januari 2014 14:54 schreef SeanFerdi het volgende:
Het lijkt net alsof er één of andere serverpatch is geweest, want opeens gaan sniperkills nog net weer een stukje makkelijker, opeens met 30+ kills bijna bovenaan staan:
http://battlelog.battlefi(...)199643136/327062936/
en ook met de 20x scope i.p.v. de 40x gaat het lekker:
http://battlelog.battlefi(...)848048640/327062936/
Zolang je maar blijft bewegen als boot, anders tik ik je side-gunners af...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ah, paracel storm, met een goeie boot/heli ben je als sniper helemaal nergens. Helemaal als ik een haatcampagne begin
pff, de vijand zo verlammen dat ze niet meer zonder dekking over straat kunnen lopen is ook een legitieme tactiek. Zie mij maar als het AC Milan dat met elf man in de eigen 16 meter blijft hangen, zodat de tegenstander niet meer kan spelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:27 schreef Photomorti het volgende:
En dit soort spelers verneuken battlefield dus , van die lui die op 1000 meter liggen die niks bijdragen aan het team bah.. PTFO!
En die stoppen dan met het capturen van vlaggen denk je? als je een sniper schot langs hun zien vliegen ja denk het ook wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:35 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
pff, de vijand zo verlammen dat ze niet meer zonder dekking over straat kunnen lopen is ook een legitieme tactiek. Zie mij maar als het AC Milan dat met elf man in de eigen 16 meter blijft hangen, zodat de tegenstander niet meer kan spelen.
Dat kan ook komen door mensen die constant in de chat aan het huilen zijn over de speelwijze van anderen, die hebben geen tijd om te cappen, omdat ze zo druk op de chat bezig zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:48 schreef Photomorti het volgende:
En dan oh kut we hebben weer verloren met 500 tickets verschil hmmm hoe zal dat nou komen
Je hebt natuurlijk ook wel een beetje gelijk hoor, op die 1000 meter kan je ook bijna alleen maar andere snipers pakken die 'minutenlang' stil blijven liggen maar zelf de 1000+ shots nog niet onder de knie hebben en jou niet kunnen raken. de wat actievere spelers kan je niet echt meer pakken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:02 schreef Photomorti het volgende:
Feit is gewoon dat iemand die actief meedoet op het speelveld en vlaggen captured draagt veel meer bij als iemand op 1000 meter op een rots.
Ik zeg niet dat snipers niet effectief kunnen zijn , spotten , radio beacons etc.. maar op 1000 meter afstand gaan liggen dat is gewoon bullshit voor je team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |