Van die miljoenen spelers zal er inderdaad altijd een select groepje zeikstralen zijn. Mijn slechte ervaringen met de netcode zijn ook zeer beperkt, en de laatste tijd heb ik er totaal geen last van.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef Photomorti het volgende:
hoezo is er een patch uitgekomen waar ik niks van afweet? Is genoeg te vinden over dit probleem
We hebben er wel last van maar zeggen er niks meer over omdat dit altijd zal blijven in het spel..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:51 schreef Photomorti het volgende:
Ik snap niet dat jullie geen last hebben van falende hitcode :S ik word zovaak gekilled terwijl ik al een seconde achter een muur sta
Kijk...dat is een ander geluid dan wat je de laatste tijd veelvuldig leest.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef Quotidien het volgende:
Van die miljoenen spelers zal er inderdaad altijd een select groepje zeikstralen zijn. Mijn slechte ervaringen met de netcode zijn ook zeer beperkt, en de laatste tijd heb ik er totaal geen last van.
Er is altijd wel wat, maar om BF4 nu met schoonmoeders te vergelijken ...quote:Op zondag 5 januari 2014 10:17 schreef Iwanius het volgende:
Afgaande op wat je zelf al aanhaalde leek het de laatste weken net alsof BF4 1 groot gedrocht was die je vooral links moest laten liggen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 10:40 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat, maar om BF4 nu met schoonmoeders te vergelijken ...
ik van 68 naar 72quote:Op maandag 6 januari 2014 11:15 schreef wouterk het volgende:
Ging toch inderdaad weer snel. Alle kits vrij gespeeld en binnen een paar uur van 45 naar 50 gegaan
Hier draait het prima op 8.1quote:Op maandag 6 januari 2014 16:15 schreef FL_Freak het volgende:
Zow. Eindelijk tijd gehad om Windows 7 te installeren (downgrade van W8.1).
Zo dadelijk eens testen of de problemen eruit zijn met BF3 en 4
Maar ik heb een laptop met intel kaart + nivdia kaart optimus. Dat geeft veel mensen al problemen blijkbaar volgens Internet. Toen kwam 8.1 erbij en had zoveel gezeik.quote:
Gamen op een laptopquote:Op maandag 6 januari 2014 16:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar ik heb een laptop met intel kaart + nivdia kaart optimus. Dat geeft veel mensen al problemen blijkbaar volgens Internet. Toen kwam 8.1 erbij en had zoveel gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |